Hoi lieve dames!!!
Super bedankt voor alle reacties. Echt heel erg fijn om allemaal te lezen. Vandaag weer aan het werk geweest. Viel me wel zwaarder dan verwacht, maar was te doen hoor.
We gaan weer verder met het klussen. Het blijft een leuk spelletje he, haha.
@Maatje: Dus toch een miskraam. Kloten zeg, ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Ik leef met je mee.. Wel " goed" dat je het vruchtje hebt, dan hoeven ze waarschijnlijk niets schoon te maken. Ik heb nog niets gemerkt, maar hoop ook dat ze niets meer weg hoeven te halen. Nou meis heel veel sterkte
@Peetje: De innesteling kun je inderdaad voelen. Ik had precies hetzelfde als jou. Het voelde als ongipijn en later weer niets. Dat was bij mij dus de innesteling, klopte precies. De week erna had ik steeds gevoel dat ik ongi werd, maar werd het dus niet. Dus het kan heel goed dat je over 1.5 week positief test. Ik hoop het voor je. Zal gaan duimen... Ik denk wel dat we naar 9 maandenbeurs gaan. Maar twijfel ook nog wel. Omdat ik nog niet zwanger ben.. Wil mezelf niet gek maken met al die leuke spulletjes haha. Ik ga die week ervoor naar de huishoudbeurs.. Vaste prik ieder jaar haha... Ik laat nog wel even weten of ik heenga. Heb je ook hyves?? Ik wel gebruikersnaam sta wel bij Maaike.
Ladies, ik ga nog ff tv kijken. Vanavond private practice!! Daar hou ik echt van... En natuurlijk van Greys anatomy!! Met mc Dreamy. Hier thuis heb ik gelukkig mijn eigen mc Hunky haha
Fijne avond
Liefs Linda