klusmeiden 08 08

Hoihoi meiden..

Nou vandaag hebben we de echo gehad en alles ging prima met onze kleine meid (voor zover dit te zien was dan..).

Het vruchtwater was nog genoeg, wel matig maar genoeg om in te leven en ze hebben nu een schatting gemaakt dat ze 6 á 6,5 pond gaat wegen! Ben dus benieuwd of dit daadwerkelijk ook uitkomt! Het bovenbeentje was ietsjes kleiner, aangezien wij ook wat kleiner zijn was dit niet schrikbarend, dus waarschijnlijk word ze een centimetertje of 48..

Begint nu inderdaad wel erg spannend te worden hoor! Bij ieder pijntje gelijk van he zou het zover zijn, maar voor hetzelfde geld duurt het nog tot eind mei!!!

Hoe gaat het verder met iedereen? Het is maar stilletjes hier de laatste dagen! Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Nou ik ga lekker gtst kijken en ik wacht jullie reacties weer af!
Liefs Maaike

Hallo meiden,

Ik kon het niet laten vanmorgen om een test te doen. IK BEN ZWANGER!!!!

Ben zo blij weer! En nu moet het gewoon goed gaan!

Hoe gaat het met iedereen? Het is hier zo rustig de hele tijd?

Liefs,

Maatje

NOD Lijstje  

peetje1982                
26 jr
 Ronde 7
 Kindje 1
 3 februari

Linda
24 jr
Ronde  7 na mk
 Kindje 1
24 maart

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
17  maart

Overtijd

Engeltje1987
21 jr
Ronde 1
 Kindje 1
 04 november

Gerda1976
32 jr
Ronde 4
 Kindje 1
 07 november

Jasmijn
26 jr
Ronde 3
 Kindje 1
20 november

1986 Anne
22 jr
Ronde 3
 Kindje 1
25 november

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

hallo dames,

sorry dat ik ff niks van me heb laten horen maar me laptop wil niet helemaal mee werken en op dit moment zit ik bij me schoonouders ff achter de computer.

maar ik heb vandaag de eerste echo gehad en dat was lachen om te zien joh, we zagen nog niet veel maar wel het hartje hihi. na twee meetingen kwamen ze erop dat ik ongeveer 8 weken ver ben. over twee weken mag ik weer voor een echo.
maar dames ik ga er weer vandoor ik mag maar ff achter de computer hier en het is niet zo sociaal.
zodra me laptop het weer doet reageer ik uitgebreid op iedereen

veel liefs
peetje

Hoiii,

Maatje: wat geweldig voor je!
Lekker genieten, hopen dat dat lukt na een miskraam...
Ik zie dat Peetje nog op de NOD lijst staat, maar is 8 wkn zwanger volgens mij...
Zou je mij er ook bij kunnen zetten?
Ik ben 27jaar en bezig voor ons derde kindje. 2mnd geleden heb ik een miskraam gehad.
We zijn ook in augustus gestopt met de pil en zou vandaag weer ongesteld moeten worden, maar gaat waarschijnlijk niet door, nog geen krampen.. Nee, zwanger kan ik niet zijn, mijn temp. is deze maand niet omhoog gegaan helaas.... (geen eisprong gehad).

gr. Saskia

Hoi dames,

Ik had een paar dagen niet gekeken en er waren veel leuke nieuwe berichtjes... Ik zal kijken of ik alles nog heb onthouden!!! Het is toch lastig om niet met zwanger worden bezig zijn.... Maar ja bert is er niet, dus deze maand zal het niet raak zijn. Want volgens mij had ik vandaag mijn ei.. Nou ja volgende keer beter..

@Maatje: Van harte gefeliciteerd. Wat geweldig... Waardoor dacht je dat het miss wel raak zou zijn. Geniet ervan

@Maaikie1987: Super van de echo!! Wel spannend van het beentje of niet.. Ik heb zo'n gevoel dat die meid van jullie wel wat eerder gaat komen, maar niet erg hoor... Ik ben heel benieuwd naar de naam!!!

@Mamasaskia: Jammer dat je geen ei hebt gehad deze maand. Heb je ook al ovutesten gebruikt, dan weet je het helemaal zeker.... Dan gaan we waarschijnlijk samen naar de volgende ronde..

@Maaikie: Hoe is het met jou?? We staan samen met mamasaskia op de lijst van niet zwangeren. Niets aan!! Volgens mij lukt het je aardig om mindermet het zwanger zijn bezig te zijn.. Ik zie je hierniet meer zo vaak. Knap van je hoor!!

@Iedereen: Ik vind het wel wel jammer dat we nog met 3 op de niet zwangeren lijst staan. Ik wordt er echt verdrietig van!!! Ik wil zo graag!!! Maar goed hoop houden.......

Liefs

Linda: Ja weet ik niet, ik was 1 dag overtijd en ik dacht ach laat ik gewoon eens testen.
Nou was het wel zo dat ik voirge week een mini mini beetje bloed had bij afvegen waarvan ik al dacht hmmm vaag. En ik heb uitslag op mijn rug zitten waarvan de dokter niet wist wat het is. Geen allergie en ook geen overgevoeligheid. En ik kon me herrineren dat ik dat de vorige keer ook had (voor de mk). Dus allemaal weer vage dingen die je niet kan plaatsen en wat dus toch ermee te maken heeft of heeft gehad. Overigens beginnen mijn tepels en borsten nu pas zeer te doen, dat is wel weer later dan de vorige keer. Dus je ziet maar weer, het weet het nooit.

Ik weet zeker dat jij ook weer snel zwanger bent. Komt helemaal goed. Ik heb er alle vertrouwen in.
Enneh ik wil anders nog wel even bij jullie in het lijstje blijven hoor. Weet heel goed hoe dat voelt!

Slik je ook vitamine capsules? Ik heb dat een keer gelezen dat de capsules van Etos zwangerworden goed zijn. Die heb ik ook geslikt nu... en dit is het resultaat. Ik weet niet of het ook daadwerkelijk hierdoor komt maar je weet maar nooit.

Peetje: Hoe gaat het met jou? We schelen 2 weken geloof ik he!

Liefs,

Maatje

hoi meiden,

ik ben even een tijdje weg geweest omdat ik zo teleurgesteld was de laatste keer dat ik ongi werd. Ik had het echt ff gehad met alles. Ik heb deze maand ook geen testen gebruikt en niet getempt en we zien wel wat er gebeurd. Vorige keer een lange cyclus gehad 34 dagen dus denk dat mijn NOD rond 21 april zal zijn.   We hebben gewoon geklust wanneer we er zin in hadden. Ik ga ook niet meer de dagen aftellen. Tot nu toe gaat dat prima en voel ik me een stuk beter. We zijn ook lekker vorige week een weekje op vakantie geweest om te relaxen en dat heeft veel goeds gedaan. Ik zag dat we er nog een zwangere bij hebben Maatje van Harte Gefeliciteerd meid!! Geniet van alles!!   Ik lees af en toe nog wel mee hoor! Linda bij ons komt het ook wel goed hoor maar ik weet zo goed hoe je je voelt nu!!   Ik vind het ook knap dat jij ook probeert er minder mee bezig te zijn ook al valt het niet mee!   Welkom Mama Saskia was het toch?!! Ik hoop dat je het ook gezellig vind bij ons!!   Peetje bij jou ook alles goed?

Nou meiden ik ga er weer van door!!   groetjes maaike

Terug
Bovenaan