klusmeiden 08 08

hoi maatje,

das echt minder, ik hoop voor je dat het geen mk is. het komt ook regelmatig voor dat je tijdens je zwangerschap toch nog ongi wordt. het is wel minder als normaal.
ik heb gehoord dat dit kan voorkomen tot je 8 maand dus ik hoop voor je dat dit het geval is en niet erger.
ga jij ook naar de 9 maanden beurs? wij wel op de zaterdag, amber is dan de hele dag op het erf en we hebben gereld dat me schoonouders haar ophalen en dat ze daar mag eten, dus we kunnen weer een dagje weg.
nou meis sterkte maandag en laat het ons weten he!
veel liefs
peetje

Hallo dames,

Daar was ik even weer. Vrijdagavond hebben we het goede nieuws aan moeder verteld. En ik wordt zaterdagochtend wakker, ga naar de wc en wat denk je. Bloed! En ik dacht meteen oh, nee dit is niet goed. Maar ik dacht ik wacht het wel even af. Maar het werd gewoon steeds meer. Net als ongi. Dus ik heb naar de huisartsenpost gebeld. En ze vroegen of ik buikpijn had. Dat had ik toen dus nog niet. Moesten toch even langskomen voor de zekerheid. Onderweg daarheen begon dus ook de buikpijn..... Ik heb dus een miskraam gehad! Vrijdag 6 februari moet ik naar de verloskundige om te controleren of alles schoon is. Dus Maatje ik kan me helaas denk ik bij jou aansluiten. Hup weg roze wolk!! We zouden het vandaag bij mijn schoonouders vertellen, maar nu moeten we dus ander nieuws brengen.Bah!!!
Dus wie zou mij even weer op de lijst willen zetten:
Linda 24 jr ronde 6 na mk kindje 1 nod??
Ik weet dus niet wanneer mijn ongi nu officieel komt zegt maar. Dus we beginnen na dit alles weer met klussen en dan zien we het wel

@Peetje: Leuk dat je ook heengaat. Ik zal even kijken of Bert ook mee wil en of we dan ook die zaterdag gaan... Misschien kunnen we elkaar dan nog even zien?? Gaan jullie met de auto om met de bus/trein? Vervelend zeg dat je nu de griep te pakken hebt. Zorg maar goed voor jezelf. Want het duurt helaas wel even voordat je eraf bent.

@Maatje: Meis, wat vreselijk voor je!! Ik weet nu precies hoe je je voelt. Maar als het maar een klein beetje bloedverlies is is het "vrij normaal"als het maar niet zoals een ongesteldheid wordt gepaard met buikpijn. Want dan is het niet goed. Maar volgens de huisartse komt een beetje bloedverlies bij veel vrouwen voor... Doe lekker rustig aan en wie weet valt het allemaal nog mee. Hou je ons op de hoogte??

Nou ik ga me maar eens aankleden... En dan vanmiddag op naar de schoonouders. Bah zie er als een blok tegenop!!

Tot snel

Liefs Linda

hoi linda,

wat K . . voor je, sorry anders kan ik het niet zeggen, dit is echt minder. ik hoop dat je het een plekje kan geven, sterkte meid.

over de 9 maanden beurs, toon en ik gaan met de trein. das een stuk makkelijker vanuit meppel dan met de auto. en als je met de auto gaat is het nog de vraag of je een pakeerplek kan vinden, en als je er een gevonden heb kost het klauwen met geld.
ik zou het wel leuk vinden als jij en bert (toch?) ook komen, lijkt mij heel gezellig.  de huishoudbeurs is er dan ook en daar gaan wij ook nog ff heen. we willen er een leuk dagje van maken, ff weer sinds een tijdje met zn tweeen.

uhm je kan toch de innesteling ook voelen? ik geloof dat ik die had, ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik weet niet precies wanneer me ei was, maar het voelde als ongi pijnen. nu voel ik niks meer wat daar op lijkt dus nu is het maar afwachten. als het niet raak is dan is mijn nod 2 of 3 februari, dus moet nog 1,5 week wachten.

maar ik ga er weer vandoor
veel liefs
peetje

Hallo meiden,

Hier ben ik weer.
Ik heb steeds meer bloed gekregen en net naar de wc geweest, en hoorde ineens ploep. Dus ik kijken (sorry beetje vies praatje) en lag er iets in de wc. Heb het eruit gehaald en het ziet eruit als een vruchtje in een zakje ter grote van ongeveer 10 cm (het zakje) vruchtje is een rijstekorrel. Dus ik weet zeker dat ik een mk heb gehad. nouuuuuuuu niet leuk! Linda we hebben inderdaad hetzelfde. Ik ben ontzettend ongesteld ook. Voor dat ik naar d wc ging heb ik ook een enorme pijn aanval gehad in mijn buik, waarschijnlijk een wee. Ik moet morgen als het goed is evengoed voor een echo. Ik denk dat ze dan gaan kijken of er nog een restant in zit, Ik heb het vruchtje bewaard zodat ik het morgen kan laten zien. Dus we gaan er volop tegen aan. Elke dag oefenen dus haha Nu heb ik ervan geproefd dus dan wil ik het ook.
Nou genoeg ranzige praatjes.Linda wil jou heel veel sterkte wensen ook. Wij komen ook aan de beurt nog!

Zou iemand mij ook in de lijst willen zetten, want we gaan nu gewoon door.
Maatje ronde 1 na mk NOD 24 februari.

Liefs Madelon

NOD Lijstje  

maatje1
24 jr        
ronde 1 mk
kindje 1
24 februari

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 2/3 februari

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
13 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 mk
Kindje 1
???????

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

hallo dames,
ik heb het lijstje weer ff aangepast
veel liefs
peetje

hoi maatje,

wat erg meis, jezus het wordt steeds moeilijker om wat te zeggen omdat je elkaar steeds beter leert kennen. ik vind het echt verschikkelijk voor je sterkte meis.
ik hoop dat alles schoon is zodat je snel weer kan klussen hou je ons op de hoogte van wat de vk zegt?
veel liefs
peetje

hoi maatje,

wat erg meis, jezus het wordt steeds moeilijker om wat te zeggen omdat je elkaar steeds beter leert kennen. ik vind het echt verschikkelijk voor je sterkte meis.
ik hoop dat alles schoon is zodat je snel weer kan klussen hou je ons op de hoogte van wat de vk zegt?
veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan