klusmeiden 08 08

Hallo lieve meiden,

Ik heb voor de liefhebber een foto van mijn buik gemaakt..
Was even een hele klus om die erop te krijgen, maar het is gelukt uiteindelijk.

Liefs Maaike

Ook heb ik gelijk even een foto van de babykamer erop gezet, voor degene die hem nog niet gezien hadden..
Ik ben nu toch bezig en weet nu EINDELIJK hoe ik er een foto op moet zetten hihi:

Ennnn als klapper op de vuurpijl nog een trouwfoto van ons...

Nou meiden,
Ik kruip mijn bed in!
Veel liefs Maaike

hallo dames,

@maaikie26, dank je wel. fijn dat je er nog bent!!!

@kwebbel, van harte gefeliciteerd ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat en dat je over 9 maanden een klein hummeltje in je armen heb.

@ maaike1987, das minder van het vruchtwater maar echt fijn dat het in de gaten gehouden wordt. mijn schoonma had met de tweede het zelfde maar ze heeft een gezonde zoon gekregen, hij is te vroeg geboren maar was gezond en nog steeds natuurlijk. 5 jaar later kreeg ze mijn mannetje.

over mijn mannetje gesproken, ik kreeg gister op me donder van hem omdat hij vond dat ik tegen iedereen aan het snauwen ben of helemaal niks zeg. ik moet volgens hem snel een tussen weg vinden want hij vind het niet kunnen tegenover amber. daar heeft hij wel gelijk in maar ik weet zelf nu niet eens welke kant ik op moet met me gevoelens omdat die met het uur verschillen.
ik ben vanmorgen bij me psycholoog geweest en die zei dat ik de tijd en rust moet nemen om daar achter te komen. volgens haar was het beter dat ik me werk voor deze week afbelde zodat ik de rust kon pakken omdat ik ook niet kan slapen. dus ik heb net met een brok in me keel me werk opgebeld om vrij te vragen voor morgen en vrijdag onder het mom dat het niet leuk is voor de kinderen als ik zo ben en ik heb ze gekregen gelukkig!!! nou moet ik nog een oplossing vinden om te kunnen slapen.
ik geloof dat alles van de afgelopen maanden er uit komt wat goed is maar ook vervelend.
maar ik ga ervandoor nog ff wat dingen in huis doen voordat amber thuis komt van school.

veel liefs
peetje

hoi dames,

Allereerst Kwebbel: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat alles goed gaat!! Kan me je zorgen wel voorstellen maar probeer er toch van te genieten! Wat een mooi begin van het nieuwe jaar!

Peetje; Je hebt heel wat mee gemaakt , neem de tijd om het een plaats te geven en niemand weet hoelang dat duurd. Probeer je rust te pakken en mochten die slapenloze nachten aanhouden zou ik nog eens met je psycholoog overleggen over eventuele lichte slaapmedicatie tijdelijk. ik hoop natuurlijk dat het zo lukt. Sterkte meid!!

Linda; ja het afwachten is weer begonnen, spannende tijd weer he! Laten we hopen op een goed begin van het nieuwe jaar.

Maaike1987; Mooie foto's meid en wat een prachtige zwangerschapsbuik. Blij te horen dat je geen last van stress hebt!

ik zag trouwens in het NOD lijstje dat ik nog op de 3e ronde sta maar dit is inmiddels ronde 4 voor mij.Zou iemand dat aan kunnen passen?

Nou meiden hopen op een vruchtbaar jaar voor ons allen!!

groetjes maaike

Hoi dames

@Kwebbel: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Maar ik hoop dat je ondanks dat toch kunt genieten van het wondertje in je buik!!

@Maaike: Geweldig mooie buik heb je zeg!! Ziet er goed uit hoor...Ik hoop dat het werken snel wat beter voor je gaat.

@Maaikie: Ja spannend spannend.. Ik durf nergens meer op te hopen haha. Dus ga proberen er niet aan te denken en dan zien we het volgende week wel.

@Iedereen: Mijn lievie is er weer.Achteraf gezien viel het allemaal wel mee. Het was alleen lastig om ons hondje steeds   heen en weer te brengen naar mijn moeder. Normaal is mijn man (Bert, veel makkelijker) thuis en die haalt haar op. Maar dat was nu dus niet.. Dus ze moest meer naar mijn moeder. Maar gelukkig dat hebben we weer gehad. Volgende week moet hij nog een nacht overnachten in Eindhoven. En dan rond mei gaat hij voor 10 dagen naar het buitenland waarschijnlijk. Dus daar kan ik me goed op voorbereiden haha

Tot zover de update

Liefs Linda

hoi dames,

@linda, wat fijn dat het achter af erg mee viel, ik ken dat met het elke keer verhuizen van je hondje. in het begin dat ik weer gastouder was nam ik onze hond elke vrijdag mee naar het gezin maar dat werkte niet toen vonden we een jongetje in de straat die hem wel wilde uitlaten tussen de middag. elke maand kreeg ie 5 euro en hij vond het nog leuk om te doen ook, dus twee vliegen in een klap haha.

ik moest gister verplicht deze dagen nog vrij nemen en om eerlijk te zijn bevalt me dat heel goed. ik heb uit geslapen tot kwart over 9 en voel me al een stuk beter dus we gaan weer de goed kant op. ik heb al een heel schematje voor de dag dus ik heb ook nog wat te doen ook. zoals de badkamer weer eens helemaal goed schoonmaken met de zaag stof die daar ligt van de kast op de overloop. ja we hebben alvast ruimte op onze slaapkamer gemaakt voor als er uitbreiding komt en dat kon alleen door als we een kast op de overloop maakten, dus de hele boven verdieping moet weer eens goed schoon en ik heb daar nu weer wat engergie voor dus ik ga zo aan de slag.

o ja ik heb nog iets om te vertellen, ik heb voor de kerst gesolliciteerd als invalkracht bij een kinderdagverblijf in de hoop dat het na augustus een vaste functie wordt ik heb alleen er nog niets van gehoord maar vond het leuk om ff te vertellen na dat van me oma.

@ maaike1987, hoe heb jij die foto's hier gekregen???? mijn lukt het maar niet.

veel liefs
peetje

Hee peetje..

Die foto's krijg je erop door naar photobucket toe te gaan, daar je foto's te uploaden en dan kan je een link kopieren en dan kan je hem er hier opkrijgen.
Succes ermee.

Wat goed trouwens dat je gesolliciteerd hebt, hopen dat je een reactie krijgt.
Beter ook dat je even gas terug neemt en goed aan jezelf denkt! Het is niet niks allemaal, komt allemaal goed hoor meid!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan