klusmeiden 08 08

Hoi,

Ben ik weer haha! Ik moet nog wachten tot en met donderdag voor mn NOD, maar ga voorlopig niet testen.. Ik wil zo lang mogelijk wachten  zodat ik gelijk voor een echo kan zodra ik het weet hahahahahahaa! Nee maar ff zonder gekheid, ik ben zo zenuwachtig voor de eerste 12 weken..pff!
@Yvonne: je vroeg naar mn verhaal, nou ik heb dus al 2 x een miskraam gehad, de 1ste keer kwamen we er met de termijnecho achter (10 weken zwanger) dat ik een mission abortion had. Dus al heel vroeg verkeerd gegaan maar bleef maar zitten. Heeft heel lang geduurd allemaal, uiteindelijk gecurreteerd en daarna alsnog een mega bloeding gehad.. kwas niet goed schoon gemaakt..pfff!!!
Mn 2de zwangerschap ging gelukkig wel goed, mn zoontje van bijna 2 ligt boven heerlijk in zn bedje te slapen(bijna). Mn 3de zwangerschap, nu 2 maand terug is ook vroeg verkeerd gegaan, met 5,5 week was het voorbij... Dit keer heeft mn lichaam het gelukkig wel zelf afgestoten zodat ik niet gecurreteerd hoefde te worden. Afijn, een heel verhaal zo al met al..
Nu proberen we weer zwanger te raken, ik wil niets liever als een broertje of zusje voor mn zoontje maar het is allemaal zo spannend na 2 miskramen.. Ik ben het vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt..
Jij hebt ook een miskraam gehad? Met hoeveel weken was dat?Jij hebt 3 dec je NOD he? spannend hoor!! Heb je al meer kids of wordt dit je eerste?
@ Maaike: Wat een vervelende situatie zeg!! Ik hoop dat het snel weer 'normaal' is allemaal. Zorg maar goed voor jezelf en je kindje!

Groetjes Kwebbel

@kwebbel. Ik heb met 10 weken een echo gehad, waarop het kindje nog leefde, hartje kloptje, beweegde goed. Met 12 weken weer een echo gehad en toen was het kindje al overleden. Had nog 1 dag na 1ste echo geleefd. Had een navelbreuk en schedeldakje was nog niet ontwikkeld. Was op vrijdag, weekend afgewacht. Wilde uiteindelijk toch niet wachten. Maandag met gyn gesproken, woensdags naar ziekenhuis en met medicijnen geprobeerd op gang te krijgen. Na 10 uur verloor ik het vruchtwater en kwam het vruchtje binnen het uur. Toch nog wat weefsel achtergebleven en alsnog een curretage gehad. Vond ik op dat  moment niet meer zo erg, was alleen nog weefsel. Toen 's avonds 12.00 uur weer naar mijn kamer en volgende dag weer naar huis. Lichamelijk was ik meteen weer hersteld. Na 4 weken alweer ongi.

Nu zitten wij in de 1ste ronde en 1ste kindje. Weet niet wat ik kan verwachten omdat ik denk vanalles te voelen. Denk dat het woensdag negatief is. Wil al testen, moet mij heel erg dwingen om dit niet te doen. Had ik vorige week al gedaan omdat ik mij vergiste. Op internet stond een verkeerde berekening, andere site stond wel goed. Maar goed, nu nog ff afwachten.

Hoop dat jullie ook snel naar de 2de kunnen uitzien. Is wel leuk voor jullie zoontje.

Gr. Yvonne

Hey dames,

@ maaike1987; meid wat een verhaal en wat erg voor jullie! Ik denk ook dat er nu weer dingen van vroeger naar boven komen, die hij nooit heeft verwerkt. Ik hoop dat hij hulp wil zoeken want ik denk dat hij er zelf niet uitkomt zo. Ik wens jullie heel veel sterkte en blijf goed voor jezelf en je kindje zorgen. Dit brengt wel veel stress met zich mee kan ik me indenken.

nou meiden hier zitten de klusdagen er weer op en gisteren mijn ei gehad dus afwachtte maar weer.. hopelijk sluiten we het jaar zwanger af voor degene die dit nog niet zijn.  

Allemaal veel succes en voor de zwangere die er bij zijn gekomen, gefeliciteerd!!

groetjes maaike

Haihai allemaal!

Nou, over 2 dagen mn NOD, erg spannend. Ik denk soms van nou het kan nog wel eens weer zo zijn, aangezien bepaalde klachten. Maar aan de andere kant wil ik mezelf niet gek maken voor ik zekerheid heb.
Ik  ben nu al bijna een week met vlagen misselijk. En mn temp is steeds hoog, rond de 37,4. Terwijl ik normaal onder de 37 heb... Ook lijken mn borsten anders, de tepelhof lijkt donkerder. Ook ben ik moe!! Nouja, we zien wel.. Oja, ik heb trouwens niet echt veel afscheiding(...) ik weet niet of dat ook 'hoort'.
Oja, heb ook steekjes in mn liezen zo af en toe..
@Yvonne: Merk jij al wat veranderingen aan jezelf? Jij hebt morgen je NOD he?

Nou meiden de groetjes maar weer!

Groetjes Kwebbel

Ik heb morgen mijn NOD ja, Kwebbel. Wil net als jou, mij niet gek maken. Doe dat onbewust toch als ik tijd heb om na te denken. Laat mijn man de testen verstoppen, zodat ik op z'n vroegst vrijdag pas kan testen. Vind een teleurstelling wel heel moeilijk. Om alle emotie van de mk weer terug. Ik zei gisteren nog tegen mijn man. Ik wil zooooooooooo graag een baby. Ben er helemaal klaar voor.

Heb op het moment wel buikpijn en steken. Weet van de vorige keer dat dit ook aan mijn darmen kan liggen. Heb hier dan heel erg last van, meer als ongi. Vanmorgen trok het ook weer weg, was vorige keer ook. Dus nog ff afwachten. Hoop dat ik vannacht kan slapen en niet steeds denk dat ik ongi wordt. Heb wel last van een beetje witte afscheiding, en dat is niet fijn. Omdat je zo gefocust bent, voel je alles. Dus af en toe verstand op nu en lekker afleiding zoeken.

Groetjes,
Yvonne

hai yvonne en kwebbel spannend hoor zo net voor je nod weten jully al iets?
even over mezelf ik ben gister ongi geworden dus had een cycles van 25 dagen voor mij dit keer erg kort heb altyd 28 dagen maar wat wel weer heel fijn is om te weten ik heb presies 15 dagen geleden een positieve ovulatie test gedaan dat was op een dinsdag en ook op een dinsdag ongi geworden en had echt veel draderig slijm op die dinsdag van positieve test maar ja helaas niet zwanger

ik wil jully even laten weten dat mij nod op 28 dec is dus hopelijk brengt de kerstman meer nieuws

allemaal veel sucses en sterkte
ps ik ga geen ovulatie testen meer gebruiken ik heb namelijk heel de dag met een zenuwachtig gevoel rond gelopen bang dat ik te laat zou klussen groetjes

@liefding, ik voel verder nog niks. Alles gaat nog goed. Nog ff afwachten dus, vrijdag testen.

@kwebbel, hoe gaat het met jou. Merk je al iets?

Liefs Yvonne

Heb gisterenavond toch getest. Kon het niet meer houden. Ik ben ZWANGER. Dus nu begint de spannende tijd, of alles wel goed gaat. Heb heerlijk geslapen en voel mij heel goed. Alleen een beetje last van mijn darmen.

Ga zo lekker werken. Nu nog mijn gezicht strak houden, ik straal helemaal. Wil het verder nog tegen niemand zeggen, misschien 1 collega. Als we voorbij de 12 weken zijn dan wil het aan de grote klok hangen. Vorige keer ging het bij 10wk mis. Dus dat is wel een peildatum voor ons.

Fijne dag allemaal.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan