klusmeiden 08 08

Hoi meiden,

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ik heb wel ongibuikpijn gehad,maar nog steeds niets te bekennen. Ik had dus enige hoop dat het raak zou kunnen zijn. Maar ik heb getest, kon niet meer wachten maar negatief. Ik dacht nou dan zet het morgen(vandaag) wel door. Maar nog steeds niets. Dus ik ben weer zo dom om nog eens te testen (had er veel gekregen via schoonzusje) maar natuurlijk weer negatief. God, ik baal er zo van. Waar blijft die ongi??!!! Nou ja ik zal mijn geduld moeten bewaren.. pff heel moeilijk!!

@Zoeteke: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Fijn dat je een positief begin van het jaar hebt gehad!! Ben erg blij voor je!!

@Maaikie: Hoe is het nu bij jou? Is de ongi al doorgebroken? Ik vind het heel knap van je dat je kan wachten met testen. Dat kan ik helaas niet. Hier dus ook nog niets te bekennen. Erg frustrerend of niet dan??

Ladies, bedankt dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan. Ik voel me nu echt even k.. maar goed dat hoort er allemaal bij. En ik weet ook dat ik niets te klagen heb, er zijn dames die veel langer als ons bezig zijn...

Nou ik ga nog even verder neuzen.

Liefs Linda

Hoi hoi,

allereerst Zoeteke gefeliciteerd! Fijn om te horen dat je weer zwanger bent. Je moet zeker nog even wachten voordat je een echo krijgt? Spannend hoor.

@maaikie, @linda, ik hoop zo voor jullie dat je snel een positieve test in handen mag houden. Ik duim voor jullie.

Vandaag hou ik het kort. Vannacht slecht geslapen, mijn man was ziek en lag allemaal te draaien. Ben nu helemaal op. Nog even in bad en dan lekker mijn bedje in.

Liefs,

hallo dames,

wat is het rustig hier.

linda en maaikie weten jullie al meer?
nou ik test nu drie dagen met een andere test erbij, en gister waren bij de beide testen een heel duidelijk streepje. tony had gister avond een voetbal wedstrijd ( zaalvoetbal ) dus wij overleggen wanneer we dus gingen klussen, nou dat werdt dus voor de wedstrijd, die die dus verloren heb ( dus sex voor de wedstrijd is dus toch niet goed haha )
maar als ik me ei echt gister had loopt deze cyclus dus niet gelijk aan de vorige. ik heb net een uurtje geleden weer een ovaluatie test gedaan en het streepje was weer lichter ik hoop dat het nu een keer raak is want we hebben van de week ook genoeg geklust dus het is afwachten.

ik ga er weer vandoor alvast aardappels schillen aaaaaaaarrrrrrrrrggggggggg.

veel liefs
peetje

Hey dames,

Hier nog steeds niets van de ongi te bekennen. Wel af en toe ongibuikpijn maar er komt gewoon niets. Mijn schoonzusje   had dat ook en die bleek toch zwanger te zijn. Maar ik durf er niet nog een test tegenaan te gooien. Veel te bang voor teleurstelling. Ik weet het dus even niet.. Heb wel wat kleine klachten, steken in mijn borsten en soms een weeig gevoel (hoe je dat ook schrijft haha). Maar ik durf haast nergens meer te hopen.. Het vrouwenlichaam blijft gewoon heel bijzonder. Afwachten dus maar misschien toch nog een test. Maar wie weet wanneer je het beste kan testen. 's morgens of 's avonds?? Ik heb de vorige twee beide 's avonds gedaan. Op de dag van mijn NOD en 1 dag erna.

@Peetje: Ik hoop echt dat het raak is voor jullie. Jullie zijn nu al zo'n tijd bezig. Ik hoop dat het geluk jullie kant op mag komen. Ik zal gaan duimen!!

Nou, ik zal me eens gaan douchen en aankleden. Zit nog heerlijk in mijn pyama

Tot snel

Liefs Linda

Hee Linda,

Ik zou als ik jou was sochtends testen.. Ikzelf heb savonds getest en was wel positief maar als je net te weinig hormoon in je urine hebt dan is het zonde want dan zou die teleurstelling voor niks zijn!
En persoonlijk zou ik testen met clear blue, ze zijn wel duur maar wel heel duidelijk en betrouwbaar!!

We horen er wel van!
Fijne zondag verder!
Liefs Maaike

hallo dames,

@ linda, en heb je al getest? ik ben nieuwsgierig sorry ik hoop het zo voor je dat je een positieve test krijg.

@maaike1987, misschien heb je het al verteld maar wat zeiden ze de tweede keer toen je voor het vruchtwater kwam? is het het zelfde gebleven of is het nog minder geworden?

van het weekend was ik een   beetje van slag omdat tony vrijdagavond na zn voetbalwedstrijd thuis kwam met het bericht dat er weer een vader wordt, er kwamen verschillende gevoelens naar boven, jarloesie, boosheid en verdriet van waarom wij nog niet aan de beurt zijn. ik had het gevoel als of ik kon huilen, maar goed ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet mag zuren omdat andere er langer over doen dus we blijven moed houden.

veel liefs

peetje

Hoi meiden,

hier hebben de RDtjes zich toch laten zien. Vrijdag zetten de ongi door helaas. Dus weer op naar de volgende ronde. Ronde 5, kindje 1, NOD 13 febr.
Deze maand ga ik eens ovulatietesten gebruiken, heb die van claer blue gekocht. We zien wel weer! Zou iemand het lijstje aan kunnen passen, ik weet nog steeds niet hoe dat moet  en wil er  geen zootje van maken.

@ linda,; Hoe is het bij jou meid, ik las nog geen ongi spannend!! Hoop dat jij meer geluk hebt! Hou ons op de hoogte.

@ peetje; Hoop voor je dat jij deze maand ook nog een positieve test in handen mag krijgen meid! Je ei is in ieder geval geweest, nu  is dat rotte wachtte weer aangebroken he..    

groetjes maaike

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2009 09:51:45'));

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2009 20:18:23'));

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
13 februari

Linda