klusmeiden 08 08

Hoi meiden,

momenteel ontzettend last van mijn onderrug bah(vooral als ik zit)  en mijn borsten zijn ook weer lekker beurs, vooral sávonds gaan ze zeer doen. Gisteren had ik ook nog ontzettend  pijn in mij re zij,  maar heb gisteren extra veel gedronken en nu is het over gelukkig.  Nog 4 dagen te gaan tot NOD. Vannacht ga ik de nachtdienst in voor 4 nachten dus dan zijn die dagen zo voor bij.

@ linda; bij jullie weer de leuke  klusperiode voorbij? Nu weer de afwachttende fase in..

@ peetje; Ik hoop voor je dat die spuit helpt meid en dat je gauw van de pijnstillers af bent!! En laat je maar lekker verwennen door je mannetje, dat heb je wel verdiend!

Verder weinig nieuws...   Ga even lekker mijn honden uitlaten en daarna met een vriendin ff gezellig de stad in. Fijn weekend meiden!!

groetjes maaike

hallo dames,

@maaikie, ik hoop dat jouw weekend leuker wordt dan de mijne.

ik ben vanmorgen naar de ha gegaan voor me schouder en heb toen de spuit gekregen. ik mag nu 3 dagen niks doen met me arm, het voordeel van het weekend is, is dat tony en amber ook thuis zijn en dat ze me kunnen helpen met de dingen die mij niet lukken.
haha zij zijn mijn slaafjes voor het weekend hahahahaha
ik zit nu ook met moeite dit berichtje te tikken omdat ik me arm in een bepaalde houding wil houden waardoor er tik fouten onstaan en ik die weer moet corrigeren das vrmoeiend.
ik ga zo me bedje in en probeer me alvast mentaal voor te bereiden voor morgen ochtend, ik zie er heel erg tegen op om me morgen aan te kleden. ik mag me arm echt niet gebruiken, maar goed over 3 dagen mag ik er wel weer wat mee, dus het is voor een goed doel hihihihihi.

@linda, en zijn jouw klusdagen voorbij? had je nog een keer positief getest?

ik wens iedereen een prettig weekend

veel liefs
peetje

Hoi hoi

@Maaikie & Peetje & natuurlijk iedereen: Ja de klusdagen zijn weer voorbij. Maar ik twijfel en beetje. Ik had woensdag twee gelijke streepjes, dus geklust. Donderdag was 1 streepje donkerder, dus ook weer geklust. Alleen gisteren dus niet geklust... Bert was echt doodop dus dat werd m niet. Ik baalde er echt heel erg van. Denken jullie dat ik gisteren wel had moeten klussen omdat donderdag dus mijn ei is geweest. Die ik volgens mij ook echt heb gevoeld. Pff ik weet het even niet meer.... Ik hoop zo dat het nou eens raak is.. Ik hoorde vandaag van mijn moeder dat de vriendin van mijn neef ook zwanger is grr. Heel leuk voor ze maar ik wil ook. En als ik nu zwanger raak dan ben ik nog dit jaar uitgerekend en anders volgend jaar.. Pff niet leuk dit afwachten..

Verder geen nieuws.. Peetje ik hoop dat het allemaal beetje gaat lukken met je arm. Lijkt me erg pijnlijk. Maaikie voor jullie dus ook weer spannnende tijd, ik hoop voor je dat het raak is!!

Liefs Linda

Hoi meiden,

@ linda; Volgens mij maakt het niks uit dat je gisteren niet meer geklust hebt hoor als je ei toch al geweest is en die 2 dagen daarvoor wel geklust dus geen probleem lijkt mij! Nu hopen dat het raak is!

@ peetje meid wat zwaar K*T voor je joh dat die arm zo zeer blijft doen. Ik hoop dat er gauw verlichting komt en laat je maar lekker verwennen en helpen hoor! Sterkte meid!

Hier ben ik de dagen aan het aftellen... Nog steeds de zelfde klachten en heb ook het idee dat ik vaker moet plassen maar ben zo bang om er weer naast te zitten dus blijf me zelf maar vertellen dat het weer niks word! Maar ja die hoop die blijft he! ik probeer er zo min mogelijk op te letten in ieder geval!

Nou meiden fijn weekend allemaal en ik hou jullie op de hoogte!

groetjes maaike

Hoi Maaikie:

Dank je wel voor je reactie.. Spannend voor jou hoor de komende dagen.
Ik hoop dat het raak is!!

Liefs

Hoi hoi dames,

al zeker een week hier niks gelezen en geschreven.
Het was afgelopen week zo hectisch. Vorige week zondag hebben onze buren schoorsteenbrand gehad en omdat wij een 2 onder   1 kap met ze delen hebben wij ook een hoop rookschade. Gelukkig is dat het ergste, want het had natuurlijk ook anders af kunnen lopen. Waarschijnlijk moeten we wel opnieuw behangen op onze slaapkamer en nieuwe vloerbedekking, want die geur blijft er maar in zitten. Hier zitten wij eigenlijk niet op te wachten. We hebben dat 2 jaar geleden, toen ik zwanger was was onze eerste, ook al moeten doen, omdat wij toen roetdoorslag van de buren hadden.
Nu dus zwanger van onze tweede en weer dat gezeik. Aan de ene kant flink balen, maar aan de andere kant we laten dan alles doen en de verzekering vergoed het, en dan hebben we weer een andere slaapkamer.

@peetje, wat vervelend zeg die pijn in je schouder. Hoe gaat het nu al wat beter? En hebben je slaven goed hun werk gedaan dit weekend.  

@maaikie, spannend hoor morgen je nod. Ik zal weer voor je duimen! Heb je al in gedachten wanneer je dan gaat testen?

@peetje, net als al gezegd is het niet erg dat je die dag niet geklust hebt. De beste dag om te klussen is toch de dag vòòr je eisprong. En nu maar weer afwachten. Spannend hoor. Wanneer is je nod?

Liefs,

hallo dames,

@first mum, wat vervelend van die schoorsteenbrand, ze hadden hem zeker niet goed schoongemaakt van te voren? maar wat je zegt het voordeel daarvan is dat je je slaapkamer kan veranderen en de verzekering vergoed hihi. als ik jouw was zou ik het duur aanpakken hihi maar ja dat ben ik. maar gaat het goed met de zwangerschap?

@maaikie wat spannend zeg, welk idee heb jezelf erover dit keer?

hier gaat het weer iets beter, ik hoef de mitela niet meer om maar moet het nog wel rustig aan doen. ik vind het moeilijk want het is me rechter schouder en ik ben zo rechts als ik weet niet wat.
ik heb vandaag een klein beetje geprobeert te strijken maar dat wilde niet zoals ik het wilde dus ben ik er maar mee gestopt, de rest is voor tony vanavond hehe dus hij is nog steeds mijn slaafje.
ik heb vandaag ook weer ff gefietst, ik had moeite om op te stappen door het zitje voorop de fiets, en ik kon het stuur niet goed beethouden dus dat was ook niet echt een succes en ik was bekaf toen ik thuis was.
maar vanavond helpt tony me nog een keer met douchen want ik kan me schouder nog steeds niet helemaal goed bewegen.

maar ik moet ervan door het eten staat op tafel hihi zelfs dat hoef ik niet te doen nu

veel liefs
peetje

@ peetje:
Hoe gaat het nu met je arm? Ik heb alles meegelezen hoor en wat 'dom' dat die arts gewoon medicijnen voorschreef waarvan je niet vruchtbaar bent, maar ja aan de andere kant als je ze echt nodig hebt dan ontkom je er niet aan! Hopen dat de pijn snel minder word en dat je hem snel weer normaal kan gebruiken!
Hoe gaat het verder met je meid?

@ first mum:
Zo dan baal je flink inderdaad. Allebei je zwangerschappen t zelfde! Hmm maar aan de andere kant wel fijn dat je op die manier wel heel je slaapkamer weer kunt restylen, das opzich ook niet verkeerd! Maar wellicht had je het liever op een ander tijdstip gehad, dat je zelf misschien ook wat fitter was. Hoe gaat het met je zwangerschap verder? Red je het allemaal nog een beetje?

@ linda:
Hoe gaat het met je meid? Is je cyclus alweer een beetje 'normaal' op gang? Ik hoop zo voor je (en voor de andere meiden natuurlijk ook) dat je ook snel mag gaan genieten van het zwanger zijn!

Hierzo gaat het allemaal goed. Inmiddels 31,5 week! T schiet behoorlijk op moet ik zeggen. De babykamer is zo goed als klaar, alleen de gordijnen ontbreken nog dus daar moeten we nog achteraan! T geboorte kaartje is ook uitgezocht dus daar zijn we ook helemaal klaar mee. En nu is het hoofdstuk nesteldrang aangebroken, tis niet normaal hoor! Vanochtend stond ik om kwart voor 7 al de bedden te verschonen maar goed t schijnt erbij te horen haha!
Gisteren een drukke dag gehad, me oma heeft net te horen gekregen dat ze helaas ook borstkanker heeft, me andere oma was er net mee klaar, die heeft 2 weken terug der laatste chemo gehad en nu de andere oma dus, maar me ouders die zijn op vakantie dus nu moet ik iedere keer mee naar onderzoeken dus daar ben je behoorlijk wat tijd mee kwijt iedere keer.
Verder gaat het allemaal goed hier, me voet is gelukkig ook weer aan de beterende hand dus ik begin weer wat mobieler en vrijer te worden.
Straks komt er een oud klasgenootje van me langs, hebben elkaar 4 jaar niet gezien dus wel gezellig om weer bij te praten.
Affijn meiden ik lees jullie verhalen wel weer, want ik lees iedere dag braaf mee hoor hihi!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan