Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ohhh jaa de vakantie tijd breekt weer aan. Dus misschien kunnen we een rondje doen wanneer wie met vakantie gaat en waar naar toe? Alvast eeen beetje in de stemming komen. Maurreen fijne vakantie meis. Is al bijna in zicht. Zat me ineens te bedenken ohhh ja tis bijna eind juni, hihih. Pff jeetje zeg wat gaat de tijd snel. Tot hoelang blijven jullie weg? Dan weten we een beetje wanneer we je nieuws kunnen ontvangen, hihih. Hoop voor je dat je er tijdens jullie vakantie mag achter komen dat je zwanger bent!

Antionette, als je eenmaal weer ff komt kijken is het verslavend hè. Zo hey kun je nagaan alleen Bolle die nog maar zwanger was en kijk nu, leuk hoor. Hoe voel je je? Veel kwaaltjes? Had je voor je nod ook veel kwaaltjes of dacht je zelf dat het niet raak zou zijn?

Het lijkt me zoooo onwerkelijk om ineens positieve test in handen te hebben hè. Pff ik kan ook niet liegen of dingen tegen jullie verzwijgen hoor. Grrr slappe muts ben ik, had het voor mezelf willen houden, maar ik heb vanmorgen getest. Ja ik weet het te vroeg, maar deed het met een reden. Heb er lang over na gedacht. Ik had een test via testjezelfnu die je aantal dagen voor je nod kan gebruiken. Controle streep verscheen dan ook netjes, maar voor de rest geen streepje te bekennen. Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik me al helemaal niet zwanger en wou eigenlijk de test niet doen. Maar dacht meis doe hem nou anders krijg je er spijt van. Ik had zoals ik vertelde vanmiddag behandeling bij chiropractie en voor die behandeling is het wel belangrijk om te weten of je zwanger bent of niet. Wil dalijk niet dat ik toch zwanger blijf te zijn en dat het misschien dan mis gaat. Dus wou gewoon duidelijkheid. Maar helaas negatief, wat mijn gevoel dus al zei. Ik wou in eerste instantie pas begin juli testen. Dus als de rd-tjes donderdag weg blijven doe ik dat ook pas dan. Mijn 2e cyclus was 36 dagen dus dat duurt nog ffies. We zien het wel meiden. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nathalie

Ach meid toch! Toch al getest. Wat jammer dat hij negatief was, maar dat zegt nu natuurlijk zoals je zelf ook wel weet nog niet zo heel veel. Eigenlijk zouden ze eens moeten uitzoeken wanneer vrouwen het vaakst positief testen. En hoeveel meiden voor hun nod negatief testen en daarna alsnog positief. Wel goed dat je het geprobeerd hebt voor de chiropractie, voor de zekerheid. Balen dat er niet meteen twee streepjes verschenen! Maar nu nog niet helemaal de moed opgeven, het kan alsnog! Het is nog erg vroeg natuurlijk! Maar je kan er beter ook rekening mee houden dan het misschien niet zo is. Wat vervelend zeg! Je hoopt er dan zo op he?! Ook al die kwaaltjes van je! Ik duim nog steeds door en hier nog maar een klavertje voor dat beetje extra geluk!

Dikke knuffel Mosa

PS weltrusten allemaal en een fijne dag!

Dank je Mosa. Ik weet dat dit nog niet alles zegd meis
Ik twijfelde ook heel erg, want dacht al dat het negatief zou zijn
en ik me dan een domme muts zou voelen om te vroeg te testen
Maar ja wil ook niet achteraf spijt krijgen, dus tis afwegen hè
Liever negatief test dan uiteindelijk mk hè.
Ik las het weekend idd iemand die eerst negatief had getest en
nu toch zwanger blijkt te zijn. En voor nod testen wil niet altijd zeggen
dat het niet kan. Ligt eraan hoeveel hormonen je in urine hebt.
Tijgertje testte een dag te vroeg, maar was ergg postief.
Anderen testen vroeg en zien het licht, en paar dagen later beter
Dus tja wie zal het zeggen hè. Kwaaltjes zijn niet ineens weg duss, hihih
Ik ga mijn temperatuur maar eens weer nemen, tis bijna 23.00 uur
Ik kruip lekker mijn bedje in. Spreek jullie morgenvroeg vast weer
Want morgen middag moet ik werken.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Nou ik kom maar eens even krabbelen,. nu er een aantal zwangeren zijn zakt ons topic naar beneden snikkk.
ik begrijp je wel hoor nathalie dat je nu ging testen, je weet maar nooit en helemaal als je wel een onderzoek hebt waar je eigenlijk niet zwanger voor mag zijn.
zo had ik dat laatst dus ook ik zou naar het cvs kliniek gaan mocht er eindelijk heen maar.... mocht je niet zw zijn dus had ik afgebeld, en zoals promt daarna ging het mis, zo balen!!! ik heb nu weer een afsprak gemaakt, mocht ik wel zwanger zijn .... ik ga er gewoon heen, ze hebben het liever niet maar ik wil nu een duidelijke diagnose en als ik wel zw ben dan slik ik gewoon geen medicijnen, ( ik heb zoiezo medicijnen die ik wel door moet slikken waar ik al behoorlijk de p in heb maar goed het zou geen kwaad kunnen)
Hier gaat het verder goed, de kuur slaat aan en sinds vanmorgen heb ik geen koorts meer. helaas heb ik erg vaak een blaas ontsteking daar word je echt niet goed van en een aantal keren nierbekken ontsteking gehad, oooowww dat doet zon pijn maar goed nu mag ik niet mopperen want het gaat de goede kant op!!
Vanmiddag komt er een vriendinnetje van mijn dochter spelen gezellig, dus ik heb vanmorgen al geslapen zodat ik strakjes goed uitgerust ben.
verder heb ik eigenlijk niet zoveel nieuws. dus ik ga snel de kant van school op kan ik nog net een bootschapje voor die tijd doen.

dikke knuff petra

Goedemorgen Vlinder, ik zei gisteren ook al dat het heel goed te merken valt dat er niet zoveel meiden meer rond hun nod zitten dus hier minder hyper gekletst word, hihih. Ik heb vanmorgen ff wat langer in bed gelegen, was ik echt ff aan toe. Word steeds niet goed van dat onrustige slapen. Maar *ff afkloppen* vannacht heb ik redelijk geslapen. Nog niet super, maar ach we doen het er voor. Vanmiddag moet ik werken dus dacht ff mezelf een beetje opladen. Heb me voorgenomen me vandaag ook niet te druk te maken, kweet niet of me dat gaat lukken maar okay, hihih.

Fijn om te horen dat het iets beter met je gaat. Wanneer heb je nu dat onderzoek? Is dat om vast te stellen of je CVS hebt? Bij de chiropractie mag ik wel behandeld worden als ik zwanger ben, maar het is voor haar wel heel belangrijk om te weten of het zo is idd. Ik moet dan ook speciale vitamines slikken weet ik nu al. En op het moment moet ik elke dag komkommer eten, gember, chocolade van 70% cacao voor het ontbijt en meer drinken. Dus das al hele voorschrift. Maar we doen het maar gewoon trouw, en hopen dat het allemaal wat helpt voor mijn lichaam. Af en toe word je er wel moedeloos van hoor, dat je denk: pff elke maand daar heen, maar wat schiet ik ermee op. Maar aan andere kant denk ik: ik wil mijn lichaam zo sterk mogelijk maken dat er goed en veilig 9 maanden een kindje in kan groeien. Dus das voor mij eigenlijk een beetje mijn nieuwe doel.

Ik ga nu lekker ff douchen. Veel plezier vanmiddag. En hoe is het met de andere meiden vandaag?

Liefs Nathalie

Hoi allemaal,
Alles goed met iedereen?
Op het zwangerschapsforum wordt niet zo uitgebreid gekletst als hier, is hier ook   veel gezelliger duss, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier een beetje blijf.
Mosa: nee ik ken je nog niet zo goed, maar wat niet is kan nog komen. ik zat vanaf het begin van dit forum bij. Hopen dat jij ook zwanger bent zeg, maar ik was ook heel onregelmatig. Duss is geen ramp meis.
Nathalie: nog altijd onze grote kwebbelkous... altijd gezellig.Jammer dat  je negatief testte.  Gelukkig heb ik geen zwangerschapskwaaltjes. Ik drink alleen veel karnemelk. Ja dit forum is echt verslavend weer. Ik had geen flauw benul dat ik zwanger was, geen verschijnselen ofzo. Totdat de test positief was. Ik geloofde er geen barst van en heb er daarna toch nog 2 gedaan.

Wensje: welkom!

groetjes,
Antoinette

Heeeyyyy Meis, tuurlijk mag je gezellig met ons mee blijven kletsen. Vinden wij alleen maar leuk om te horen hoe het met je gaat. Elke dingetjes je nu mee maakt enzo. Heb je al een VK uitgezocht? Of al afspraak gemaakt? Bijzonder hoor dat je helemaal niks voelde en toch ineens positief testte, lijkt me ook zo onwerkelijk.

Kreeg net sms van de baas dat hij nog ziek is, dus sta er vanmiddag alleen voor. Hij is meestal bij de badmeester in het bad zwemlessen geven, maar toch tussentijds doet hij meestal ff de kleedkamers enzo. Dat moet ik dus nu ff goed in de gaten houden. Maar komt goed. Word afgelost uiteindelijk. Dus mischien iets eerder thuis dan normaal.

Ik ga nu ff mijn haren doen en tandjes poetsen en dan die kant op.

Fijne middag meiden en tot vanavond! Liefs nathalie

Heeeeeeeeeeeeeeeej meiden
was ik ook weer ff.
had vandaag niet eerder puf om te reageren hoor..
maar wil toch wel 1 x op n dag ff wat van me laten horen
anders gaan jullie me zoooooooo missen...hihi

Hej Antoinette ik vind het ook stilletjes op het zwanger zijn forum hoor, maar soms is het er wel leuk.
maar als je ook eenmaal zwanger bent ben je veel meer met jezelf bezig, vind ik nu tenminste
als je nog zwanger wilt raken klets je hier nog meer
maar nu heb ik soms gewoon geen zin om te reageren of gewoon niets te vertellen omdat ik te moe ben.. maar goed.
ik blijf ook lekker hier afentoe mee kletsen dus moet jij ook gewoon gezellig doen meis!

Nathalie is denk ook druk vandaag...
heb ik ook al tussendoor soms ff op msn gesproken, maar die moest werken ws tot laat zei ze, dus ik zie wel of ik dr nog spreek.
ik heb vanavond teamvergadering dus ben ook ff weg en daarna kom ik vast nog wel ff lezen, maar of ik ook nog reageer weet ik niet. ligt er aan hoe moe ik ben, en mannetje wilde morgen vroeger beginnen, dus wil ook vast niet TE laat naar bed...

Hier gaat t verder  prima.
ben vanmiddag wel voort eerst echt ff naar bed geweest.
eerst lekker ff tijdschrift liggen lezen en daarna toch nog ff gedut en toen was zoonlief ook weer wakker dus moest ik er weer uit.
vanmorgen mw van MvM op bezoek gehad.
wel grappig.
je krijgt een mooi boek als je mee doet over zwangerschap enzo en een besteksetje ofzo en fotolijstje dus wel grappig.
en ze deedt een test..en ja hoor nog positief! dus super blij!!
En ik mocht meteen beginnen dus doe ik dan ook maar trouw.. plas me gek..haha steeds in die kannen!
Nee ff serieus, het is voor heel goed doel dus ik doe het graag!!
En als hier iemand zwanger is of raakt, doe ook mee! is een kleine moeite meiden! en je helpt er vrouwen mee die moeilijk zwanger raken...
Nou ja weer genoeg gekletst hier..
ik ga ff eten afmaken en dan zo smullen met mn zoontje want die heeft trek.
hij heeft zo heerlijk buiten gespeeld van middag...ohoh eerst met zand lopen klieren en gooien, toen deedt mama de zandbak dicht en toen heeft hij nog met water zitten flodderen, dus die moet zo heerlijk in de douche...hihi
Meiden ik denk aan jullie hoor en lees nog steeds mee!
Fijne avond alvast en totgauw!
Dikke knuf van mij

Heeeeeeeeeeeeeeeej meiden
was ik ook weer ff.
had vandaag niet eerder puf om te reageren hoor..
maar wil toch wel 1 x op n dag ff wat van me laten horen
anders gaan jullie me zoooooooo missen...hihi
Jump kletst heerlijk mee zie ik! leuk hoor!
En mama22 heeft je gevonden op hyves zie ik, ik had ook nog ff naar je gezocht, maar kon je niet vinden,   hihi maar zal zo us bij mama22 kijken, daar vind ik je dan vast zo! Gezellig!
Mama22 jammer trouwens dat je rd'tjes zijn gekomen. rottig
maar goed, wel weer mooie cyclus en volgende ronde nog meer klussen he meis..
Wie weet volgt Nathalie me nog en anders ben ik dus de enige juni zwangere, maargoed. dat redt ik wel.
heb wel gezelschap van Kipling.
die heb ik pas opt zwangerforum gesproken! wel grappig om daar weer meiden tegentekomen van hier!
Hopelijk volgen jullie ook snel!!
Ik duim!
Hou je taai mama22 met je buikpijn, niet fijn meis.
doe rustig aan en denk om jezelf.
maar ik had je ook al wat op msn gesproken he, dus weet dat je niet heel veel hoef te werken, dat is wel lekker nu.
denk aan je!
En Nathalie is denk ook druk vandaag...
heb ik ook al tussendoor soms ff op msn gesproken, maar die moest werken ws tot laat zei ze, dus ik zie wel of ik dr nog spreek.
ik heb vanavond teamvergadering dus ben ook ff weg en daarna kom ik vast nog wel ff lezen, maar of ik ook nog reageer weet ik niet. ligt er aan hoe moe ik ben, en mannetje wilde morgen vroeger beginnen, dus wil ook vast niet TE laat naar bed...
Hier gaat t prima.
ben vanmiddag wel voort eerst echt ff naar bed geweest.
eerst lekker ff tijdschrift liggen lezen en daarna toch nog ff gedut en toen was zoonlief ook weer wakker dus moest ik er weer uit.
vanmorgen mw van MvM op bezoek gehad.
wel grappig.
je krijgt een mooi boek als je mee doet over zwangerschap enzo en een besteksetje ofzo en fotolijstje dus wel grappig.
en ze deedt een test..en ja hoor nog positief! dus super blij!!
En ik mocht meteen beginnen dus doe ik dan ook maar trouw.. plas me gek..haha steeds in die kannen!
Nee ff serieus, het is voor heel goed doel dus ik doe het graag!!
En als hier iemand zwanger is of raakt, doe ook mee! is een kleine moeite meiden! en je helpt er vrouwen mee die moeilijk zwanger raken...
Nou ja weer genoeg gekletst hier..
ik ga ff eten afmaken en dan zo smullen met mn zoontje want die heeft trek.
hij heeft zo heerlijk buiten gespeeld van middag...ohoh eerst met zand lopen klieren en gooien, toen deedt mama de zandbak dicht en toen heeft hij nog met water zitten flodderen, dus die moet zo heerlijk in de douche...hihi
Meiden ik denk aan jullie hoor en lees nog steeds mee!
Fijne avond alvast en totgauw!
Dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan