klusmeiden 08 08

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2009 20:18:23'));

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
13 januari

Linda
24 jr
Ronde 5
Kindje 1
14 januari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Hallo dames,

het is weer even geleden dat ik geweest ben maar heb de griep gehad. Wel geklust maar je voelt je toch niet zo prettig als anders.

Peetje; Nog gecondoleerd met je oma, wat erg voor je. je krijgt wel heel veel voor je kiezen he. Sterkte meid!

Linda; Ik las dat jou ei later is gekomen dan verwacht, toch fijn dat die ovu testen er zijn. Ik temp nu en heb al 2 maanden mijn ei op dag 16. Volgende maand ga ik daarmee stoppen want echt prettig is het niet elke dag. Ik wilde gewoon even kijken of het klopte met wat ik voelde en tot nu toe klopte het. Spannend weer onze NOD liggen weer vlak bij elkaar!   Jij al een gevoel of het raak is deze maand. Ik denk eerlijk gezegt van niet ivm griepaanval maar je weet maar nooit.

Maaike1987; Jij bent alweer op de helft meid, wat gaat de tijd hard! Ik hoop dat het allemaal stabiel blijft voor je! En volgende week weer terug is toch een veilig idee!   Heb je misschien veel stress omdat je afvalt?

Nou meiden nog 1 week en dan is mijn NOD en ik hoop zo dat de RDtjes weg blijven!!
Verder gaat hier alles zijn gangetje, heb er alleen een schimmelinfectie bij gekregen, erg vervelend! Dit kan het zwanger worden ook bemoeilijke heb ik gelezen? Iemand hier ook bekend mee? Nou ja we zien wel.

groetjes maaike

Hey ladies!!!

@Peetje: Het lijstje van niet zwangeren is idd heel kort.Grrrr wij moeten ons ook maar snel bij de zwangeren voegen.... Dan kunnen we lekker samen naar de 9 maandenbeurs.
Wat vervelend voor je dat je je zo min voelt. Dan is het idd fijn dat er mensen zijn om je op te beuren. Maar laat alle gevoelens er maar gewoon zijn hoor, opkroppen is ook niets. Ik weet niet of ik eraan kan wennen dat mijn man naar het buitenland gaat. Ik hoop het,want ik moet het er toch mee doen helaas. Ik kan ook niet zonder hem slapen haha dus ik neem onze hond maar mee naar boven haha

@Maaike: Fijn dat het nog steeds een meisje is. Pfff. Ik hoop dat het allemaal goed zit met je vruchtwater. Wel fijn dat je volgende week dan weer terecht kunt, dat geeft dan wat meer rust.. Heb je al buikfoto's op je hyves staan. Daar ben ik benieuwd naar.

Nou dames ik ga nog ff de stad in en dan aan het werk. We hebben maar 3 kinderen vandaag dus dat scheelt haha

Liefs Linda

@Maaikie: Haha we zitten ongeveer tegelijk te typen. Ja weer onze NOD's haast samen. Dat vind ik wel fijn!!! Ja de ovutesten zijn echt ideaal. Ook wel spannend want voor hetzelfde geld had ik niet positief getest. Daar was ik wel bang voor, maar toch goed gekomen. Nu maar weer afwachten!! We gaan weer duimen haha

Liefs Linda

@Maaikie: Haha we zitten ongeveer tegelijk te typen. Ja weer onze NOD's haast samen. Dat vind ik wel fijn!!! Ja de ovutesten zijn echt ideaal. Ook wel spannend want voor hetzelfde geld had ik niet positief getest. Daar was ik wel bang voor, maar toch goed gekomen. Nu maar weer afwachten!! We gaan weer duimen haha

Liefs Linda

Hoi meiden!

Ik heb vanmorgen positief getest! Ik had vrijdag ongi moeten worden maar dat gebeurde dus niet... vandaag getest en gelijk een dikke plus!!!!! Maar oooooo wat ben ik onzeker.... tis nu mn 4de zwangerschap, na een gezond zoontje en 2 miskramen....
Ik hoop zooo dat het dit keer wel allemaal goed blijft gaan.. pff wat een onzekere tijd!!
Ben trouwens 11 september uitgerekend. Maar besef steeds dat ik daar nog amper aan denk, eerst maar es de eerste 3 maanden voorbij zijn!!!!
Liefs Kwebbel80

Kwebbel gefeliciteerd!

Wat fijn dat je nu weer zwanger bent. Het blijft altijd onzeker, zeker de eerste 3 maanden. Maar zelfs nu dat ik bijna 17 weken zwanger ben heb ik dat nog. Totdat je het gezond en wel in je armen houdt.
Het is begrijpelijk dat je na 2 miskramen het nog niet van de daken schreeuwt. Maar houd hoop! Die drie maanden zijn (achteraf) zo om.

Liefs,

kwebbel van harte gefeliciteerd meid!!!! En volkomen begrijpelijk hoor dat je je zorgen maakt, net wat first mum zegt dat blijft totdat je het veilig in je armen hebt liggen!!!!

Aan alle andere meiden:
Vandaag was mijn eerste werkdag weer, poeehh wat viel dat tegen zeg.. Nu lekker kommetje thee gepakt en straks weer gaan lessen, ben benieuwd of het allemaal nog lukken wilt, ben er toch zo'n 8 maanden uit geweest, dus we zullen zien!
Ik weet niet precies wie het vroeg maar ik heb niet echt stress hoor, dat ik daardoor afval, waarschijnlijk eet ons meisje alles van mij op, ahh das opzich wel lekker hopen dat t zo blijft, zou toch wel heerlijk zijn om na de bevalling beneden mijn gewicht te zitten!!!!
Maar goed kben nog maar op de helft he!

Peetje: begrijpelijk hoor dat je het nu even taai hebt, en dat je dan anders reageert als anders is ook volkomen begrijpelijk! Het heeft even zijn tijd nodig! Neem je rust! Fijn dat je vandaag niet alleen bent/was in iedergeval!

Meiden ik ga even verder thee drinken en spreek jullie snel!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan