klusmeiden 08 08

Ik ben op zoek naar Maaike1987... Zij heeft destijds een topic geopend : voor Maike met 1 "a" .

Lieve Maaike als je dit leest.. Ik heb dat topic weer een schopje gegeven zou het leuk vinden om wat van je te horen meis!

Liefs, Maike.

quote: Suesieh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 14:31:30'));

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 10:30:27'));

NOD Lijstje  

maatje1
24 jr        
ronde 1 mk
kindje 1
24 februari

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 2/3 februari

Maaikie 26
26 jr
Ronde 5
 Kindje 1
14 februari

Linda
24 jr
Ronde 6 mk
Kindje 1
???????

Suesieh        
22 jr        
Ronde 1
Kindje 1
2 februari

Overtijd

Zoetteke
29 jr
Ronde 1 na mk
 Kindje 4
 02 november

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Kwebbel 80
27 jr
Ronde 2 na mk
Kindje 2      
04 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

hallo allemaal,

ik heb mezelf toe kunnen voegen in het lijstje.

Groetjes

Suzanne

hoi meiden,

welkom suesieh, heb ik niet in het NOD februari  forum gelezen dat jij zwanger bent! Volgens mij wel dus nogmaals gefelicteerd meid. Das hier een goed begin voor ons!!

Verder heb ik weinig te melden want het is weer afwachtte geblazen. Voel wel meer steekjes in mijn buik dan vorige maand maar ja dat zegt ook niks.

Linda; ik kan me indenken dat het de eerste keer erna best wel even wennen is weer maar zoals je zegt het went snel weer gelukkig! Hopelijk heb je deze ronde meer geluk meid het is je zo gegund!

Peetje'; hoe is het meid? Nog meer eventuele zwangerschapskwaaltjes erbij gekregen?

groetjes maaike

Hoi Suzanne,

welkom. Dit forum is echt verslavend hihi. Probeer ook elke dag even te kijken. Maar dat zul je al gauw zelf ook wel in de gaten hebben.

@peetje &Linda, hier nog een fan van private practice (en grey's anatomy). Ik vind het geweldig om naar te kijken.
Hoe gaat het nu met jullie?

Liefs,

Heej Lieverds,

Hoe gaat t met iedereen?
Hier gaat het allemaal goed! Met de kleine meid ook gelukkig!! Ben alweer 25 weken zwanger, tijd vliegt wel moet ik zeggen!

@peetje: is het me nou ontglipt of ben je nog steeds niet ongi?

@linda: kan me voorstellen dat het de eerste keer weer vreemd is om te klussen, gaat het toch wel met je verder? Is zo'n klap geweest, vind t nog steeds zooo erg voor jullie!!

Wat betreft de 9maandenbeurs, ik weet niet of we elkaar tussen zullen komen, wij gaan natuurlijk op de donderdag omdat vrienden van ons en manlief geen vrij konden krijgen int weekend. En ja om nou 2 keer naar Utrecht te rijden, is 180 km enkele reis..

Heb trouwens vorige week donderdag mijn rijbewijs gehaald!!!! in 1 keer geslaagd, na 22 lessen. Dus ben toch wel een klein beetje trots op mezelf!
Nu weer volop aant werk, zijn opzich geen lange dagen (9-15) maar wel 5 dagen in de week dus behoorlijk aanpoten!

Nou meiden kga der vandoor, kheb honger hihi!
Liefs Maaike

hallo dames,

ik ben ook gray fan, ik zag gister in de veronica gids ( mag dit eigenlijk wel?????) dat gray om half 1 snachts op tv is, zijn dat nieuwe afleveringen? dat zou jammer zijn want daas veelste laat voor mij haha dan lig ik al op bed.

nou de duiveltjes hebben zich niet gemeld en ik heb ook geen last van krampen of iets anders dus ik wacht maar af. als het morgen ochtend als ik het bed uitkomt nog niet is dan ga ik testen.
ik heb eigenlijk niet zo veel te melden en me schoonvader is op vesite dus ik ga weer.
ik hou jullie op de hoogte morgen.

veel liefs
peetje

Heej peetje!

Spannend joh nog steeds geen rode duiveltjes!
Ik ga zooo voor je duimen meid!!!! Ik hoop zo dat je zwanger bent!!
Laat je t ons even weten!?

Nog een fijne avond met je schoonvader op bezoek!
Liefs Maaike

Hey ladies!!!

@Peetje en First mum: Wat heerlijk nog meer fans van private practice en greys. Leuk leuk!! De nieuwe series van greys beginnen 2 maart. En dan is private practice dus weer even afgelopen. Ze wisselen elkaar mooi steeds af.

@Peetje: Spannend hoor dat de RD er nog niet zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat je zwanger bent. Maar ik zal het niet te hard zeggen. Ik hoop het gewoon echt voor je!!!

@Maaike: Ja wat vliegt de tijd zeg 25 weken!! Tjonge jonge voor je het weet is die kleine meid er... Maar dat betekend ook dat wij al 25 weken bezig zijn ongeveer, jeempie de peempie wat een einde haha. Geniet er maar lekker van meis. Ja en de  9 maandenbeurs. Op donderdag wordt m echt niet voor mij. Als ik al ga dan wordt het de zaterdag of zondag

@Maaikie: Kloten he dat afwachten, altijd strontvervelend het tweede deel van je cyclus. Bakkes. Nou ik hoop echt voor je dat het deze maand raak is en dat ik heel snel mag volgen

@Iedereen: Ik baal van mijn lichaam. Ik wil eigenlijk wel wat afvallen, maar is dat wel verstandig en slim als je zwanger wilt worden?? Want natuurlijk ga je groeien als je zwanger bent (heerlijk!!) Maar goed nu is het nog niet zo ver. Dus zou dat kunnen?? Ik wil sporten en gezonder eten... Ben niet heel zwaar, maar wil er gewoon paar kilo's afhebben. Hellup, iemand ervaring??

Liefs Linda

Terug
Bovenaan