klusmeiden 08 08

hoi dames,
hier nog een laat berichtje van mij, ik had vanmiddag de planning om eerder op de avond een berichtje te plaatsen maar dat kon helaas niet. ik heb een aantal uur in het ziekenhuis gezeten met mijn hele familie. ( hoe veel kan een mens verdragen?????)
mijn oma is op niet goed geworden en naar het ziekenhuis gebracht, het gaat echt niet goed met haar vandaar de hele familie. wat minder is het feit dat we gister avond met zn alle uit eten zijn geweest voor haar verjaardag ( die is dus vandaag, ze is 85 geworden  ). mijn ouders en broer waren weer naar delft en zijn er nu dus weer, me tante en oom en nicht en neef wonen in een dorpje hier vlakbij.
me moeder en tante hebben behandeling geweigerd omdat ze al erg dement is en het is zeker dat ze hier totaal niet goed uit komt, ze denken dat ze een hersenbloeding heeft gehad.
SORRY!!!! dames hierdoor ben ik weer in me verslaving gevallen, ik kon het niet laten en moest wat te doen hebben. ik zeg wel dat als dit voorbij is ga ik er weer volop tegen aan om er vanaf te komen.

sorry dames dat ik nu alleen maar zuur praat heb, ik ga er weer vandoor want ben bek af en ga zo me bedje in om proberen te slapen ik hoop dat ik binnenkort leuker nieuws heb.
veel liefs
peetje

ps @maaike1987, wat geweldig dat je het kamertje al heb, en wat leuk dat je de kleine meid voelt, het lijkt mij geweldig om dat te voelen. ik moet helaas nog wachten maar geniet er van meid.

@Peetje; sterkte en ik hoop dat je ondertussen in rustiger vaarwater zit.

Hoi hoi

Eerst even een testbericht. De site deed het een tijd niet en ik ben tot 4 keer mijn grote tekst kwijt geraakt grr..

Hallo lieve ladies,

Eindelijk doet het forum het weer!! Ik had al 4 keer een bericht getypt en iedere keer als ik wilde verzenden dan gaf hij een fout aan. En ik zag dat dit bij iedereen zo was..Heel vreemd.
Maar goed hier zijn de superleuke klusdagen weer begonnen. Ik ben nu begonnen met de ovutesten. Maar durf er nog niet op te vertrouwen. Ik heb er nu 2 gedaan, gister en vandaag. En gister was het streepje haast net zo donker als de teststreep. Wist het niet zeker, dus maar wel even geklust haha. Vandaag was hij wel duidelijk minder donker. Dus ik test de komende dagen gewoon vrolijk door!!

@Firstmum: Dank je wel voor je uitleg over de ovutesten. Ik vind het nog wel spannend hoor. Vooral omdat hij het heel vaag (licht) aangeeft. Dan ben ik direct weer bang dat ik niet vruchtbaar ben. Tja, het is soms wat met mij haha. Maar goed ik hoop dat het nu raak is anders maar weer volgende maand. Dan weet ik in ieder geval hoe die testen werken haha

@Maaike: Ik had het ook al op hyves tegen je gezegd, maar super dat je de kleine meid hebt gevoeld. Dat lijkt me zo'n geweldig gevoel. Ik hoop nog steeds dat we met zn allen naar de 9 maanden beurs kunnen. Ik kreeg vorige week een folder in de bus van een babywinkel hier in de buurt. En ik heb een super mooi kamertje gezien. Ik blijf gewoon eerst lekker dromen haha

@Peetje: Meis, meis wat krijgen jullie veel voor je kiezen. Dat is echt niet niks. Ik vind het echt super knap hoe jullie je hier doorheen slaan. Amber boft maar met jullie. Echt petje af hoor!!! Ik kan me wel voorstellen, dat je in deze moeilijke tijd even teruggrijpt naar de sigaret. Heel begrijpelijk dacht ik zo!!! Zet m op meis en ik hoop dat 2009 jullie meer geluk mag brengen.

En voor iedereen.... Een heel gelukkig, vruchtbaar en mooi 2009 gewenst. Dat we maar voor vele mooie babies morgen zorgen haha.

Liefs Linda

hallo dames,

gelukkig de forum doet het weer.
okee ff een update van de afgelopen week.
mijn oma ligt nog steeds in het ziekenhuis, het leek beter te gaan maar ze heeft weer een beroerte gehad dus het gaat weer slechter. het is afwachten maar weer, ik ben er nu wel beter onder omdat ik toch nog ff met haar heb kunnen praten. het is raar dat, dat je al wat beter kan laten voelen. het gaf mij het idee van, hoe het ook nu gaat lopen ik heb toch nog ff haar stem gehoord en haar laten weten dat ik van haar hou, dit doet al heel veel.
maar goed, kerst is gelukkig rustig verlopen, we hebben groten deels van onze plannen kunnen uitvoeren dus dat was  wel prettig.

maar ik heb een kerst cadeautje gehad van me lichaam de eerste kerstdag. haha vaag maar zo zie ik het wel nu ff.
ik werdt wakker en was net op tijd bij de wc want de duiveltjes hebben zich toen gemeld. het leek net of er een bom ontploft was zo veel, dit keer kwam ik op 46 dagen met me cyclus.

ik ga er weer vandoor nog ff tv kijken en dan bedje in.

ik wil iedereen wel alvast een goed uit einde wensen en ik hoop dat in 2009 er veel zwangere bbij mogen komen.

veel liefs
peetje

HEEY MEIDEN, ZIE DAT ER AL WEER GENOEG GEKLUST IS, IK WIL JULLIE EEN HEEEEEL GELUKKIG 2009 TOEWENSEN MET VEEL SCHATTIGE GEZONDE BABYTJES!!!!!

KUS EN DIKKE KNUFFEL!!!

hallo dames,

allemaal de beste wensen, heeft iedereen zich vermaakt gister avond?
ondanks het overlijden van me oma ik wel. ik heb mezelf gedrogeerd met alcohol en ik merk dat het nog steeds werkt, of het is nog niet door gegedrongen. ze is gister ochtend overleden dus het kan. het klinkt hard maar dat stukje zorgen is weg en de afkeer   voor sigaretten komt langzaam weer op dus het duurt niet lang meer dat ik weer een poging doe om te stoppen.
binnen kort heb ik nog meer rust want ik heb de instanties zoals bureaujeugd zorg en pleegzorg achter hun kont aan gezeten zodat ze opschieten en het ziet er naar uit dat het tweede proces ( dus pleegzorg ) maandag begint, en dan hebben we begeleiden met amber en zij  regelen dan de meeste zaken omtrent amber, dus ook de geestelijke ondersteuning voor amber, want die heeft ze helaas nodig. maar nog een paar dagen en dan is het zover jippy .
ik begin het nieuwe jaar zowel negatief als positief maar we proberen het beste er van te maken.

ik hoop dat ik vanaf nu meer positief nieuws heb voor de forum, de eerste is dat me ongi is afgelopen en deze maand hou ik de slijmerige afscheiding in de gaten en doe dan pas een oveluatie test want zoveel testen heb ik niet meer liggen.

maar ik ga er weer vandoor moet nog naar me nichtje voor maandag.

veel liefs
peetje

De allerbeste wensen voor alles dames. We gaan voor een positief jaar!!!

@peetje, gecondoleerd met het verlies van je oma. Een overlijden in de je naaste omgeving grijpt je altijd. Gelukkig heb   je nog met je oma kunnen praten, dat scheelt voor jou weer een hoop zorgen. Ik denk dat het altijd belangrijk is om dingen te bespreken, ook als de mensen op hun sterfbed liggen. Het geeft beide partijen toch wel rust.
En het is heel begrijpelijk dat je je nu beter voelt het  was een zware periode voor je. (En het is je vergeven dat je weer bent gaan roken .Succes bij het vervolg hiervan.)
Ookal hou je heel veel van je oma het is beter zo. Voor ons is dat moeilijk te begrijpen, want je wilt je geliefden zolang mogelijk hier houden, maar de ander moet ook verder. (in het leven na deze dood) Ik geloof dat wij niet 1 leven hebben om deze aarde, maar meerdere en dat wij van elk leven weer leren.
Ik wens je heel veel sterkte hiermee.
Ook voor jou wens ik een positief jaar. Dat alles goed mag komen met Amber en dat je je maar snel bij de zwangere aan mag sluiten.

Liefs,

Terug
Bovenaan