klusmeiden 08 08

Hoi hoi

@Peetje: Wat fijn dat het dossier nu bij pleegzorg ligt. Dat zal idd een zorg minder zijn. Het kan soms erg lang duren, erg vervelend is dat!! En natuurlijk heel fijn dat het beter met je gaat. Misschien ben je nu ook wel snel zwanger, nu de stress wat meer weg is, wie weet...

@Maaikie: Ja morgen is het de dag!! De ongipijn is er weer hoor. Dus ik denk dat het hier ook weer niet raak is. Maar we houden toch nog een beetje hoop!! En hoe is het bij jou? Vandaag NOD he. Ik hoop dat het bij ook raak is. Dat zou wel super zijn natuurlijk. We duimen

@Iedereen: Mijn mannetje was vanacht in eindhoven. Maar ik moet zeggen dat het wel al beetje went, dat hij er soms niet is. Als het maar niet voor te lange tijd is. HIer gaat het verder wel prima. Ik heb steeds beetje zeurend gevoel in mijn buik. Dus ik ben bang dat de ongi toch komt. Gisteravond echte ongipijn(geloof ik) maar vanmorgen nog niets. Dus denk dat het morgen komt. Ik hoop het natuurlijk niet. Maar ja we zullen het zien...

Verder eigenlijk geen nieuws...
Tot snel

Liefs Linda

Hey meiden,

Vandaag is NOD dag hier. Vanmorgen wel wat rozig bloedverlies maar niet veel. Tot nu toe verder nog niks.. Ook niet bij het plassen. Maar goed 2 rondes geleden begon het ook zo en toen zette het met een paar dagen toch door.Heb nog steeds rugpijn dus denk dat het straks nog wel door gaat zetten helaas. Maar we wachtte nog even af. Ga er wel vanuit dat ik weer ongi word om teleurstelling te voorkomen, al ben ik dat dan toch wel hoor.  Verder weinig nieuws!

@ Linda; spannend meid morgen! We gaan duimen hoor!! Ik hoop dat de ovutesten geholpen hebben! Hou ons op de hoogte!

groetjes maaike

hoi maaikie en linda,

ik hoop voor jullie dat het geen ongi wordt maar een positieve uitslag.

ik ben zelf weer bezig met ovalutietesten en het streepje wordt weer donkerder, morgen maar weer opnieuw doen aan gezien het gehalte met twee a drie dagen verhoogt. ik zit nu op dag 18 van me cyclus en me vorige cyclus was 46 dagen dus maar weer afwachten hoelang deze gaat duren. misschien wel negen maanden haha het zou wat zijn. ik verwacht niet veel meer en laat me verrassen.

hahaha ik wilde eigenlijk zeggen dat ik weg ging maar er kwam me net een reclame langs van lactacyt. de nieuwste, het is letterlijk en figuurlijk een K.. reclame maar zeer lachwekkend let er maar eens op.
maar ik ga er nu wel vandoor.

veel liefs
peetje

Dag meiden!

Allemaal nog bedankt voor jullie lieve woorden!! Het gaat hier gelukkig nog steeds goed, mag 27 januari een echo. Ben wel nog steeds erg onzeker...
BEn nu 5 weken en 5 dagen.
Jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden en ik zal hier regelmatig even komen gluren!!

Groetjes KWebbel80

Hoi meiden,

Hier nog geen ongi, ook rugpijn is weg maar komt misschien wel weer terug.. Geen afscheiding meer gehad vandaag, helemaal niets.. jippie!! Maar blijf toch in mijn hoofd houden dat ik straks weer gewoon ongi word. Wil pas bij een week overtijd gaan testen. Hopelijk blijven de RD-tjes weg!

@ peetje; ja een K..reclame inderdaad van Lactacyd ik heb hem ook gezien.. belachelijk!! Hopelijk komt nu snel je ei eraan!! Duim voor je!! Het zou je zo gegund zijn, na alles wat je hebt mee gemaakt. Gelukkig is alles weer wat rustiger geworden voor jullie!

@ linda; En, EN?? Hoe is het meid?? Vandaag NOD toch? Ben erg benieuwd!

@ kwebbel80; gelukkig gaat alles goed meid! Probeer er van te genieten hoor en je echo schiet al op gelukkig!

nou meiden verder geen nieuws, behalve dat ik nu weer het huishouden moet gaan doen bah..

tot snel weer!! groetjes aan iedereen!

Hey meiden,
Lang niets meer van mij laten horen , was mij allemaal een beetje teveel geworden na mijn miskraam .
Heb wel trouw elke dag meegelezen hoor ( als het forum werkte natuurlijk haha )
Peetje , jij bent echt wel een sterke vrouw zeg heb echt wel bewondering voor je !
Kwebbel , wij hadden samen een miskraam in oktober en las dat je terug zwanger bent !
Ik snap heel goed dat je schrik hebt maar je moet er wel proberen van te genieten hoor , 9 maanden zijn zo voorbij . En natuurlijk een hele dikke proficiat !
Zelf kan ik nu ook terug zeggen dat ik zwanger ben . 7 weken ! Gisteren naar gyn geweest voor echo en zagen een hartje kloppen . Ik had mijn nod op 21 december , maar er kwam niets , tegen kerst nog niks , met nieuwjaar nog geen tekens van ongi . Wist voor mijzelf al wel dat ik zwanger was , ik voelde het gewoon ! heb op 2 jan gebeld voor een afspraak bij de gyn en mocht dus gisteren gaan .
Dat was voor ons eigenlijk de echte bevestiging want we hebben niet durven testen , gewoonweg omdat ik de vorige keer de dag na mijn positieve test mijn miskraam had .

Groetjes lins

hallo dames,

@zoetekke, wat geweldig dat je zwanger ben, het was dus een kerstcadeautje? ;)
van harte gefeliciteerd. ik kan het me voorstellen dat het ff te veel werdt, maar een nieuwjaar en een hele goede start voor jouw. ik wacht rustig af hoe het allemaal voor ons gaat lopen ik laat me maar verrassen. en dank je wel voor je compliment het is af en toe wel lekker om dat te horen na z'n periode, maar er is weer een nieuw jaar en nieuwe kansen, en de jouwe begint goed ik ben echt blij voor je, geniet ervan meid!!!

nou ik ben nu alweer 4 uurtjes aan het werk en ik wil nu wel weer me bed in, ik heb last van me buik wat totaal niet prettig aan voelt. ik denk dat ik zo maar ff de stad in ga om ovaluatietesten te halen want de mijne zijn op en dan doe ik nog wat met jolleke. ik heb me oppas kindje hier en die wil niet slapen dus dan gaan we straks maar wat doen en me loon is binnen dus das ook wel leuk en handig aangezien we de afgelopen 3 dagen geen geld hadden en vrij weinig eten in huis. ik denk dat er meerdere mensen zijn die daar last van hebben dus ik ga niet zuren.

maar ik ga er weer vandoor, ff de stad in met jolleke

veel liefs
peetje

ps ik laat jullie de uitslag van de test wel weten

hoi meiden,

Gisterenavond voor het slapen weer een klein beetje rozig bloed met slijm( sorry)  op wc papier gehad. Was dus ervan overtuigd dat het vannacht door zo breken maar weer niet. Vanmorgen weer niks, word er gek van.! Temp blijft 37.0 graden. Ik wil nog niet testen want ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi word, maar waarvoor breekt het nou gewoon niet door!!! Hier word je zo onzeker van..
Nou meiden ga weer eten maken voor mijn mannetje die zo komt eten. Hou jullie op de hoogte van alle vorderingen!

Zoetteke gefeliciteerd met je zwangerschap meid!! geniet er van!!

groetjes maaike

Terug
Bovenaan