klusmeiden 08 08

Hoihoi meiden,

@peetje:
Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Zwangerschapskwaaltjes? Of zou het een soort van griepje zijn?
Koffie drinken kan ik ook niet meer helaas, zou best zo kunnen zijn dat je dat tot het einde van je zwangerschap niet meer kunt drinken hoor!!!
Logisch dat je het moeilijk hebt met het stoppen met roken, als je al zo een lange tijd rookt is het moeilijk! Maar 8 sigaretten per dag is netjes hoor, nog eventjes volhouden en voor je het weet ben je helemaal of zo goed als gestopt!!! Het gaat je lukken hoor!!!

@mama Saskia:
Wat leuk dat je gezellig met ons mee komt kletsen! Er zijn inderdaad al heel wat meiden die zwanger geraakt zijn tijdens dit topic, maar helaas ook nog een paar waar het niet bij wilt vlotten! Hopen dat het deze maand helemaal raak is bij iedereen!
Ikzelf ben nu 33 weken zwanger, vanaf het begin eigenlijk gelijk!
Wat balen trouwens dat je een miskraam hebt gehad met 5 weken! Hopen dat je snel zwanger mag zijn en dat alles goed gaat!
Waar kom je vandaan en wat voor werk doe je?!

Fijne avond meiden.
Liefs Maaike

Hoi hoi,

Heerlijk dat zonnetje op m'n bolletje!
Geeft toch wat afleiding en maakt je vrolijk!

@Maaike: Die miskraam was zeer vervelend ja, maar gek genoeg dacht ik van te voren al: 2 fijne zwangerschappen en gezonde kinderen, ergens zal de voorspoed een keer tegen vallen... dan ben ik wel blij dat het zo in het begin van de zwangerschap is geweest. Soms vergeet ik bijna dat het eigenlijk al een keer raak is geweest...
Ik werk op kantoor: 2,5 dagen, erg gezellig!
En ik woon in een dorpje tegen Den Bosch, echte brabantse!
Wat leuk dat je weet dat je een meisje krijgt! Ik heb het beide keren niet willen weten, maar we zijn er al uit dat we dat deze keer wel zouden willen, is denk ik toch een andere beleving.
Wanneer ga je met verlof? Lekker dat het met zulk mooi weer is!

Tot snel,
Saskia

Hoihoi..

Ik ga officieel vanaf volgende week met verlof, alleen ik heb erge enkelklachten en zit daardoor nu zo'n 6 weken in de ziektewet.
Is geen straf nee om nu thuis te zitten, heerlijk met dat weer!

Vandaag naar de verloskundige geweest..
Ik moest voor de 'normale' controle, alleen sinds vanochtend al alsmaar pijn in mijn rug en buik, dus maar ff aangekaart. Ze vond het klinken als weeen dus gekeken of ik al ontsluiting had maar dat nog niet. Ben wel benieuwd wanneer en of het doorzet.
Ook is ze al volledig ingedaald!

Best spannend allemaal!

Liefs maaike

Hoi lieve dames,

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar eigenlijk niet veel nieuws. Het lukt me aardig om het zwanger worden wat te laten. We klussen nu gewoon omdat het zo leuk en lekker is haha.

@Mama saskia: Leuk dat je met ons mee komt kletsen. Altijd gezellig om een nieuwe lady erbij te hebben. Vervelend idd dat je een miskraam hebt gehad. Ikzelf heb ook 2 maand geleden een miskraam gehad met 5 weken. Dit was voor ons de eerste, maar ook ik vergeet dat het al een keer raak is geweest. Super dat je al 2 kindjes hebt, dat lijkt me echt genieten.... Ik zou er wel graag drie of vier willen, maar laten we het eerst bij 1 houden haha. Heerlijk he dat weer!!! Ik krijg er weer helemaal nieuwe energie van :)

@Maaikie: Lekker joh bijna je verlof. Wat spannend zeg dat je miss weeen had gehad. Is dat niet erg dat dit miss nu al is.. Wel goed dat ze al ingedaald is :) Geniet ervan en idd zeker met dit lekkere weer

@Peetje: Meis, je hebt volgens mij echt wat zwangerschapskwaaltjes.... Vervelend voor je maar tegelijkertijd miss ook weer niet. Je bent gewoon echt zwanger!!!! Jammer dat je  je koffie moet missen. En zet m op met het stoppen met roken he

@Iedereen: Leuk dat een aantal mensen elkaar willen ontmoeten. Ik ben ook echt helemaal voor haha. Maar dan wel graag als ik zelf ook zwanger ben. Als jullie een tijdje kunnen wachten :) heel graag!!!

Liefs Linda

Halloooo!!

Waar is iedereen toch?? Ik heb weinig nieuws wilde alleen ons topic even weer naar boven brengen haha. Bert zit in Zwitserland dus ik kan weinig bezig zijn met zwanger worden haha.

Liefs

hoi hoi

We zijn denk ik allemaal buiten van het lekkere weer aan het genieten.
Had vanochtend wel even snel gekeken voor nieuwe berichtjes, maar had geen tijd om wat te typen.

@linda, is ook wel saai hè als je dan helemaal alleen thuis zit. Ik ken het nog van toen Gert op de vrachtwagen zat. Ben blij dat dat niet meer zo is.
Het is toch fijn om je mannetje bij je te hebben. Ookal kun je die weleens achter het behang plakken :)

waarschijnlijk morgen wat meer reacties.

Liefs,

Hoihoi meiden..

Het is hier inderdaad weer lekker rustig, vaak he in het weekend!

@linda:
is inderdaad saai zo alleen als je mannetje weg is voor zijn werk! Ik heb het vaak dat mijn man snachts niet thuis is en overdag slaapt, dus ik ben ook veel alleen, maar het went allemaal hoor!

@first mum:
Ik las je berichtje op het mei-forum.. volgensmij had ik het hier ook al neer gezet..
Inmiddels gaat het ietsjes beter, merk wel dat het rusten zijn vruchten afwerpt, alhoewel het gerommel wel bezig blijft. Vrijdagavond heb ik ook een slijmdraad verloren en dit schijnt toch wel een deel te zijn van de slijmprop en aangezien ze al volledig ingedaald is betekent dit toch wel dat onze kleine meid klaar is om geboren te worden! Ben erg benieuwd wanneer ze gaat komen en hoelang het allemaal nog duurt, maar ja de tijd zal het leren!
Hoe gaat het verder met jou? Verloopt je zwangerschap goed?

Meiden ik ga lekker slapen,. morgenochtend om 9uur een echo dus vroeg dag haha!
Liefs Maaike

Hallo!

@Linda: Heerlijk lijkt het ons om een wat groter gezin te hebben, maar dit wordt voor ons toch wel de laatste (gepland), maar als we veel geld en een heel groot huis zouden hebben zou ik wel een heel elftal willen (bij wijze van spreken).
Lijkt me wel vervelend wanneer je heftig probeerd zwanger te raken en je man/vriend is dan een tijdje niet thuis!

@Maaike: klinkt spannend allemaal, zo aan het einde van de zwangerschap! Een leuke tijd, met het einde in zicht dat je jullie kleine meid eindelijk mag ontmoeten!

Morgen is mijn cyclus als het goed is weer voorbij, deze keer duidelijk zonder eisprong (volgens de temperatuurcurve). Ik ben wel blij dat ik dat zo ontdek, nu heb ik ook geen valse hoop dat ik misschien nu zwanger zou zijn... Maar wel balen natuurlijk! Altijd maar weer hopen op die volgende cyclus.

Tot snel,
Saskia

Terug
Bovenaan