hoi dames,
@linda, wat fijn dat het achter af erg mee viel, ik ken dat met het elke keer verhuizen van je hondje. in het begin dat ik weer gastouder was nam ik onze hond elke vrijdag mee naar het gezin maar dat werkte niet toen vonden we een jongetje in de straat die hem wel wilde uitlaten tussen de middag. elke maand kreeg ie 5 euro en hij vond het nog leuk om te doen ook, dus twee vliegen in een klap haha.
ik moest gister verplicht deze dagen nog vrij nemen en om eerlijk te zijn bevalt me dat heel goed. ik heb uit geslapen tot kwart over 9 en voel me al een stuk beter dus we gaan weer de goed kant op. ik heb al een heel schematje voor de dag dus ik heb ook nog wat te doen ook. zoals de badkamer weer eens helemaal goed schoonmaken met de zaag stof die daar ligt van de kast op de overloop. ja we hebben alvast ruimte op onze slaapkamer gemaakt voor als er uitbreiding komt en dat kon alleen door als we een kast op de overloop maakten, dus de hele boven verdieping moet weer eens goed schoon en ik heb daar nu weer wat engergie voor dus ik ga zo aan de slag.
o ja ik heb nog iets om te vertellen, ik heb voor de kerst gesolliciteerd als invalkracht bij een kinderdagverblijf in de hoop dat het na augustus een vaste functie wordt ik heb alleen er nog niets van gehoord maar vond het leuk om ff te vertellen na dat van me oma.
@ maaike1987, hoe heb jij die foto's hier gekregen???? mijn lukt het maar niet.
veel liefs
peetje