Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hallo!!

Ik ben weer terug van aquarobic. Was weer erg fijn!!

Maureen: Een hele fijne vakantie!! Hoop voor je dat de rd uitblijven!

Mamoetje: Fijn dat je internet het weer doet, je kan niet zonder he??Heel veel succes met solliciteren!! Waarom ga je weg bij deze baan als ik vragen mag?? Of heb ik dat gemist?

Petra: Beterschap!! Erg vervelend een blaasontsteking. ik heb het 1 keer meegemaakt en hoop het nooit meer mee te maken!!

Allemaal een fijne avond!!

Hallo meiden,
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik kan het niet laten om af en toe te kijken. Heb nog wel aan jullie gedacht hoor! Dat gezellige kletsen heb ik wel gemist.Veel nieuwe mensen en veel mensen zwanger. Bij mijn laatste check was Bolle voor het laatst zwanger. Dus meiden, iedereen komt aan de beurt, echt. Heel veel *****************************.
Ik was ook extreem aan het piekeren of ik wel ooit zwanger kon worden, nou voor  je het weet is het zover. Ik heb 3 tests gekocht omdat ik het niet kon geloven. Mijn  man trouwens ook niet.  
De kruidvattesten zijn trouwens goed en goedkoop (5 euro)!  
groetjes,
Antoinette

Hi lieve meiden, dit vond ik wel een toepasselijk plaatje voor mijn dagje vandaag.
Hydrotherapie, tussentijds nog ff werken, wat niet gepland was. Daarna hap slik eten, tandenpoetsen en hup naar fysiotherapie. Toen ff naar mijn broertje gegaan. Die past samen met zijn vriendin op het huis van haar oom en tante die 4 weken op vakantie zijn. En dacht van dan ga ik daar ff een kijkje ivm terug naar huis rijden en dan weer heen en weer moeten rijden. Dus daar ff het huis bekeken, lekker wat gedronken. En toen hup naar chiropractie. Nou daar was dus mega wachten ivm dat ze uitliep. Dus ikke maar rustig in de wachtruimte gaan zitten.

Ik heb niet zo heel veel hoop meer dat ik deze ronde zwanger zal zijn. Want de pijn die ik al sinds het weekend in mijn zij en buik heb komt waarschijnlijk van mijn darmen. Ze heeft me behoorlijk onder handen genomen. Ik moet elke dag stukje komkommer eten. Rauwkost zeg maar, rode paprika was ook goed zei ze. En gember! Verder meer drinken, want das goed voor eierstokken en baarmoeder kreeg ik te horen. En elke dag mijn stukje chocolade van meer den 70% cacao. Anders nog iets, hahahah.

Toen naar de winkel die dingetjes halen. En daarna naar huis eten koken. En nog van alles gedaan. Ik zat net rustig, kwam mijn mams. En nu eindelijk ff tijd voor mezelf, dus dacht ga hier ff bij kletsen. Maar er is wel veel gezegd hoor. Ik ga nu ff bij lezen. Ben ondertussen ook nog film aan het kijken. Voel me een beetje druk, niet echt rust in mijn lichaam. Die probeer ik nu te vinden.

Liefs Nathalie

Hoi allemaal,

Ik wilde gisterenavond nog hier komen, maar mijn draadloos internetverbinding deed het niet goed. Gevolg was dat internet heel langzaam was, daar irriteer ik me alleen maar aan dus ik ben was anders gaan doen.

Antoinet: Wij kennen elkaar (nog) niet, maar gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws! Heel veel geluk met alles!!
Mamoetje: wij kennen elkaar ook nog niet, dus hoi . Wat spannend dat je op zoek bent naar een andere baan. Ik neem aan dat je wel op internet gezocht hebt naar een nieuwe baan? In ieder geval succes vrijdag!

Collie: ik kan me het voorstellen dat het toch een teleurstelling was om ongesteld te worden! Je moet ook zo veel geduld hebben he, om zwanger te raken. Tenminste de meeste vrouwen! Wel goed dat jullie afgesproken hebben om alleen te klussen als jullie zin hebben! Wij hebben afgelopen zaterdag ook spontaan geklust, was toch wel erg fijn. Niet alleen maar omdat het dan en dan goed uitkomt. Heerlijk dat je een week vrij bent, hopelijk werkt het weer mee!

maMaJM: wat gezellig dat je toch weer meekletst!

Nathalie: wat goed dat je een keer niet voor de wekker wakker was! Mocht ook wel weer een keer he?! Het wordt nu toch ook wel weer heel spannend voor je he? Eerst maar even je nod afwachten overmorgen, weet je al wanneer je gaat testen mocht je niet ongi worden?

Wensje: welkom!! Veel succes de komende maand! Ben ik eindelijk niet meer de nieuwste hier .

Joepie: Wat stoer dat je toch weer even komt meekletsen! Ook goed dat je er nu wat minder mee bezig bent, is alleen maar goed! Wat heerlijk dat je 6,5 weken vakantie hebt! Dat is natuurlijk het voordeel van in het onderwijs werken! Ik ben jaloers! Geniet er maar lekker van, gaan jullie nog op vakantie?

Petra: wat vervelend dat je blaasontsteking hebt! Ik had dat ongeveer 8 jaar geleden bijna maandelijks. Ik had daarvoor de ziekte van Pfeiffer en dus was mijn weerstand erg slecht. Nu heb ik er gelukkig nooit meer last van! Maar als je er zelfs koorts bij hebt, dan heb je het wel flink te pakken zeg!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, helaas. Ik voel me nog steeds beroerd. Ook heb ik gisteren en vandaag erge buikpijn gehad. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar nog steeds niet.  We klussen  wel door,  ik weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong is. Ik heb vanavond genoeg gegeten maar  ben nu voor m'n gevoel een beetje misselijk van de honger, erg  raar is dat! Ook ben ik ontzettend moe, terwijl  ik al twee avonden extra vroeg naar bed ben gegaan. Ik kom  's ochtends zo moeilijk m'n bed uit, daar heb ik normaal niet zo veel moeite mee. Wat denken jullie, zal ik in het weekend toch  nog een keer testen voor de zekerheid of denken jullie dat ik mezelf er alleen maar mee voor de gek hou. Ik zit inmiddels op dag 36 (zaterdag dan op 40) en heb op dag 33 negatief getest.

Fijne avond allemaal!
Liefs Mosa

Hi MamaJM, gelukkig spreek ik je nog op hyves & msn dus we hebben vandaag al ff bijgekletst. Meis vergeet je ook niet ff overdag te gaan rusten als de kleine ook ffies slaapt. Maar zo te horen heb je gezellig middag gehad. Fijn hoor al die positieve zwanger berichtje hier en in je omgeving! Echt fijn voor je. Hopelijk voel je je de komende dagen iets minder moe. Maar ja dat hoord er allemaal bij hè.

Wensje ff speciaal voor jou een plaatje. Vond ik wel toepasselijk!
Glitters voor ons allemaal. Wanneer zijn jullie gestopt met de pil?
Aan je rondes te zien gok ik de maand maart?
Mijn vriend en ik zitten namelijk ook in ronde 4 van ons 1e kindje
Donderdag mijn nod, dus best wel spannend. Al gok ik op volgende ronde!
Ik klets ook bij kwebbelmeiden van maart net als MamaJM overigens
Maar die is nu zwanger en moe. Dus moet ik voor twee kletsen, hihih.
Maar ja als je zo'n druk dagje als vandaag hebt, gaat dat niet lukken natuurlijk

Liefs Nathalie

Hi Joepie, lief dat je weer ff langs kwam. Ohh nog ffies en je hebt vakantie meis. Heerlijk hoor. Heb je al plannen gemaakt, hebben jullie al een vakantie gepland? Fijn voor je dat de dagen nu wat sneller gaan. Maar wel jammer dat we je hier dan minder zien hoor.

Wensje, Joepie heeft gelijk we zijn hier heel hecht groepje en laatst werd er gedacht dat dit gewoon algemeen nodlijstje was, dus vandaar. Tuurlijk ben je welkom om je bij ons aan te sluiten. Gezellig zelfs. Je hebt alleen meldplicht, hihih.

Ik ga weer ff verder lezen, ben er namelijk nog niet en zag dat mosa ook alweer gereageerd heeft, hihih. Dus ik lees nog ff door!

Liefs Nathalie

Colie fijn dat de rd-tjes op de terug weg zijn en tot NOOIT meer ziens, hahah.
Hier komt mijn nod idd stapje dichterbij. Wel spannend hoor. En hoe ik het red allemaal? Geen idee, af en toe dagje instorten denk ik. Ik probeer wel naar mijn lichaam te luisteren. En moet soms gewoon stappen terug doen, maar vandaag kwam weer alles tegelijk!

Mamoetje fijn dat je weer terug bent meis. Of in elk geval internet hebt en hier weer meer kan zijn! Gezellig, hoe voel je je. Je baan opgezegd? Vanuit jezelf? Knap hoor, wat deed je. Ohhh hier in Drenthe kun je zo beginnen bij callcenter hoor. Best veel baantjes hier. Was het gezellig bij je mams vanavond?

Ohhh nu zit ik hier mee te janken met een film, hihi. Gaan de hormoontjes!

Vlinder ik hoop dat je blaasonsteking snel afzakt en je je weer wat fitter gaat voelen meis. Fijn dat jullie zo lekker geklust hebben dit weekend. Nu idd maar weer afwachte. Duim voor je!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan