Hallo allemaal,
Hoe gaat het met iedereen? Met mij nog niet zo, zit nog steeds thuis, moet morgen naar bedrijfsarts toe en woensdag naar maatschappelijk werk, Verwerken duurt toch langer dan gedacht. Zijn eerlijk gezegd dus ook niet meer bezig geweest met zwanger worden, zoals ik al had verteld in mijn vorige verhaaltje. Ik had alleen al 2 weken geleden volgens mij ongesteld moeten worden. Ben het en beetje kwijt dus weet het niet zeker. Heb ook enorme last van mijn borsten, en vanaf vrijdag een beetje ongi gevoel achtig iets. Beetje vreemd, dacht ook steeds nu gaat het komen.
Nou heb ik vandaag toch maar een test gedaan, en ik geloof het nog steeds niet maar er zat een plusje!!! Dus volgens mij ben ik tich zwanger..... Ik geloof het bijna niet,
En ik wist het ook helemaal niet, heb ook veel gedronken nog met feestdagen en volgens mij allemaal dingen gegeten die ik niet mocht, Is dit nou heel erg???
Ben ook een beetje in paniek, dacht er erg makkelijk overhiervoor, we hebben namelijk een huur huis en het is de bedoeling dat we dat dit jaar gaan kopen alleen hangt dat af of dat mijn vriend een vast contract krijgt en werk kan vinden na juli,. Heb ik al eens verteld geloof ik dat ie tot juni toestanden heeft en dat het dan over is en dat ie dan een vaste vbaan kan gaan zoeken. Hij werkt nu bij zijn oom, alleen niet op contract zegmaar.
Ohhhhh meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen met me uit deze paniek toestand te praten.
Ik moet blij zijn en genieten toch...
Het lukt me niet overigens dat ding aan te passen weet iemand hoe dit wel moet. Ik weet nog niets van uitgerekende datum ofzo, maar als ik zo grof bereken denk ik ergs september..
Liefs Maatje