klusmeiden 08 08

Hee linda van harte gefeliciteerd meid! Een streep is een streep hoor! Echt super gaaf joh! Hoe voel je je?

Liefs Maaike

Hoi dames,

Dank jullie wel voor alle felicitaties!! Erg lief allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal nog wat onwerkelijk. Je ziet niets, dat is echt raar dus ik vergeet het soms ook gewoon. 'S avonds merk ik het wel, dan krijg ik wat steken in mijn buik. Dus dan ga ik lekker chillen haha. Ik moet vrijdag naar de huisarts. Daar krijg ik wat info....
Waarschijnlijk gaan we het dit weekend vertellen. Mijn gevoel is daar wat dubbel in, op zich wil ik nog even wachten, maar vanwege onze drukke agenda zal het dan pas eind  februari  begin maart worden.  Zo lang  kan ik het niet  voor me houden haha.

Ik hoop dat het voor de andere ladies ook snel raak is. Ik weet hoe frustrerend het is als je nog steeds op de lijst  staat van niet zwangeren.  Dus ik ga voor jullie duimen!!!!!

Ik zal nog even kijken wanneer de negenmaandenbeurs is. Ik  wil daar op zich ook wel heen, maar ik hoop wel dat alles goed blijft lopen. Want je  weet het  maar nooit.

Nou ik  zal nog even zoeken. Jullie horen zo weer van me

Liefs Linda  

Hoi hoi

Daar was ik weer. De negenmaandenbeurs is van 18 t/m 22 feb. Wat is hierin handig? Om erachter te komen wie er meegaan en op welke dag??

Is dit schema misschien handig??

Mee naar 9 maandenbeurs
18 t/m 22 februari
Favoriete dag/datum

Linda
zaterdag 21 of zondag 22 februari

Liefs Linda

Heej meiden!

Ikzelf ga met manlief en goede vrienden van ons op 19 februari naar de 9-maandenbeurs. Is op de donderdag.
Misschien (als jullie ook allemaal op die datum kunnen) dat we dan zowiso met elkaar daar af kunnen spreken?

@linda:
Kan het me heel goed voorstellen dat het allemaal nog erg onwerkelijk is. En als je je er goed bij voelt om het vant weekend al te vertellen tegen de familie, why not? Er is niks mooiers toch.. Al een idee hoe je het blijde nieuws gaat vertellen?

Liefs Maaike

hallo meiden,

je mag toch ook naar die beurs als je niet zwanger ben toch? het zou dan kunnen dat het wel zo is maar ook niet.
ik weet nog niet welke dag het wordt dan, ik moet dan hier thuis overleggen.
ik heb gister weer een ovaluatie test gedaan en het streepje was duidelijk lichter dus me ei is geweest. nu maar twee weken plus twee dagen  afwachten ( lijkt net of dat een nieuwe hobby is geworden, afwachten hahaha)
dames ik ga er weer vandoor heb jolleke hier weer en ze heeft vandaag moeite om zich zelf te vermaken.

veel liefs
peetje

Hoi dames,

Wie heeft er nog meer de griep?? Nou ik hang er tegenaan. Ik snotter alles bij elkaar en hoest mijn longen haast uit mijn lijf haha. Morgen ga ik naar de huisarts. Vrijdag en zondag vertellen we het onze ouders. Voor mijn moeder hebben we een rompertje gekocht met de tekst " ik ben oma's knuffel" en voor mijn schoonouders een slabbertje met dezelfde tekst.. Heel leuk en ook erg spannend. Ik ben zo bang dat het alsnog misgaat!!

@Peetje: Natuurlijk kan je ook heen als je niet zwanger bent. En wie weet is het bij jou ook wel raak...Ik zou het wel erg leuk vinden als je ook heengaat.

@Maaike: De donderdag wordt niet voor mij. Omdat ik dan moet werken tot 14.30 en Amsterdam is een flink eind weg voor mij... Hoe is het verder met je??

@Iedereen: Mag ik hier wel gewoon mee blijven kletsen. Vind ons clubbie zo gezellig!! Als jullie het liever niet hebben dan snap ik het ook hoor..

Liefs Linda

Is dit schema misschien handig??

Mee naar 9 maandenbeurs
18 t/m 22 februari
Favoriete dag/datum

Linda
zaterdag 21 of zondag 22 februari

peetje
zaterdag of zondag

hoi dames,
nou ik heb het hier over de 9 maanden beurs gehad en we komen met zn tweeen, we moeten alleen nog een oppas vinden voor amber en dan weten we welke dag we komen.

@ linda, leuk he die griep, hij heerst hier heel erg. amber was twee weken geleden aan de beurt en tony is nu heel erg verkouden en ik begin ook al. ik lig nu lekker op de bank onder een dekken met de laptop opschoot en een doos koekies ernaast ( heel slecht natuurlijk hehe ) en drie kruikjes van katten. ik hoef me geen zorgen te maken om amber want die wordt uitschool gehaald en eet daar mee, dus die zien we vanzelf wel verschijnen, het is weekend dus ze mag later naar bed als anders.
en linda tuurlijk mag je hier mee blijven praten het wordt anders zo stil hierzo. ik ga nu wel ff stil worden, ik ga ff slapen want me wekkertje liep vanmorgen weer om half 6 af en die verkoudheid neemt ook energie weg dus ik ga ff bij tanken.

veel liefs
peetje

Hallo meiden,

Nou zo zit je op een roze wolk en ben je heel erg blij en ben je alvast dingen aan het uitzoeken, en zo wordt dit de grond in geboord.
sinds gisteren had ik wat rozige afscheiding, en sinds vanmorgen bruin/donkerrood bloedverlies. Loopt er een beetje uit, is wel minder dan ongesteldheid.
Blehhhh, vind dit niet leuk. Vk zegt dat het niet een miskraam hoeft te zijn, en maandag moet ik voor een echo om te kijken of er nog iets levends in zit.
Sjeetje zou het nou toch niet allemaal zo zijn, had het zo graag gewild nu, Was helemal over de schrik heen, en aan gewend. Ouders waren blij en dan nu dit.
Nou ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben........
Ik laat maandag weten hoe en wat!

Liefs,

Maatje

Terug
Bovenaan