klusmeiden 08 08

hoi meiden

jeetje ik ben een paar dagen niet op het forum geweest en ik lees nu veel slecht nieuws.

Maatje en Linda wat erg voor jullie!! Sterkte meiden verder weet ik even niet wat ik moet zeggen!

Hier komen de klusdagen er weer aan ben sinds vandaag met de ovu testen begonnen dus maar afwachten wanneer ei komt..

groetjes maaike

Hoi hoi,

wat een verdrietige nieuwtjes krijgen we te horen. Eerst zo blij, want er zijn niet zoveel dames hier die nog niet zwanger zijn. En dan dit!

Maatje en Linda, ik wens jullie heel veel sterkte (en jullie mannetjes ook) met het verwerken van het  verlies van jullie kleine. Pff. ik zit hier met tranen in m'n ogen.
Gaan jullie er gelijk weer voor?

Ik weet nog niet of ik wel na de 9maandenbeurs ga. Man lief werkt veel en weet niet of ik wel oppas kan regelen. Ik doe m'n best. Zou leuk zijn om jullie in het echie te zien.

Liefs,

Hee lieve meiden,

Wat een verschrikkelijk triest bericht zeg! Het is jullie beide echt niet gegunt he!?

@linda: kan me voorstellen dat je het nieuws op een andere manier had willen vertellen aan je ouders/schoonouders, maar nu krijg je wel alle steun die je nodig hebt! Vind het echt verschrikkelijk! Kop op meid, hoe moeilijk t ook is nu!!!

Liefs Maaike

Hoi lieve dames!!!

Super bedankt voor alle reacties. Echt heel erg fijn om allemaal te lezen. Vandaag weer aan het werk geweest. Viel me wel zwaarder dan verwacht, maar was te doen hoor.
We gaan weer verder met het klussen. Het blijft een leuk spelletje he, haha.

@Maatje: Dus toch een miskraam. Kloten zeg, ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Ik leef met je mee.. Wel " goed" dat je het vruchtje hebt, dan hoeven ze waarschijnlijk niets schoon te maken. Ik heb nog niets gemerkt, maar hoop ook dat ze niets meer weg hoeven te halen. Nou meis heel veel sterkte

@Peetje: De innesteling kun je inderdaad voelen. Ik had precies hetzelfde als jou. Het voelde als ongipijn en later weer niets. Dat was bij mij dus de innesteling, klopte precies. De week erna had ik steeds gevoel dat ik ongi werd, maar werd het dus niet. Dus het kan heel goed dat je over 1.5 week positief test. Ik hoop het voor je. Zal gaan duimen... Ik denk wel dat we naar 9 maandenbeurs gaan. Maar twijfel ook nog wel. Omdat ik nog niet zwanger ben.. Wil mezelf niet gek maken met al die leuke spulletjes haha. Ik ga die week ervoor naar de huishoudbeurs.. Vaste prik ieder jaar haha... Ik laat nog wel even weten of ik heenga. Heb je ook hyves?? Ik wel gebruikersnaam sta wel bij Maaike.

Ladies, ik ga nog ff tv kijken. Vanavond private practice!! Daar hou ik echt van... En natuurlijk van Greys anatomy!! Met mc Dreamy. Hier thuis heb ik gelukkig mijn eigen mc Hunky haha

Fijne avond

Liefs Linda

hallo linda,

ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben als we naar de 9 maanden beurs gaan. we hebben de familie verteld dat we er heen gaan om van te voren te orienteren, kijken wat er zoals is zodat we dan niet verschillende winkels langs hoeven te gaan als het wel zover is. me schoonmoeder dacht dat ik zwanger was maar toen kwamen we dus met dit verhaaltje, ik kreeg niet echt een goede hoogte of ze het geloofde. maar goed ze snapte het wel dat toon en ik er heen gaan en zij vangen amber op.

ik heb zin in morgen ochtend want dan komt pleegzorg op gesprek en dan wordt alles vastgelegt en afspraken gemaakt. eindelijk gaat het echt beginnen.
maar ik ga ervan door moet veel doen vandaag en over een uurtje moet ik voor een uurtje werken ( tussen de middag de kinderen opvangen, ff met ze eten en weer terug naar school )

veel liefs
peetje

hallo dames,
een vraagje, hoe snel kan je verschijnselen krijgen na een innesteling????
ik ga ervan uit dat het niet raak is anders is het straks weer een teleurstelling, maar ik heb last van me borsten anders als anders, ik vraag het me af of je lichaam zo snel er op reageert als je zwanger bent want me maag is ook bezig en ben moe.
ik ga dus vanavond weer optijd me bedje in.

nou die griep gaat lekker het land door, ook ons contakts persoon bij pleegzorg, de afspraak gaat morgen dus niet door @#*^%&% maar hier kan zij ook niks aan doen.
nu is het weer wachten tot zij weer beter is en dan een nieuwe afspraak maken en weer wachten dus.

ik ga er weer vandoor nog ff tv kijken en dan me bedje in.

veel liefs
peetje

Hoi Peetje,

Ik herken je klachten wel.... Ik had het dus ook, durfde er niet te hopen maar het was anders als anders. En ik bleek dus inderdaad zwanger te zijn. Alleen duurde het wel een tijdje voordat ik positief kon testen. Was bijna 1 week overtijd. Ik zou er inderdaad ook maar gewoon vanuit gaan dat het niet raak is en dan is de verassing des te groter.

Wat kloten zeg dat het gesprek met pleegzorg niet doorgaat. En je  had je er zo op verheugt. Weer afwachten dus, maar het gaat in ieder geval gebeuren dat is het belangrijkste. Eindelijk rust voor jullie en amber natuurlijk.

Leuk trouwens dat je me hebt toegevoegd. Dan heb ik er een gezicht bij, altijd fijn!!

Nou ik ga zo maar eens even eten en dan tegen 10.00 naar mijn werk! Lange dag, de kids zijn er vanaf   half 1 tot half 7. Maar wel altijd weer gezellig!!

Tot snel

Liefs Linda

hallo dames,

volgens mij ben ik nu ook getroffen door de griep, me klieren zijn opgezet en me benen voelen aan alsof ik de maraton van 40 km heb geschaatst verder valt het wel mee, ik hoop dat het hier bij blijft.
verder gaat het hier wel goed, af en toe hoop ik wel dat het dit keer wel raak is maar dan denk ik snel van nee het is niet zo ik heb geen zin in een teleurstelling. we wachten het wel af.

ik ga er weer vandoor, samen met jolein een boederij van duplo maken lol.

veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan