Hoi allemaal,
Ik wilde gisterenavond nog hier komen, maar mijn draadloos internetverbinding deed het niet goed. Gevolg was dat internet heel langzaam was, daar irriteer ik me alleen maar aan dus ik ben was anders gaan doen.
Antoinet: Wij kennen elkaar (nog) niet, maar gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws! Heel veel geluk met alles!!
Mamoetje: wij kennen elkaar ook nog niet, dus hoi . Wat spannend dat je op zoek bent naar een andere baan. Ik neem aan dat je wel op internet gezocht hebt naar een nieuwe baan? In ieder geval succes vrijdag!
Collie: ik kan me het voorstellen dat het toch een teleurstelling was om ongesteld te worden! Je moet ook zo veel geduld hebben he, om zwanger te raken. Tenminste de meeste vrouwen! Wel goed dat jullie afgesproken hebben om alleen te klussen als jullie zin hebben! Wij hebben afgelopen zaterdag ook spontaan geklust, was toch wel erg fijn. Niet alleen maar omdat het dan en dan goed uitkomt. Heerlijk dat je een week vrij bent, hopelijk werkt het weer mee!
maMaJM: wat gezellig dat je toch weer meekletst!
Nathalie: wat goed dat je een keer niet voor de wekker wakker was! Mocht ook wel weer een keer he?! Het wordt nu toch ook wel weer heel spannend voor je he? Eerst maar even je nod afwachten overmorgen, weet je al wanneer je gaat testen mocht je niet ongi worden?
Wensje: welkom!! Veel succes de komende maand! Ben ik eindelijk niet meer de nieuwste hier .
Joepie: Wat stoer dat je toch weer even komt meekletsen! Ook goed dat je er nu wat minder mee bezig bent, is alleen maar goed! Wat heerlijk dat je 6,5 weken vakantie hebt! Dat is natuurlijk het voordeel van in het onderwijs werken! Ik ben jaloers! Geniet er maar lekker van, gaan jullie nog op vakantie?
Petra: wat vervelend dat je blaasontsteking hebt! Ik had dat ongeveer 8 jaar geleden bijna maandelijks. Ik had daarvoor de ziekte van Pfeiffer en dus was mijn weerstand erg slecht. Nu heb ik er gelukkig nooit meer last van! Maar als je er zelfs koorts bij hebt, dan heb je het wel flink te pakken zeg!
Ik ben nog steeds niet ongesteld, helaas. Ik voel me nog steeds beroerd. Ook heb ik gisteren en vandaag erge buikpijn gehad. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar nog steeds niet. We klussen wel door, ik weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong is. Ik heb vanavond genoeg gegeten maar ben nu voor m'n gevoel een beetje misselijk van de honger, erg raar is dat! Ook ben ik ontzettend moe, terwijl ik al twee avonden extra vroeg naar bed ben gegaan. Ik kom 's ochtends zo moeilijk m'n bed uit, daar heb ik normaal niet zo veel moeite mee. Wat denken jullie, zal ik in het weekend toch nog een keer testen voor de zekerheid of denken jullie dat ik mezelf er alleen maar mee voor de gek hou. Ik zit inmiddels op dag 36 (zaterdag dan op 40) en heb op dag 33 negatief getest.
Fijne avond allemaal!
Liefs Mosa