Haii meiden,
Ik wil even jullie advies, want ik word hier echt moedeloos van.
Alvast bedankt voor t luisteren want ik moet echt even mijn hart luchten.
Nou zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen is de opa van mijn man 2 weken geleden overleden, 1 week na onze bruiloft en daar heeft hij ook niet meer bij kunnen zijn helaas. Nu heeft mijn man 9 jaar geleden zijn vader verloren, die heeft zelfmoord gepleegd, en sinds de bruiloft heeft mijn man dus ruzie met zijn broer omdat er verhalen rond bazuind zijn over ons op de bruiloft.
Nu is mijn man sinds het overlijden van zijn opa niet te genieten, ik word afgeblaft, niks is goed, hij wilt dat ik hem verlaat, ik zit weer ziek thuis vanwege mijn enkel en dit is allemaal mijn eigen schuld volgens hem want ik moet gewoon werken met mijn luie donder van hem, als ik me niet lekker voel vanwege mijn zwangerschap moet ik mijn mond hierover houden want dit wilt hij niet aanhoren, ik ken hem gewoon niet terug zo.
Mijn ouders die hebben de kinderwagen, een aantal kleertjes, het behang betaald en de kinderkamer kunnen we voorlopig even via hun kopen omdat ik dus 4 weken moet wachten voordat ik betaald krijg vanwege mijn ziektewet uitkering.
Hij wilt de kinderwagen terug gaan betalen, behang wiltie niet meer en t kinderkamertje kooptie wel een keer wanneer t hem uitkomt, dus als dat pas in juni is word dat pas in juni..........
Echt ik zit met mijn handen in het haar...
Gisteren ook waren we bij mijn ouders aant eten, en toen waren we over geboorte kaartjes bezig, en toen zei mijn moeder hoe zij het vroeger deden, nou de hel brak los..
Nou echt wat hij mankeert???
Ik ben gewoon even machteloos,wat moet ik hier nou mee?
Nou goed in iedergeval bedankt voor t aanhoren!
Liefs maaike