klusmeiden 08 08

Jippie heb het lijstje zelf aan kunnen passen en het is geen zootje geworden!! groetjes

Hoi   dames,

wat is het weekend toch snel voorbij!

@Linda, heb je al durven testen? Het beste kun je je ochtendurine gebruiken, die is het meest geconcentreerd. Ik duim voor je.

@peetje, erg vervelend hè als je hoort dat een ander wel zwanger is. Het lijkt zo oneerlijk! Die gevoelens die je hebt zijn volstrekt normaal, hoor. Ga niet bij de pakken neerzitten. Jullie tijd komt echt wel!

@maaikie26, jammer joh dat de rdtjes er toch zijn. Het enige voordeel hiervan is dat je niet meer in de onzekerheid zit. Succes met je ovutesten. Heb je wel een regelmatige cyclus?

Ik zal gelijk even het lijstje aanpassen. Ik zag dat zoetteke en kwebbel80 nog verkeerd staan. Hoe is het trouwens met jullie dames?

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 ????????

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
13 februari

Linda
24 jr
Ronde 5
Kindje 1
14 januari

Overtijd

Maatje1
24 jr
Ronde 3
 Kindje 1
 03 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Liefs,

Hey ladies,

Hier even snel een mail vanaf mijn werk. Heb vanmorgen weer getest en weer negatief. Ik snap er helemaal niets van. Geen enkel spoor van mij ongi!! Heb trouwens niet met de allereerste urine getest. Hoop niet dat het erg is. Maar ja aan de andere kant zwanger is zwanger toch?? Ik kijk het tot woensdag aan denk ik en dan ga ik toch even naar de huisarts. Ik vertrouw het dan toch niet helemaal.

@Maaikie: Balen dat je ongi bent geworden, maar ook wel weer een geruststelling denk ik dan kun je over naar de volgende ronde. Ovulatietesten zijn echt ideaal, het geeft stuk meer zekerheid.

@Peetje: Ik kan heel goed begrijpen dat je daar van baalt. Hier gaat het net zo. Iedereen lijkt maar zo zwanger te raken. Ik hoop dat we allemaal ook snel dat geluk hebben. Zet m op!!

Liefs Linda

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Met mij nog niet zo, zit nog steeds thuis, moet morgen naar bedrijfsarts toe en woensdag naar maatschappelijk werk, Verwerken duurt toch langer dan gedacht. Zijn eerlijk gezegd dus ook niet meer bezig geweest met zwanger worden, zoals ik al had verteld in mijn vorige verhaaltje. Ik had alleen al 2 weken geleden volgens mij ongesteld moeten worden. Ben het en beetje kwijt dus weet het niet zeker. Heb ook enorme last van mijn borsten, en vanaf vrijdag een beetje ongi gevoel achtig iets. Beetje vreemd, dacht ook steeds nu gaat het komen.
Nou heb ik vandaag toch maar een test gedaan, en ik geloof het nog steeds niet maar er zat een plusje!!! Dus volgens mij ben ik tich zwanger..... Ik geloof het bijna niet,
En ik wist het ook helemaal niet, heb ook veel gedronken nog met feestdagen en volgens mij allemaal dingen gegeten die ik niet mocht, Is dit nou heel erg???

Ben ook een beetje in paniek, dacht er erg makkelijk overhiervoor, we hebben namelijk een huur huis en het is de bedoeling dat we dat dit jaar gaan kopen alleen hangt dat af of dat mijn vriend een vast contract krijgt en werk kan vinden na juli,. Heb ik al eens verteld geloof ik dat ie tot juni toestanden heeft en dat het dan over is en dat ie dan een vaste vbaan kan gaan zoeken. Hij werkt nu bij zijn oom, alleen niet op contract zegmaar.

Ohhhhh meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen met me uit deze paniek toestand te praten.

Ik moet blij zijn en genieten toch...

Het lukt me niet overigens dat ding aan te passen weet iemand hoe dit wel moet. Ik weet nog niets van uitgerekende datum ofzo, maar als ik zo grof bereken denk ik ergs september..

Liefs Maatje

Hoi maatje,

ik ga je toch feliciteren: gefeliciteerd! Want een plusje is echt zwanger. Je kan altijd voor je eigen over een dag of 2 nog een keer testen. En dan je vk bellen. Je kunt eerder terecht voor een echo, omdat je niet weet hoever je bent.
En wat betreft het 'zondigen' zo'n ramp is het niet hoor, als je maar vanaf nu de alcohol en rauw vlees en melk enzo laat staan.
Maak je er nou niet te druk om. Ik heb gehoord dat de eerste weken er nog geen bloedband tussen baby en moeder is, dus dat de kleine die stoffen niet binnen krijgt.

Wel vervelend dat je nog niet lekker in je vel zit. Neem de tijd voor het verwerken. En ga eens een lekkere wandeling maken. Morgen is het droog. De frisse  buitenlucht doet wonderen.

Het is niet anders dat 'gedoe' met het huis en het werk van je mannetje. Het komt allemaal wel weer op zijn pootjes terecht. Probeer maar te genieten van je zwangerschap.

Wat zegt je vriend hier trouwens van?

Liefs,

Hey maatje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik kan me de twijfel denk ik wel voorstellen. Maar ik weet wel dat het kindje nu nog heel ver weg zit en dus nog niet heel veel meekrijgt van de buitenwereld. Dus dat is misschien wel een troost.
Dit kindje is bij jullie heel gewenst, dus dan denk ik dat alles wel helemaal goed komt!! Ik kan uit ervaring zeggen dat er mensen zijn die in heel benarde situaties nog kindjes grootbrengen en dat gaat ook prima!!
Ik hoop dat dit alles een klein beetje helpt. Probeer ondanks al je zorgen te genieten van je zwangerschap. Het is en blijft een wonder!!!

Liefs Linda

hey maatje,

van harte gefeliciteerd meid probeer er alsnog van te genieten.
ik ben heel blij voor je meid, probeer je niet al veel zorgen te maken om alles. ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan. zoals andere zeggen maak een lange wandeling om wat dingen op een rijtje te zetten.
succes meid het komt wel goed.

veel liefs
peetje

Hey dames,

Hier was ik weer even. En dit keer als het goed is met goed nieuws. Ik dacht ik gooi er vanmorgen nog een zwangerschapstest tegen aan. En ik kan het haast niet geloven, maar een heel licht streepje!! Ik ben zwanger!!! Het is nog heel onwerkelijk. En durf er eerlijk gezegd niet op te hopen, maar er stond toch echt een streepje!! Bert heeft het ook gezien. Jeempie, ik sta haast te trillen op mijn benen. Ik kan het dus echt niet geloven. Over een paar dagen doe ik nog een keer een test en hopelijk is die dan duidelijker!!!
Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Hoe kan ik daar achterkomen??

Liefs Linda

Terug
Bovenaan