klusmeiden 08 08

Een GELUKKIG en GEZOND 2009 toegewenst!!!

@Peetje; gecondoleerd met je oma. Het is soms hard maar ze is nu op een  betere plek. Ik geloof ook dat het leven niet stopt na de dood. Daar heb ik zelf veel troost aan. Succes met Amber en het stoppen met roken. Dat we je snel bij het zwanger zijn forum mogen zien. Je hebt het verdiend.

Groetjes Yvonne

Hoi allemaal,

@Peetje: Gecondoleerd met het verlies van je oma. ik hoop dat je het verlies een plekje kan geven.

Ik ben dus nu bezig met de ovutesten. Ik had er al een hard hoofd want ik teste geen 1 keer positief. Ik dacht dat mijn vermoeden zou worden bevestigd dat het bij ons niet zou lukken. Tot vanmorgen... Toen gaf de ovutest ineens positief aan. Ik had de tranen in mijn ogen. Net bij de laatste test nog positief. Nu gaan we dus flink aan het klussen. En dan hoop ik dat ik binnenkort een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb. Dan zal ik nog meer huilen haha.

En natuurlijk voor iedereen een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst!!!

Liefs Linda

hallo dames,

ik wil jullie heel erg bedanken voor de steun, ja het is nu beter zo voor haar dat weet ik en opzich voelt dat ook zo maar de gedachten dat ik niet meer bij haar langs kan nemen af en toe de overhand.
ik geloof zelf ook in dat je niet een leven lijd en dat je meerdere levens heb waar je dingen in leert dus misschien kom ik haar nog een keer tegen het zou me eigenlijk niks verbazen met haar karakter. ik verheug me er al op.

@ linda ik wens je veel succes met klussen en ook ik hoop voor je dat je binnenkort met een positieve zwangerschap test in je handen staat.

ik ga nog de tekenfilm af kijken die we oop hebben staan ( in the wild )

veel liefs
peetje

Hoi Dames,

Peetje gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat verschrikkelijk, maar voor je oma zelf wel beter denk ik! Kan ze nu lekker rusten!

@iedereen: de beste wensen. Iedereen een leuke avond gehad? Wij hebben gezellig gefonduet met vrienden, was erg gezellig.

Vanmiddag hebben we een nieuwjaarsborrel bij mijn ouders, dus in 1 klap gelijk iedereen de beste wensen wensen.

Verder gaat alles goed hier, vandaag alweer 21 weken zwanger. Morgen hebben we de 20 weken echo, dus ik ben benieuwd, en ook maar te hopen dat t nog steeds een meid is..
Verder zijn we een beetje aant kijken voor een kaartje, hoeveel soorten ze daar wel niet van hebben, gaat nog een hele klus worden want ik merk wel dat we alles behalve op 1 hoogte zitten wat het kaartje betreft!
T kamertje is zo goed als helemaal af, alleen nog gordijntjes en wat kleine spulletjes en dan ist af!!!! Voor iedereen die geintresseerd is.. op mijn hyves is het terug te vinden: maaike-jobse is mijn gebruikersnaam..

Nou ik ga maareens douchen, over een uurtje moeten we al weg en anders ben k weer niet optijd klaar hihi!

Fijne middag meiden!
Liefs Maaike

Hoi iedereen!!

Even weer het topic omhoog brengen haha. Ik zal straks ook even een poging doen om onze lijst te updaten.

@Peetje: Heel graag gedaan hoor, daarvoor zijn we hier toch ook. Niet alleen om het over zwanger worden te hebben maar ook over andere dingen. Ik ben er altijd blij mee als ik mijn verhaal kwijt kan :)

@Maaike: Jeetje zeg alweer 21 weken, wat vliegt de tijd toch. Ik hoop ook voor je dat het nog een meisje is haha. Dat zou een actie zijn. Nee hoor komt vast goed. Ik hoop dat jullie er uit komen met de kaartjes. Daar hebben ze idd echt veel keuze in. Had ik gezien bij mijn schoonzusje. Wij vonden het al lastig met onze trouwkaart haha. Succes in ieder geval.

Hier gaat alles prima, weer in afwachtig :S. Mijn mannetje is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan. Heel leuk voor hem, alleen hij zit nu dus overal in nederland en het buitenland. Morgen gaat hij naar Berlijn!!! Hij vind het allemaal prachtig natuurlijk en ik gun het hem van harte. Maar ik vind het allemaal nog maar niets. Ik was net ook in tranen, bah die hormonen. Nee maar ik wil en kan hem niet missen.. Het zal vast wel wennen, maar nu nog even niet haha.

Nou ladies,ik ga nog even tv kijken

Liefs Linda

Hey ladies,

Hierbij de nieuwe update. Is het miss een idee om de dames die al lang niet zijn geweest en nu op overtijd staan eraf halen? En Peetje klopt het dat je nu in ronde 6 zit. Je was toch ongi geworden??

Liefs Linda

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 6
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
13 januari

Linda
24 jr
Ronde 5
Kindje 1
14 januari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Hoihoi allemaal,
@ linda:
Dat is inderdaad wel even wennen als je man opeens een nieuwe baan heeft en daarvoor ook naar het buitenland moet.
Blijft hij lang weg dan iedere keer?
Is behoorlijk heftig vooral als je het niet gewend bent.

Wij hebben ons trouwkaartje zelf gemaakt, dus we hadden gelukkig niks uit te zoeken qua kaartjes, we hebben een rode roos als achtergrond gebruikt en dan een foto van ons beide erop gemaakt, was wel erg leuk.
In eerste instantie was het natuurlijk de bedoeling dat we t allemaal klein zouden houden dus ja om dan super mooie en dure trouwkaartjes te versturen vonden we een beetje raar, maar achteraf gezien had dat best gekunnen... Maar ja als je alles van te voren weet he!

@peetje:
Leuk van je dat je me hebt toegevoegd op hyves, eindelijk eens een gezicht achter een persoon! Vind het wel fijn om te zien met wie je nou eigenlijk je lief en leed deelt hihi.
Hoe gaat het met je meid? Al een beetje over het verlies van je oma heen? Wanneer word ze begraven/gecremeerd?
En hoe gaat het met het stoppen met roken? Ik las dat je er weer aan begonnen was, nou het is volkomen begrijpelijk hoor meid!!!!!! Neem je tijd hiervoor, is niet niks na zo'n moeilijke periode en je hebt in iedergeval bewezen dat je wel kunt stoppen!!

@iedereen:
Hier gaat het allemaal wel oke. We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en het is nog steeds een meid hoor!!!! De lengte van het beentje klopte, de omvang van het hoofdje en de buik waren ook prima in orde. Ze lag alleen in een onmogelijke houding dus het hartje en het middenrif kon ze niet bekijken en ze heeft ook geen foto's kunnen maken, dus over een weekje mogen we weer terug komen!!!
Verder gaf ze aan dat mijn vruchtwater aan de weinige kant is, het was nu nog niet schrikwekkend alleen het mocht absoluut niet minder worden.
Volgende week ging ze dit ook nog even bekijken dus tot die tijd even afwachten wat het doet.
Vorige week was ik nog bij de verloskundige geweest en ik was EINDELIJK 2 ons aangekomen, maar tot mijn verbazing ging ik op de weegschaal staan en verdorie weer 1 tot 2 pond afgevallen!!! Ben alleen nog maar afgevallen tijdens de zwangerschap!
Achh zolang ze goed beweegt zal het allemaal wel oke zijn!

Nou ik ga lekker douchen, vanaf morgen ga ik weer werken dus weer even vroeg mijn bed in anders ben ik morgen echt niks waard!
Morgen ook weer lessen (voor mijn rijbewijs) dus een druk dagje!

Liefs Maaike

hallo dames,

gelukkig ben ik vandaag vrij want ik voel me echt bagger, zowel geestelijk als lichaamelijk :(.
gister middag is mijn oma gecremeerd en ik heb er  erg veel moeite mee, meer dan ik dacht dat ik zou hebben. bij de meeste begravenissen en crematies was het klaar na de gebeurtenis maar nu. ik voel me boos en verdrietig te gelijk en  ik heb me emoties nog steeds niet onder  controlle, en dat merken ze hier in huis, ik kan om niks in janken uitbarsten of in eens heel boos zijn om niks. het hoort er allemaal bij dat weet ik, maar zo  heftig. ik heb het vermoede dat het komt door dat de andere mensen  die ik verloren ben niet  al die tijd bij me zijn geweeest en me oma wel, eigenlijk verklaart dat wel veel.
maar ja that's live!!! gelukkig ben ik niet alleen vandaag want er komt straks een vriendin van me,me gezelschap houden, misschien sleep ze me wel de stad in of gaan we een groot stuk lopen met de hond ( dat lijkt me eigenlijk wel lekker om eerlijk te zijn er ff uit ).

@linda, ja het klopt ik ben weer ongi geweest en zit dus in de volgende ronde, ik zal het schema nog ff veranderen. ik schok wel ff toen ik het rijtje zag, wat kort ( de niet zwangere dan ) en wat lang het rijtje van de zwangere. ik hoop dat ik snel naar het rijtje van de zwangere mag.
Denk je dat je op ten duur er aan kan wennen dat je mannetje vaker van huis is? ik zou het niet kunnen, ik wil hem elke avond thuis hebben om tegen hem aan te kunnen liggen ( ik kan niet slapen als hij niet naast me ligt in bed ).

@maaike1987, wat geweldig om te horen dat alles goed gaat met de kleine meid, en dat het nog een meid is haha.
ik vind het ook prettig om een gezicht erbij te hebben, het is ook handig als iedereen naar de 9 maandenbeurs ga en je niemand herkent, zo heb je toch een herkenings punt, toch?
wanneer is die beurs eigenlijk?

maar ik ga er weer vandoor, het lijkt me handig dat ik me maar eens ga aankleden want ik loop nog steeds in me slaapkloffie.
ik zal nog wel ff het schema veranderen.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan