klusmeiden 08 08

hallo linda,

o meid ik begrijp je helemaal, die gevoelens ken ik nog al te goed. "andere altijd wel en jij niet, waar heb ik dit aan verdiend??????"
probeer dat van je af te zetten want dat is niet bevordelijk voor jezelf.
ik hoop dat als je er zo min mogelijk mee bezig houd dat je  snel zwanger wordt.
bij mij is dat wel zo gegaan.
succes meis ik duim voor je voor de volgende ronde

veel liefs
peetje

Hoihoi allemaal,

@linda: wat klote voor je meid dat je toch ongi bent geworden! Kan me goed voorstellen dat je je nu weleens afvraagt waarom iedereen zwanger word en jij niet, maar echt meid jullie tijd komt ook hoor!!! Misschien is het inderdaad wel verstandig om er even wat meer afstand van te nemen, alhoewel dat vast makkelijker gezegd is. Ik hoop zo dat het de volgende ronde raak is!

@Peetje: lukt het afbouwen met het roken een beetje? Hoe voel je je verder meid? Spannend allemaal hoor, dringt het al helemaal tot je door dat je over 8 maanden mama word? Best een gek idee he dat er zo'n klein wezentje in je groeit!

@first mum: Hoe verloopt je zwangerschap? Houd je het allemaal nog een beetje vol? Zijn je al begonnen aan de slaapkamer? Wat een toestand he dat je dan tijdens je zwangerschap nog een hele slaapkamer moet gaan verbouwen, maar ahh dan zit je tijdens je kraamperiode er wel netjes bij!!!

@iedereen:
Hier gaat het allemaal goed. Vorige week hebben we te horen gekregen dat me ene oma borstkanker heeft die word as dinsdag geopereerd hiervoor, maar in augustus is mijn anders oma ook geopereerd omdat zij borstkanker had en vandaag het nieuws gekregen dat het zeer waarschijnlijk uitgezaaid is. Ze had een knobbeltje gevonden en 1april krijgt ze onderzoeken om te kijken hoever en of het uitgezaaid is en 10 april moet ze opnieuw onder het mes, dus best een heftige periode weer helaas!

Was het bij jullie vandaag ook zulk slecht weer? Hier was het verschrikkelijk joh, kwam met bakken uit de hemel. Vandaag ook echt nergens geen zin in gehad haha, af en toe heb je weleens van die dagen he!?
Me ouders zijn vanacht ook terug gekomen uit Zuid Afrika dus daar even koffie gedronken vanochtend en weer verwend met cadeautjes! Altijd leuk natuurlijk..

Ik ben een lijstje aant maken voor als onze kleine meid straks geboren is met onze verlangens erop.. Is nog best moeilijk om allerlei cadeautjes te verzinnen. Jullie misschien nog handige bruikbare tips?

Nou ik ga lekker naar mijn bed toe,
Ik spreek jullie snel weer!
Dikke kus Maaike.

Joehoe waar is iedereen. 't is weer weekend (alweer bijna voorbij).
Ik zie net dat het laatste berichtje van donderdag was. Die had ik nog niet eens gelezen! Dus ook ik draag bij aan het feit dat we alweer op de tweede pagina stonden.

@Linda, wat   vervelend voor je meiss, op naar de volgende ronde dan maar! Hou de moed erin.

@Peetje, knap hoor dat stoppen met roken. Hoe gaat het? Ik heb nooit echt gerookt dus ik weet niet hoe het voelt om 'af te kicken'. Maar ik kan mer wel voorstellen dat het niet makkelijk is. Gelukkig heb je nu je zwanger bent een stok achter de deur!

@Maaike, hier gaat het zo zijn gangetje. Merk wel dat het zwaarder is dan mijn eerste zwangerschap. Maar gelukkig hoef ik nog maar een week of 12. Dus dat moet nog vol te houden zijn. Ik ga  wel regelmatig 's middags naar bed als onze zoon ook zijn middagdutje doet, dus dat scheelt wel. Aankomende dinsdag komt de man van de behangwinkel de maten opnemen en dan spreken we een datum af wanneer ze kunnen beginnen. Het behangen laten we doen, maar het oude behang eraf halen wil ik toch wel zelf kijken of dat gaat.  Hopelijk is alles af aan het eind van april.
Wat een vreselijk nieuws krijg je dan te horen van je oma's. Mijn oma is  3 jaar terug overleden aan kanker. Ik weet hoe erg het allemaal is. Ze heeft niet eens haar eerste achterkleinkind kunnen zien. I
k hoop voor je dat het allemaal toch positief voor jullie uitpakt. Sterkte!
Hebben je ouders het naar hun zin gehad? Ze hadden veel te vertellen zeker?

Vandaag liet het zonnetje zich gelukkig veel zien. Heerlijk.
Vanochtend zijn we lekker wezen zwemmen met z'n 3en. Lekker even ertussen uit! En vanmiddag ben ik met mijn man en mijn schoonzusje naar de musical dirty dancing geweest. Was erg mooi. En nu is de dag alweer bijna voorbij. Wat vliegt de tijd toch als je het naar je zin hebt!
Verder alles goed met jullie?

Liefs,

Hoi hoi!!!

Ja het was hier idd erg rustig. Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Deze maand ga ik proberen om minder met zwanger worden bezig te zijn. Ik ga niet testen dus we zien het allemaal wel. Vooral Bert vind het heerlijk. Hij vond het volgens mij stiekem toch wel moeten.. En waarschijnlijk kunnnen we niet echt klussen op vruchtbare dagen want dan zit bert in zwitserland voor zijn werk... We zien het wel. Ik hoop wel dat ik dit jaar zwanger ben....

@Maaikie: Hoe is het met jou. We zitten in hetzelfde schuitje. Zijn volgens mij de enige die nog niet zwanger zijn en we willen er beide niet teveel mee bezig zijn. Ik hoop dat het ons lukt.

@Firstmum: Wat heerlijk dat je naar de musical bent geweest. Ik wil er ook nog heel graag heen. Ga waarschijnlijk met mijn beste vriendin. Super dat het behangen wordt gedaan. Het wordt vast helemaal top!! Doe lekker rustig aan en geniet van het zonnetje dat zich weer heeft laten zien :)

@Maaike1987: Hoe is het   met je? Wat erg van je oma's. Ik hoop dat het allemaal goed komt....En hoe is het met de kleine meid in je buik. Wat was trouwens de uitslag van het vruchtwater. Dat weet ik niet meer sorry!!!

@Peetje: Hoe is het met jou? Blijf je hier nog wel schrijven? Ik hoop het wel hoor!!! Vind het erg gezellig dat je er bent. En hoe is het met het roken? Zet m op!!

@Iedereen: Ik dacht dat het miss wel een leuk idee zou zijn dat wanneer iedereen zwanger is of een kindje heeft dat we elkaar miss een keer gaan ontmoeten. We hebben zoveel lief en leed met elkaar gedeeld en doen we nog steeds. Dus het leek me wel leuk om elkaar te zien. Ik begrijp het ook als iedereen anoniem wil blijven hoor. Laat maar weten..

Nu ga ik nog even wat regelen voor verjaardag van Bert, die wordt 24 april 30!! dus dat mag niet ongezien voorbij gaan haha. En ik ga straks ff de stad in. Ik ga op visite bij een oud klasgenootje. Die is zwanger dus moet natuurlijk wel even wat meenemen :)

Liefs

Hallo meiden,

Daar ben ik weer even. En ik heb meteen een vraag. Ik heb nog 1 week tot NOD (6 april) en ik heb weer rare dingen die ik vorige keer ook had. Namelijk erge uitslag op mijn rug gepaard met veel jeuk. Dit was tijdens mijn 1e zwangerschap ook heel erg   en zaktje net weer af. Maar nu sinds een week is het er weer. En ik had vanmorgen bij afvegen licht rozo rood bloed heb net even gekeken nog maar niets meer. Kan dit innesteling zijn? Had ik vorige keer niet, ja met 7 weken een heleboel bloed want toen kreeg ik die miskraam. Ook voel ik steekjes licht rechts onderin....
Mijn borsten zijn iet gevoelig, ben niet misselijk.... heb alleen veel jeuk ahahhaha

Wat deknken jullie?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Peetje hoe voel je je?

Linda met jou alles goed?

liefs, maatje

Hoihoi dames,

@ firstmum:
Ohh heerlijk dat ze binnenkort aan de slaapkamer gaan beginnen, lekker hoor dalijk helemaal in een nieuwe slaapkamer je bezoek ontvangen! Wil ik ook haha!

@linda:
Het gaat eigenlijk erg goed met mij en de kleine. De laatste weekjes beginnen wel wat zwaar te worden. Vanacht ook slecht geslapen omdat dochterlief mijn ribben heel de tijd te pakken had, en dat was niet bepaald lekker haha!
Met mijn vruchtwater kunnen ze eigenlijk weinig, het was net genoeg en vanaf nu kunnen ze het bij iedere week controleren of het nog voldoende is, maar ik ben nu natuurlijk ook gestopt met werken en dat schijnt ook wel een positief effect te hebben op de hoeveelheid vruchtwater.

@iedereen:
Het lijkt mij erg leuk om een keertje wat af te spreken met z'n allen. We kennen elkaar nu inderdaad al een langere tijd en hebben heel wat lief en leed met elkaar gedeeld dat het erg leuk is om ook eens een gezicht te zien achter iemand!
Ik weet niet wanneer we dit eventueel van plan zijn? Want over 7 weekjes is het al zover natuurlijk dus het moet of daarvoor (tot 4 weken voordien ofzo) of nadien.. dus ik hoor het wel haha!

Nou ik ga lekker gtst kijken, ik spreek jullie snel weer!
Dikke kus Maaike

hallo dames,

ben ik weer, ik was de afgelopen dagen echt niet lekker en had ook echt geen energie voor iets. vandaag gaat het weer een stuk beter gelukkig. ik mis alleen me kop koffie in de morgen snif snif, me maag accepteerd geen koffie meer snif snif. niet dat ik er zo gek op bent maar ik vind het gewoon lekker op de morgen zn twee grote mokken koffie mmmmmmmmmmmmmmm hahaha, sorry dat is het enigste waar ik over kan klagen met het zwanger zijn, tot nu toe dan he.
o ja en over me eigen rook gedrag , ik heb de hulzen en sjag maar verstopt anders komt het niet goed. weggooien kan ik niet anders heb ik vanavond dikke ruzie hier in huis en daar heb ik niet zn zin in. ik ga er van uit dat als het uit me zicht is ik er minder aan denk. ik blijf hangen op 7 8 sigaretten per dag ( het is wel een verbetering vergeleken met een pakje per dag) maar het moet af gelopen zijn.
over een paar weekjes gaan we de huiskamer weer schilderen en dan schop ik tony naar buiten om te roken hhihi, ik wil de muren wit houden .

@linda, tuurlijk blijf ik hier mee schrijven, om eerlijk te zijn heb ik de afgelopen dagen wel mee gelezen. en het idee om eens een keer met zun allen bij elkaar te komen lijkt me erg leuk, ik ben er voor.
ik hoop dat je je hoofd deze ronde ergens anders op kan zetten, als het mij lukt dan moet het jouw ook wel lukken.

@maatje, ik hoop het zo voor je dat je zwanger ben. spannend!!

maar ik ga er vandoor, ik ga ff eten.

veel liefs
peetje

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit topic, maar wil ook graag mee kletsen!

Ook wij zijn in augustus gestopt met de pil en nog niet zwanger.
Helaas heb ik wel 2mnd geleden een miskraam gehad met 5 weken.

Ik ben 27 en moeder van 2 meiden: 5jr. en 2jr.

Goed om te zien dat het bij vele anderen die in die maand gestopt zijn wel al zwanger zijn, maar ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het nog niet zover is.

Dit is de 2e ronde dat ik begonnen ben met temperaturen.
De 1e ronde was duidelijk wanneer de eisprong was, maar werd 1 week later al ongesteld.
Nu de 2e ronde zit ik op dag 21 en nog geen ei gehad...

Het wachten duurt lang, ookal heb je er al 2 rond lopen!

Saskia

Terug
Bovenaan