klusmeiden 08 08

Hello ladies!!!

Ik geloof dat ik gister iets van ongi buikpijn had. Oh ik hoop niet dat dit zo is. Maar ik denk het wel bah. Ik had zo gehoopt na de positieve ovutest dat we wel eens raak schoten. Maar ja, laten we het eerst maar eens afwachten

@Peetje: Knap hoor dat je hebt gesolliciteerd. Ik hoop voor je dat het positief voor je uitpakt. Wel fijn als je even je gedachten ergens anders op kunt zetten. Ik zal voor je duimen. Hoe is het trouwens met je ovutesten, al iets positiefs??

Nou ladies ik ga genieten van het feit dat mijn lievie er weer is        

Liefs Linda

Hallo dames,

en hebben jullie al geschaatst? Gister heb ik m'n schaatsen eens   van zolder gehaald en vanochtend schaatsjes met dubbele ijzers voor mijn zoontje gehaald. Als hij straks wakker wordt gaan we het eens uitproberen. We hoeven maar een paar meter te lopen en dan kunnen we al schaatsen. Dus als we het zat zijn, zijn we zo weer thuis.

@maaike, mooi buikje hoor. Je kunt echt zien dat het een zwangerschapsbuikje is. Hebben ze je trouwens geen advies gegeven mbt weinig vruchtwater. Er staat me iets van bij dat je het beter even rustig aan kunt doen. Maar het scheelt wel dat de kleine goed groeit. Ik zou me als ik jou was er niet teveel zorgen over maken. Als de kleine ook nog eens een grote groeiachterstand zou hebben is dat veel erger. Geniet lekker van je zwangerschap. Je zit al weer op de helft!

@peetje, leuk hoor dat je gesolliciteerd hebt. Hopenlijk krijg je binnenkort positief bericht. En doe je nog rustig aan? Merk je dat het al beter met je gaat?

@linda, dat ongigevoel zegt niks hoor. Ik hoor ook veel vrouwen die dat hebben en toch zwanger zijn. Maar om straks  een niet al  te grote teleurstelling te hebben, kan het allleen maar meevallen als je denkt dat je ongi wordt. Vervelend hoor, dat wachten.

Iedereen een fijn weekend toe gewenst!

Liefs,

Hee firstmum,

En nog lekker geschaatst? Bij ons is er ookal volop de mogelijk om te gaan schaatsen maar heel eerlijk, ik durf het niet.
Ik ben 8 maanden geleden geopereerd aan mijn enkel en die is nog niet echt stabiel en ja als k onderuit ga heb k niet alleen mezelf ermee natuurlijk.

Wat betreft het vruchtwater, ze gaan het donderdag nogmaals bekijken. Mocht het zo zijn dat het dan minder is geworden word ik direct doorverwezen naar de gyn. Maar nu hoefde ik me nog even geen zorgen te maken. Maar ja al met al doe je dat toch wel want als je ook gaat rondlezen opt internet, wat eigenlijk super onverstandig is, lees je toch vaak dat het vroeggeboorte kan veroorzaken..
Maar goed eerst donderdag maareens afwachten en hopen dat het maar een momentopname was en dat nu alles weer prima is!!!

Nou kga nog even verder rondkijken opt internet, mijn schoonzusje moet nog 8 weken en dan verwacht ze der kleine meid, alleen kwil een leuk kraamcadeautje geven dus alvast beetje rondneuzen!
Voor der eerste, een zoontje, hebben we een besteksetje van winny the pooh gegeven en zijn naam daarin laten graferen en de geboorte datum, maar ja om nu weer met hetzelfde aan te komen..
Achh nog tijd zat zullen we maar denken!

Fijne middag/avond nog!
Liefs Maaike

Hoi Maaike,

gister en vandaag een tijdje op het ijs geweest. Heerlijk! Ik had het echt niet koud. In eerste instantie vond ik het ook wel eng. Niet dat ik zou vallen, maar eerder dat mijn zoontje door het ijs zou zakken. Het moet wel heel raar lopen dat van al die mensen die hier schaatsen net hij degene zou zijn die door het ijs zakt. Het was echt wel druk. Dus dan is het denk ik toch wel veilig. Hij vond het ook heel leuk, maar ja echt schaatsen kan hij natuurlijk nog niet. Toch hebben we het goed naar ons zin gehad.
Ik snap dat jij het met je enkel nog niet aandurft. Zou ik ook niet doen. Als je valt ben je weer terug bij af.

Is het niet zo dat vroeggeboorte eerder voorkomt bij kindjes die én niet op schema lopen én te weinig vruchtwater hebben?
Wel fijn dat ze er donderdag weer naar kijken, want je maakt je toch wel zorgen.

Met de geboorte van onze zoon hadden wij van mijn nichtje en man een kraammand gehad met verschillende cadeautjes. We mochten er  gedurende de kraamweek elke dag 1 open maken. Ik vond dit heel leuk. Dan doe je verschillende kleine cadeautjes in een mandje. Met iets voor de kleine, iets voor de kleine en ook iets voor de papa. Je kan varieren van een fotolijst tot kleertjes of luierzakjes.

Fijne zondag nog!

Liefs,

Hee Firstmum,

Weet je toevallig nog een beetje wat er zoal in zat??
Ze heeft inderdaad aangegeven dat ze dit onwijs leuk zou vinden, dus kwil der toch weleens voor gaan kijken, alleen heb geen zin om er 50 euro aan uit te geven..

Liefs Maaike

Hoi Maaike,

moeilijke vraag hoor! Ik weet niet alles meer.
In ieder geval een babyfotolijstje, luierzakjes (daar kun je de poepluier in doen als je op visite gaat, dan stinkt hun prullenbak daar niet naar) een foto-uitklapboekje.
Volgens mij ook sokjes.
Verder kun je er voor haar een gezichtsmaskertje ofzo in doen.

Ik zal nog even aan mijn man vragen of hij nog weet wat er in zat.

Liefs,

hoi dames,

ik heb een druk weekend gehad dus ik kon niet reageren, ik moest veel wassen aangezien ik dat vorige week niet gedaan had. en veel spullen van amber wat we bij haar moeder uit huis hebben gehaald moest nog een plekje krijgen en dan hadden we ook nog de verjaardag van me schoonvader.
dus druk druk druk!!!

het gaat gelukkig weer beter met me, zelf veel beter dan de afgelopen 5 maanden. ik denk dat ik alles er nu uit gegooid heb van amber en me oma. en het dossier van amber ligt nu eindelijk bij pleegzorg dus nu wordt alles omtrent amber voor mij geregeld, dus ik hoef niet meer de grens aan te geven naar de familie en zij zorgen ervoor dat amber geestelijke hulp krijg, dus ik krijg ook weer meer rust .

ik weet niet meer wie het vroeg maar ik test nu om de dag met de ovaluatietesten maar heb nog geen positief gehad. ik denk dat ik er maar meer bij bestel voor de zekerheid als me loon binnen is.

veel liefs
peetje

hey dames,

@ peetje; fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Het is allemaal nogal wat zeg. Hopelijk heb je snel een positieve ovutest is handen!

@ linda; hoest meid? nog een paar dagen tot je NOD! Ik las dat je dacht dat je ongi krampen had, ik hoop dat het vals alarm is en dat je een positieve test in handen krijgt!!
Zou een leuk begin zijn van het nieuwe jaar.

Ik heb morgen mijn NOD maar denk zoals ik al dacht dat het niet   raak is. Ik heb ook ongi krampen in mijn rug en al wat rozige/gelige afscheiding dus ben bang dat mijn ongi er weer aan gaat komen   morgen! Ik heb wel pas een schimmelinfectie gehad dus nou komt al dat spul van die capsule naar buiten( sorry voor  vieze praatje)  Ik hou jullie op de hoogte! Maar ga er vanuit dat ik op moet naar ronde 5.

groetjes maaike

Terug
Bovenaan