klusmeiden 08 08

Hey dames

Hier is het oervervelende afwachten weer begonnen. Ik voel van alles maar ook weer niet. Wel 2 keer 's avonds boven de wasbak gehangen( kon wc niet halen) maar kwam niets...
Verder af en toe steken in mijn borsten en raar gevoel in mijn buik. Maar ik reken erop dat het weer niet raak is.... Pff niets aan dit. En iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. En dan denk ik heel praktisch als ze maar niet dezelfde naam gaan kiezen als die wij stiekem al hebben. Grrr.. Maar goed geduld is een schone zaak zeggen we dan maar :S

@Firstmum: Wat vervelend zeg van die brand. Wel bijzonder dat het bij je beide zwangerschappen gebeurt. Maar gelukkig is het goed afgelopen en weer een geluk bij een ongeluk dat je nu je slaapkamer opnieuw kan doen. Hoe is het verder met je zwangerschap?

@Maaike1987: Jeetje wat vliegt de tijd met je zwangerschap. Dus zo lang zijn wij al bezig met het zwanger worden en het gezellige kletsen met elkaar. Binnenkort feestje? Misschien is het leuk om een keer met zn allen af te spreken als er kindjes geboren zijn en een aantal nog zwanger zijn? Wat goed dat de kamer al bijna klaar is... Heb je foto's op je hyves. Ben wel heel erg benieuwd!!

@Peetje: Fijn dat het wat beter met je gaat. Altijd natuurlijk fijn om slaafjes te hebben, maar zelf doen is toch beter denk ik.. Hoe is het verder met je? Lukt het om minder bezig te zijn met het zwanger worden.. Zo ja moet je mij toch eens uitleggen hoe je dat doet, ik kan het namelijk niet haha

@Maaikie: En weet je al wat meer??? Spannend hoor!!

Liefs Linda

Hoi meiden even en update!

Vandaag is NOD en nog geen RDtjes gelukkig! Vandaag is mijn temp ook nog steeds 37.1 dus denk niet dat ongi er vandaag aan gaat komen. Heb wel af en toe krampjes onderin mijn buik maar verder niks.. Ook nog steeds pijnlijke borsten en een raar gevoel onderin mijn buik!! Gisteren moest ik eten koken en werd gewoon misselijk van de lucht, maar dat kan ook komen omdat ik net uit bed was omdat ik nachtdiensten heb gehad. Mijn ritme is een beetje in de war denk!   Momenteel niet misselijk.Ik heb vannacht stiekem met een collega een Matcare test gedaan die je 4 dagen voor je nod kan doen maar daar kwam niks uit bah!! Ja naar een half uur zag je een licht streepje maar dan mag je hem niet meer vertrouwen! Ik had alleen wel veel gedronken natuurlijk en het is anders nog wel erg pril dus kan ook nog te vroeg geweest zijn met testen zei ze,. Laten we het hopen! ik heb nog goeie moed!! Ik wil nu vrijdagochtend gaan testen als er voor die tijd nog niks is. Dan zijn we weer 3 dagen verder en zou het HCG ook gestegen moeten zijn. Nou ja we wachtte maar af en ik hou jullie op de hoogte!!

@ Linda; wat een spannende berichten, klinkt belovend!! Sterkte meid, ik hoop dat je niet al te vaak boven de wasbak hoeft te hangen!

@ Firstmom; Wat een ellende joh die brandschade, maar ja wel even een metamorfose ja! Ik hoop dat het allemaal lukt, sterkte ermee!! Met je zwangerschap alles goed? Hoe ver ben je nu?

@ Peetje; Het heeft tijd nodig he die schouder wat vervelend voor je zeg! Maar gelukkig kan je man je helpen! Ik hoop dat het gauw weer beter gaat. Hoe staat het ervoor met jou Cyclus?

@ Maaikie; he meid, wat gaat de tijd hard zeg! Jij bent er gewoon bijna,wat gaaf!! En lekker al je babykamer klaar etc. Dus nu krijg je nesteldrang haha, het word weer voorjaar dus das ook lekker!

Nou meiden, verder geen nieuws maar ik hou jullie hou de hoogte van de vorderingen!!

groetjes maaike

hallo dames,

dit is al de derde keer dat ik op de forum kijk, zo erg verveel ik me  haha.
nou me schouder werkt vandaag meer mee dan gisteren, ik heb vanmorgen al staan strijken en het is gelukt haha, heb ook al de administratie weer helemaal op orde gebracht ( nou moet het alleen nog de mappen in ) kan alleen niet met de perferator overweg vandaag dus dat doe ik morgen wel, dan heb ik dan ook wat te doen.

@linda, haha ik vond het in het begin ook moeilijk. ik denk er wel aan, alleen op de tijden dat ik mezelf dat gun. klinkt misschien een beetje raar maar ik gunde mezelf elke dag 5 minuten om erover te denken de rest van de dag niet. het is moeilijk maar oefening baart kunst hihiihihi. in die 5 minuten controleerde ik me agenda op welke dag van me cyclus ik zat en maakte ik mezelf ff gek ermee en probeerde dan weer verder te gaan met andere dingen. o ja en ik heb de testen zover mogenlijk weg geduwt in het laatje waar ze liggen zodat ik ze niet elke keer zag.
nu ben ik er wel wat meer mee bezig omdat ik op dag 42 zit dus binnen vandaag en 4 dagen kan ik ongi worden.
maar ik heb hetzelfde als jij, ik heb al drie dagen savonds last van me maag, zn misselijk gevoel en ik heb ook wel boven de wasbak gehangen maar bij mij kwam ook niks. me borsten voelen aan of ze bijna ontploffen, gister avond viel me ook inene keer op dat me aderen veel donkerder waren en ze passen bijna niet meer in me beha's
ik durf alleen niet te hopen dus ik zie het wel weer, ik moet nog ff geduld hebben.
ik denk ut van niet omdat we niet overdadig geklust hebben.
ik hoop dat het jouw ook gaat lukken.

veel liefs
peetje

Hoi dames,

genieten jullie ook zo van het mooie weer? Vandaag en gisteren al bijna de hele tijd buiten met ons zoontje lekker de tuin weer op orde maken. Ik denk dat ik vrijdag maar eens langs het tuincentrum ga om nog wat dingetjes in te slaan. Hihi, krijg al helemaal de lentekriebels. Wel jammer dat het 's ochtends nog zo koud is.
Verder gaat het met m'n zwangerschap wel goed. Merk wel dat ik niet zo veel meer kan doen, want dan moet ik het 's avonds bezuren. Ach ja nog maar een week of 14 te gaan. Dat lijkt korter dan als ik zeg nog 3 maanden. hihi.

@maaikie, nog geen rdtjes te bekennen?

Liefs,

Hoi meiden, alles goed?

Hier nog geen Rd-tjes hoor en temp vanmorgen 37.0. Als het vandaag niet doorbreekt ga ik morgen vroeg testen. Ben nog steeds misselijk en was gisterenochtend ook duizelig. Gisteren echt een slechte dag gehad, voelde me beroerd en had ongi krampen onderin mijn buik maar er is niks gekomen.. We wachtte maar even af tot morgen. Ben nu 2 dagen overtijd. Vandaag voel ik me gelukkig weer beter wel een weeig gevoel maar heb net toch een cracker gegeten en nu gaat het weer beter.

Ik hou jullie op de hoogte!! groetjes maaike

Hoi Maaikie,

wow spannend hoor. Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig, hoor. Het zou leuk zijn als er nog een zwangere aanschuift.

Liefs,

hallo dames,

@maaikie, wat spannend!!!!! en heb je al getest??????

hier hebben de duiveltjes zich nog niet gemeld. wel heb ik de zelfde dingen als ik ongi BEN. heel vaak als ik ongi ben heb ik last van me darmen, dan het ik diar. nu heb ik dus ook dia, ik loop gewoon leeg vandaag, gister had ik er ook last van. gelukkig ben ik vandaag vrij. ik zit vandaag op dag 45 van me cyclus dus ik wacht het nog een paar daagjes af.

tony kwam  woensdag met een leuk nieuwtje thuis, hij krijgt in juli een vastcontrakt.
maar alleen als hij bereid is om te verhuizen, nou hadden we het hier al een keer over gehad en waren we het er over eens dat als hij zo zijn werk kan behouden doen we het gewoon. nu kwam ie gister thuis met het bericht dat het zelfs vrij snel kan gebeuren dat we moeten verhuizen. aaaaaaaaaaaaaaaa okee dat we zouden moeten verhuizen om werk te behouden ala maar zo snel had ik niet verwacht, maar ook dit moeten we dus afwachten.
vanmiddag hebben we weer een gesprek met pleegzorg dus dit moeten we ook bespreken hoe het dan in zijn werk gaat met amber.

maar dames ik ga er weer vandoor moet nog zoveel gebeuren hier in huis dus laat ik maar eens beginnen hihi.

veel liefs
peetje

ps, maaikie laat je het ons nog weten??????

Terug
Bovenaan