hallo dames,
gelukkig ben ik vandaag vrij want ik voel me echt bagger, zowel geestelijk als lichaamelijk

.
gister middag is mijn oma gecremeerd en ik heb er erg veel moeite mee, meer dan ik dacht dat ik zou hebben. bij de meeste begravenissen en crematies was het klaar na de gebeurtenis maar nu. ik voel me boos en verdrietig te gelijk en ik heb me emoties nog steeds niet onder controlle, en dat merken ze hier in huis, ik kan om niks in janken uitbarsten of in eens heel boos zijn om niks. het hoort er allemaal bij dat weet ik, maar zo heftig. ik heb het vermoede dat het komt door dat de andere mensen die ik verloren ben niet al die tijd bij me zijn geweeest en me oma wel, eigenlijk verklaart dat wel veel.
maar ja that's live!!! gelukkig ben ik niet alleen vandaag want er komt straks een vriendin van me,me gezelschap houden, misschien sleep ze me wel de stad in of gaan we een groot stuk lopen met de hond ( dat lijkt me eigenlijk wel lekker om eerlijk te zijn er ff uit ).
@linda, ja het klopt ik ben weer ongi geweest en zit dus in de volgende ronde, ik zal het schema nog ff veranderen. ik schok wel ff toen ik het rijtje zag, wat kort ( de niet zwangere dan ) en wat lang het rijtje van de zwangere. ik hoop dat ik snel naar het rijtje van de zwangere mag.
Denk je dat je op ten duur er aan kan wennen dat je mannetje vaker van huis is? ik zou het niet kunnen, ik wil hem elke avond thuis hebben om tegen hem aan te kunnen liggen ( ik kan niet slapen als hij niet naast me ligt in bed ).
@maaike1987, wat geweldig om te horen dat alles goed gaat met de kleine meid, en dat het nog een meid is haha.
ik vind het ook prettig om een gezicht erbij te hebben, het is ook handig als iedereen naar de 9 maandenbeurs ga en je niemand herkent, zo heb je toch een herkenings punt, toch?
wanneer is die beurs eigenlijk?
maar ik ga er weer vandoor, het lijkt me handig dat ik me maar eens ga aankleden want ik loop nog steeds in me slaapkloffie.
ik zal nog wel ff het schema veranderen.
veel liefs
peetje