klusmeiden 08 08

hey meiden,

@ linda en maatje: hoe is het met jullie meiden? Ik hoop dat jullie snel weer de draad op kunnen pakken en dat jullie weer op kunnen naar de volgende ronde.

@ peetje; nou meid dat klinkt hoop gevend, ik hoop voor je op een positieve test, wanneer is NOD? SPANNEND

ik ben deze maand ook maar eens met ovu testen begonnen en gisteren verscheen er dus een mooie  (clear blue) dus gisterenavond flink geklust en vanavond ook nog en dan maar weer afwachtten. Mijn NOD zal dus 13 of 14 febr zijn.

Verder geen nieuws, ik heb altijd zo'n hekel aan de 2e deel van je cyclus..

groetjes maaike

Hoi meiden,

Hier was ik weer eens eindelijk. Het gaat een stuk beter met me. Het vorige weekend waar zwaar kut en de maandag en dinsdag ook nog. Maar daarna is het gelukkig de goede kant opgegaan. Ik hoop dat ik weer snel zwanger ben, anders blijf ik straks als enige over.....

Verder heb ik eigenlijk geen nieuws alleen nog een vraag. Kunnen wij gewoon weer gaan klussen. Ondanks dat ik vrijdag pas naar gyn moet?? Ik wil echt weer graag beginnen. Weet nu niet hoe mijn cyclus is, maar volgende maand gewoon weer met ovutesten beginnen dacht ik zo.. Wie heeft ervaring met de sensitesten die je op internet kunt bestellen?? Lijkt me wel handig dat je alle dagen kunt testen, omdat ik mijn cyclus dus niet meer weet....

Nou dames, ik hoop dat er weer snel zwangeren bij komen. Als ik het zo lees dan zal dat wel het geval zijn iedereen die positieve ovutesten heeft. Geweldige uitvinding!!!

Tot snel

Liefs Linda

Ps weet nog niet of ik naar 9 maandenbeurs ga..

hallo dames,

@ maaikie 26 , mijn nod is 2 of 3 feb, das dus maandag of dinsdag. nog een paar daagjes ik kan haast niet wachten met testen, ik moet me elke keer in houden. ik heb nog een test van senitest in de la liggen, deze is extra gevoelig en kan ik 6 dagen voordat ik ongi wordt testen, ik zou nou dus kunnen testen maar ik wacht toch nog een paar dagen. met deze test moet je van je langste cyclus van het afgelopen half jaar uit gaan, en mijn langste duurde 46 dagen, deze cyclus is 5 dagen korter als ik me eisprong volg dus wacht ik nog 5 dagen voor dat ik test.

@linda, goed om te horen dat het beter met je gaat, heb je het een plekje kunnen geven?
je vroeg wie ervaring had met de ovaluatietesten van senitest, nou ik heb ze ook gebruikt. mijn ervaring is wel goed, ze zijn alleen heel gevoelig voor alcohol. als ik een glaasje wijn had gedronken en de volgende dag teste was het streepje donkerder en de dag daarna weer lichter, dat is eigenlijk het enigste, voor de rest vond ik ze goed werken. ik teste wel elke dag rond de zelfde tijd, altijd s avonds.
je heb zeker ook 24 of 26 stuks besteld? ik vond het echt handig om zoveel in huis te hebben.
maar ben je er al uit of je naar de 9 maanden beurs gaat?

ik ga er weer vandoor als het goed is heb ik met 5 minuten een pizza op schoot smul smul

veel liefs
peetje

hallo dames,
nou het is vandaag 2 februari en nog geen rode duiveltjes gezien.
ik heb wel last van me buik, en me borsten voelen aan als twee ballonnen die opgeblazen zijn en dat er elke keer iets meer lucht bij komt, ze doen zeer ( al een dikke week ). zo af en toe heb ik hoofdpijn, ik zou denken dat ik gewoon ongi moet worden.
maar ik moet er alweer vandoor, moet namelijk weer aan het werk. ik hou jullie oop de hoogte.
veel liefs
peetje

Hoi allemaal,

Zou ik nog mee mogen schrijven.
Zo ja kan iemand mij dan toevoegen aan het lijstje:

Suesieh, 22jaar, 1 ronde, 1 kindje, 2 feb? nod

Groetjes

Suzanne

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 10:30:27'));

NOD Lijstje  

maatje1
24 jr        
ronde 1 mk
kindje 1
24 februari

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 2/3 februari

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
13 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 mk
Kindje 1
???????

Suesieh        
22 jr        
Ronde 1
Kindje 1
2 februari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

hallo allemaal,

ik heb mezelf toe kunnen voegen in het lijstje.

Groetjes

Suzanne

hallo suzanne,

tuurlijk mag je mee schrijven, welkom.
ik wil je wel waarschuwen de forum is verslavend.
maar wat doe je zoal, wat voor werk doe je of wat zijn je hobby's? ja sorry ik ben nieuwsgierig.
ik zelf ben gastouder en pas op bij een gezin met twee meiden. zelf hebben toon en ik (nog) geen kinderen maar we hebben het nichtje van toon in huis.
je leert iedereen vanzelf wel beter kennen. ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn.
ik ga er weer vandoor, me mannetje de deur uit schoppen voor een voetbal wedstrijd en dan op de bank hangen private pratice kijken ( ja @linda ik ben er ook verslaafd aan haha).

veel liefs
peetje

Hoi dames,

Wat een rust hier!! Wij hebben gister weer voor het eerst geklust, moest wel heel erg wennen haha. Maar goed dat gebeurde vrij snel..

@Suzanne: Welkom!! Leuk dat je je bij ons voegt. En inderdaad het is echt zoals peetje zegt. Het is zeer verslavend maar vooral erg gezellig!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent. Ikzelf heb net een miskraam achter de rug, dus wij gaan weer met volle moed beginnen..

@Peetje: Heerlijk dat er nog een verslaafde is van private practice!!! Leuk leuk leuk.. HOu je ook van greys anatomy? Ik wel en dan zeker van mc dreamy haha
Nou ik ga snel kijken

Liefs Linda

Terug
Bovenaan