klusmeiden 08 08

Hoiiiii!!!!

Ik voel me niet lekker vandaag en gisteravond ook al niet. Steeds koud, misselijk en nu misselijk en diarree (sorry) getsie!! Nu maar hopen dat het met een mogelijke zwangerschap te maken heeft, dan heb ik het er graag voor over!!!

@Maaikie: Hoe is het met je?? Heb je al getest?? Ik heb nu vandaag al 2 keer hier gekeken maar nog geen nieuws helaas. Ik ben echt super nieuwsgierig sorry hoor haha!! Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt.

@Peetje: Gefeliciteerd met de vaste baan van Toni. Geweldig nieuws zeg!! En dan miss verhuizen, grote stap maar is natuurlijk voor een goed doel :) En je kunt het denk beter nu doen, dan als je straks met een dikke of een baby bent.... Fijn dat er eindelijk eens wat positiefs is bij jullie!! En natuurlijk heel veel succes met het gesprek met pleegzorg...

Liefs Linda

Hoi!!

Hier nog even mijn banner. Alleen ik kwam er net achter dat ik op 27 maart mijn NOD heb?? Tja februari heeft minder dagen, dacht ik dus dan zal het wel kloppen... Ik snap het niet haha. Officieel blond he...

Liefs

hallo dames,

uhm ik weet niet hoe ik het moet vertellen.........ik zit hier nu te shaken op de bank

okee, nou ik doe het gewoon.
ik heb al een paar dagen last van me maag en sinds gister dia ( net als jij linda )
nou hadden we net een gesprek met pleegzorg en die mevrouw was er voor de laatste keer omdat ze met zwangerschap verlof gaat dus hadden we het ook nog ff over dat wij ook bezig zijn. maar goed, ze is net een half uurtje weg nu en ik heb een test gedaan.
en wat blijkt!!!!!
VERREK IK BEN ZWANGER!!!!!!

okee het is nog niet door gedrongen dus.

ik kom morgen nog wel ff

veel liefs
peetje

Peetjuuuuuuuuuh wat goed!!!!
Ben zo blij voor je!!!
GEFELICITEERD!

Liefs Maatje

Oh Peetje wat geweldig zeg!!!!!!!
Jeetje wat vind ik dat super voor je zeg... Geweldig!!! Ik kan me voorstellen dat het nog echt onwerkelijk is. Van harte gefeliciteerd, geniet ervan....

Liefs Linda

Peetje!!!

Wat super meid! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Echt super gaaf, het is je gegund meid!!!
Hoe ver zou je nu zijn dan ongeveer?

Geniet ervan!
Liefs maaike

hallo dames,

dank jullie wel
het is nu een tot me door gedrongen geloof ik hihi.
het is gewoon zn raar idee, een dik jaar zijn we bezig en nu in een keer is het dus wel raak. ik heb dus niet getest afgelopen ronde en we hebben echt niet veel geklust door alles wat er gebeurt is.
we zijn gisteravond nog de stad in gegaan en ik heb nog een test van cleurbleu gehaald met zn digitaal schermpje waar ook op gemeld wordt hoever je ongeveer bent.
 nou ik was vanmorgen om 5 uur wakker en moest naar de wc dus heb ik hem maar gedaan, ik kreeg na 1 minuut al uitslag en er kwam bij te staan 3+. in het weekend van de 9 maanden beurs had ik draaderig slijm en dat is ongeveer 4 weken geleden, ik denk dat ik toen me eisprong had.
dit verklaard wel een hoop dingen van de afgelopen week hihi.
we hebben het amber wel gelijk verteld en die was erg blij. we gaan het de familie nog niet vertellen we willen zelf eerst wat meer zekerheid.

maar ik ga er vandoor, moet eten van tony hihi

veel liefs
peetje

Dat verklaard dan inderdaad een hoop haha!
Echt super voor jullie!
Wel handig tegenwoordig he dat je direct weet hoelang je ook zwanger bent, en alstie gelijk zo snel oplicht dan ist zo duidelijk als wat natuurlijk!
Hoe voel je je verder? Of nog niet echt veel kwaaltjes?
Wanneer gaan je het blije nieuws vertellen aan de rest van de familie? Fijn dat Amber zo leuk reageerde, voor haar ook wel spannend natuurlijk allemaal!

Nou geniet er maar lekker van meid!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan