klusmeiden 08 08

Hoi Meiden,

Ontzettend bedankt voor de lieve woorden, ik geloof dat het nu een beetje begint te dagen allemaal. Echt heel raar. Heb vanmorgen weer een test gedaan en het was nog steeds een plusje. Heb meteen met vk gebeld en ik moet er volgende week vrijdag heen. Spannend allemaal.
Vanavond gaan we het vertellen aan onze ouders. Ben ik ook helemaal zenuwachtig om.
Mijn vriend is ook erg blij kan het ook niet geloven hahaha
Peetje het spijt me, ik weet dat jij het ook zo graag wil. Ik weet zeker dat jij ook snel mama wordt! Zal je missen als NOD maatje ;) hihi
En voor de andere niet zwangere ook natuurlijk,

@Linda: Gefeliciteerd meid. Zijn we gelijk? Ik weet niet meer wanneer mijn laatste dag van mijn menstruatie was, ik dacht in de week van 9 december, dan zal het ongeveer half september zijn dat het kindje geboren wordt,

Ik ga denk ik ook naar de 9-maanden beurs, lijkt me wel leuk! Misschien gaan er ng meer meiden heen?

Nou nogmaals dank jullie wel en ik blijf hier gewoon elke keer kijken en schrijven hoor!

Liefs Maatje

Hey meiden,

Linda en Maatje; Wat goed!! Gefeliciteerd meiden!! Geweldig nieuws!

@ linda; Ik denk dat je over een paar dagen wel een betere streep krijgt, na 3 dagen schijnt je HCG waarde weer gestijgt te zijn dus dan zou ik er nog een testje tegen aan gooien. Maar een Streep is een Streep!! Hopelijk werken de ovu testen bij mij ook zo goed  volgende maand.

@ maatje; Het valt allemaal niet mee he, veel sterkte en ik hoop dat je toch kan gaan genieten van je zwangerschap. Je kan hier altijd je verhaal kwijt!

@ First mam; Ik ben op zich wel regelmatig, cyclussen van 29 of 30 dagen. Dus ik verwacht  rond dag 14 een positieve ovu test. Ik heb nu al 2 maanden op dag 16 mijn ei, ik heb namelijk 2 maanden mijn temp bij gehouden en op dag 17 is dan mijn temp gestegen. Maar voor de zekerheid wil ik toch eens ovu testen proberen.

@ peetje; Nou meid nu wij nog he, hopelijk is het bij jou deze maand ook raak! Wanneer is je NOD, weet je dat al?

Nou meiden verder geen nieuws, eind volgende week komen mijn vruchtbare dagen er weer aan dus daar leven we maar weer naar toe.

groetjes maaike

hallo dames,

@maatje, ik ga jouw ook missen als nod maatje, ik kom nog wel, weet niet wanneer vast ooit. ik wacht rustig af meer kan ik niet doen. maar ik   ben wel heel erg blij voor je en heb het vermoeden dat alles wel goed komt bij jullie, heb geduld dat heb ik ook onderhand hihi.

@linda, ik wil je alvast feliciteren want streep is streep, geniet ervan meid ik ben blij voor je echt waar.

@maaikie26, ja nu wij nog, dat gebeurt vast wel ik denk dat we ons moeten laten verrassen en nog een beetje geduld moeten hebben.

wie kan mij vertellen na hoeveel dagen het eitje innesteld en hoe dat kan voelen want ik heb nu sinds vanmorgen lichte steekjes, het is dan wel vroeg denk ik als vrijdag me ei is geweest.

veel liefs
peetje

hoi peetje,  

volgens mij  nestelt het eitje na ongeveer  5   dagen in. hoe het voelt weet ik ook niet. Op 'online biologische klok" kun je invullen wanneer je laatste menstruatie was en hoelang je cyclus is en dan rekent die uit wanneer je ei komt en wanneer het je innestel dag is. ook kun je aflezen wanneer je kan testen. Dus het zou misschien zo kunnen zijn...

groetjes maaike

Hoi Linda,

gefeliciteerd! Wauw, helemaal geweldig toch! Je kunt over een paar dagen nog een keer testen voor een dikke streep. Maar een streep is een streep, hoor.
op de site van predictor kun je je uitgerekende datum te weten komen. Klopt volgens mij alleen als je een regelmatige cyclus hebt. Met de echo bij de vk weet je het dan zeker.

@peetje, het is inderdaad een dag of 4/5 voordat je eitje in je baarmoeder innesteld. Het zou dus kunnen. Ik help het je hopen! Nou maar weer wachten. Hopelijk gaat de tijd snel voor je.

Wie willen er trouwens allemaal naar de 9-maandenbeurs?

Liefs,

hallo dames,

nou ik begrijp er echt helemaal niks meer van, ik heb gisteravond toch nog in ovaluatietest er tegen aan gegooid en raad eens, een dikke donkere tweede streepje. blijkbaar was vrijdag dus toch niet de dag, gelukkig hebben we ook nog in het weekend geklust en maandag maar om eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in.
ik heb nog twee ovaluatietesten van predictor liggen dus ik doe er vanavond nog een voor de zekerheid en als die ook donker is wordt het vanavond nog klussen of mijn mannetje nou wil of niet hihi. hij begint het zat te worden en ik ook een beetje. wat ik wel aan hem merk is dat hij uit zich zelf minderdt met roken en het drinken van bier, of een vriendin van mij zit er achter want ik ving eens wat vlagen op van een gesprek tussen hun over dat wij bezig waren om kinderen te krijgen. zij zei toen tegen hem dat niet alleen ik dingen moest laten maar ook hij en ik geloof dat dat aangekomen is. maar we zullen zien.

ff iets anders. ik had laatst verteld dat pleegzorg er aan zat te komen voor amber, nou gister heb ik een telefoontje gehad en volgende week woensdag komen ze langs voor een gesprek. ik heb gister over de telefoon ook wel een kort gesprek gehad over alles en we kregen aan het einde van het gesprek weer een compliment van hoe we met amber omgaan, terwijl toon en ik eigenlijk niet veel doen. we hebben basisregels opgesteld en we zeggen wat als ze iets vergeet en overleggen veel met haar over beslissingen die genomen moeten worden die met haar te maken hebben en het belangrijkste is dat we hier in huis structuur hebben. maar volgende week is het zover jippy.

o ja ik had gesoliciteerd bij een kinderdagverblijf en ik ben afgewezen, niet dat ik het erg vind want ik probeer het dan bij het hoofdkantoor hier in meppel. ik had het eigenlijk wel verwacht, ben vrij duur met me 26 jaar en niet echt een gerichte opleiding daarvoor dus ik probeer het gewoon weer opnieuw.

maar ik ga ervandoor, moet weer het hele huishouding aanpakken en een vlooie kolonie bestrijden ( nou ja wat er van over is gebleven na de eerste bestijding hehe)

veel liefs
peetje

hallo,

iets vergeten. wanneer is eigenlijk de negen maanden beurs???????

veel liefs
peetje

hey meiden jully hebben een tydje niks van me gehoord ik ben ook erg geschrokken van mij allerbeste vriendin wij zijn tegelijkertyd gestopt met de pil dus nu 6 mnd maar zei is zwanger al 11 weken en heeft haar echo gister gehad en toen kwamen ze erachter dat het hartje gestopt was met 9 weken ze krijgt dus maandag een curutage ik vind het zo erg voor haar ik weet alleen niet wat ik voor haar kan doen ze heeft wel aangegeven dat ze nu niet aan de telefoon kan komen van verdriet ik zelf kan effe nergens anders aan denken

hai linda van harte gefeliciteerd echt gaaf meid

ik heb trouwens dinsdag mij nod ben erg benieuwd ik zal probereb wat vaker te reageren maar mij kleine man wil niet meer zo vaak slapen overdag poeh poeh da top je af hoor

groetjes

Terug
Bovenaan