klusmeiden 08 08

Hallo dames,

Allemaal fijne paasdagen!
En Linda: van die eitjes... daar proost ik op!

Ik zit op dag 33 en nog geen menstruatie, maakt me wel onzeker, want mijn temp.curve zegt dat ik geen ei sprong heb gehad.....
Nog 2 weekjes wachten en als er dan nog niks is ga ik toch maar testen...

Tot snel,

Saskia

Hoi hoi

Daar was ik weer eens een keer. Ik lees wel steeds mee maar heb weinig nieuws. Volgende week NOD, ik denk niet dat het raak is. Haast onmogelijk, dacht ik zo. Bert was er haast niet in de vruchtbare periode. Dus dan moet het echt een gelukstreffer zijn. Maar daar reken ik niet op.

@mamasaskia: Hoe lang ben je nu gestopt met de pil. Want als je net gestopt bent dan kan je cyclus onregelmatig zijn. Als je al langer gestopt bent dan zou het best raak kunnen zijn..... Spannend hoor!!! Laat je snel weten hoe het nu is?

@Peetje: Vervelend de kwaaltjes, maar tegelijkertijd ook weer heerlijk om goed te merken dat je zwanger bent. En helemaal super dat je een nieuw laptopje hebt. Ideaal!

@Maaike: Fijn dat de buikpijn wat wegzakt. Dan zal het rusten idd zijn vruchten afwerpen. Wanneer is er geen sprake meer van een vroeggeboorte? Zet m op met de laatste loodjes

@Maaikie: Hoe is het met jou? Lukt het allemaal een beetje om er niet zoveel mee bezig te zijn. Ik denk dat het deze maand bij jou best wel eens raak zou kunnen zijn :) Ik hoop het in ieder geval heel erg!!!

Liefs Linda

Heej meiden,

Nou inmiddels zijn we alweer 2 weken verder nadat ik me eerste krampen heb gehad en het blijft maar zeuren..

Van de week deed het zo'n pijn 's nachts dat ik gewoon moeite had om te blijven liggen, maakte niet uit in welke houding ik ging liggen, alles deed pijn.
Maar ja het was een constante pijn dus nog geen weeën.

Zaterdagavond zag ik opeens in de wc een rood-bruinig sliertje liggen, alleen toen ik het goed zag had ik al doorgespoeld haha dus kon het niet echt goed meer ontleden..
Nou een paar dagen aangekeken en toch bleef het zeuren dus gisteren had ik toch zoiets van ja ik ga de verloskundige maar even bellen.
Nou gelijk hebben ze overlegd en ik had voor vandaag al een afspraak staan dus gisteren hebben ze geen verdere stappen ondernomen.

Vandaag dus geweest en het was dus inderdaad de slijmprop die ik verloren ben en ze hebben gister onderling overleg gehad. Ze hebben afgesproken dat ze inwendig niks meer gaan onderzoeken omdat dit dus alles stimuleert, mag ook geen sex meer met manlief (eindelijk een goed excuus haha!) en verder denken ze dat ze rond de 37/38 weken geboren word en dan is het dus geen vroeggeboorte meer omdat ze dan 'klaar' is. Voor die tijd is ze wel een vroeggeboorte!
Allemaal erg spannend dus!

Hoe gaat het verder met iedereen daarzo?
Liefs Maaike.

Goh Maaike wat spannend zeg!
Hopelijk blijft ze nog even zitten zodat ze na de geboorte gewoon lekker thuis kan zijn!

Linda: Ik ben net als jullie (als het goed is, want daar staat dit onderwerp volgens mij voor) ook in augustus gestopt met de pil.
Aankomende dinsdag ben ik 2 weken over tijd.
Gisteren (woensdag) kon ik het niet laten om de test die ik nog had liggen te gebruiken, waar ik achteraf weer spijt van had omdat die negatief was....
Volgens mijn temperatuur curve zou ik afgelopen zaterdag een eisprong gehad kunnen hebben, dus volgende week zaterdag ga ik weer testen (mocht ik ondertussen nog niet ongesteld zijn geworden natuurlijk).

Ik ben altijd al onregelmatig geweest, heeft iemand daar op dit onderwerp toevallig ook veel last van? Hierdoor heb ik al vele onnodige tests gedaan. Vandaar dat ik mijn temp ook bij ben gaan houden.

Maaikie: bij jou nog wat nieuws onder de zon?

Maatje: hoe verloopt de eerste periode van jouw zwangerschap?

Tot snel,
Saskia

Hey ladies,

Ik heb even weer het lijstje bijgewerkt. Peetje ik ben zo vrij geweest om je bij de zwangeren neer te zetten. Hoop dat je dat ok vind. En mamasaskia ik wist niet precies wanneer je NOD was en dat geld ook voor Maaikie. En bij het overtijd lijstje heb ik de mensen eraf gehaald die hier sinds november niet meer zijn geweest.

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? April

Linda
24 jr
Ronde  9 na mk
 Kindje 1
24 april

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
20 april?

Overtijd

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
??

Liefs

Hoi meiden, weer even een berichtje van mij.

Deze maand is het helaas ook weer niet gelukt vandaag al wat bruin verlies dus Rdtje komen er weer aan. We gaan op naar ronde 8. Ik heb er deze keer aanduidend minder moeite mee als vorige maanden,wel jammer natuurlijk. Ik ga echt proberen om het zo vol te houden dat is voor mezelf veel beter. Het scheelt ook dat we nu de zomer weer in gaan dan ben je ook wat positiever gestemd. Linda ik kan je echt aan raden om er minder mee bezig te zijn(als het lukt)  dan voel je je veel beter en heb je ook  minder last van die afwachttende weken.
 We zijn nu nog met zijn 3 en op het bankje he!
Nou meiden succes allemaal en ik lees wel mee hoor af en toe!

groetjes maaike

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 21:26:41'));

Hey ladies,

Ik heb even weer het lijstje bijgewerkt. Peetje ik ben zo vrij geweest om je bij de zwangeren neer te zetten. Hoop dat je dat ok vind. En mamasaskia ik wist niet precies wanneer je NOD was en dat geld ook voor Maaikie. En bij het overtijd lijstje heb ik de mensen eraf gehaald die hier sinds november niet meer zijn geweest.

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? April

Linda
24 jr
Ronde  9 na mk
 Kindje 1
24 april

Maaikie 26
21 april 27 jr
Ronde 8
Kindje 1
+/_17 mei

Overtijd

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
??

Liefs

hallo dames,

hier weer een berichtje van mij, ik heb af gelopen week wel mee gelezen maar had niet veel te vertellen.
ik ben s ´ochtends nog steeds misselijk maar heb nu wel door hoe het werkt. als ik binnen een uur nadat ik gegeten heb alles er weer uit gooi dan voel ik me sneller fitter, ik heb ook dagen dat ik dus niet hoef over te geven.

@maaike1987, ik kan me herinderen dat jij in het begin s ´ochtends een glas cola nam tegen de misselijkheid, ik heb dat 1 keer geprobeerd maar bij mij werkte dat niet, het tegendeel juist. bij mij werkt chocomelk, ik drink er s ´ochtends liters van. me vader is me er nu al mee aan het pesten, volgens hem is het kind straks ook verslaafd aan chocomelk net als mij en me broer hahaha. dan wil het chocomelk in de fles.

@linda, dank je wel voor het veranderen van het schema ik zal nog wel de uitgerekende datum erbij zetten. ik ben op 18-11 uit gerekend, maar het zal me niks verbazen dat het op de gekke dag geboren wordt op 11-11.
maar hoe is het nu met jou? lukt het je nog om er niet zo heel veel ermee bezig te zijn?

@mamasaskia, ik ken het als je onregelmatig ongesteld bent, ik had het ook. bij mij verschilde het elke keer weer ook voordat ik aan de pil ging en daar moet je geloof ik van uit gaan, hoe je cyclus liep voordat je aan de pil ging.
ik las dat je je temp. ging bijhouden? nu is het wel zo dat je temp pas omhoog gaat nadat je eisprong is geweest, ik geloof de dag daarna. ik heb twee maanden mij temp bij gehouden waarvan 1 maand samen met ovaluatie testen en zo kwam ik er achter en ik heb het op internet gelezen.
als je zeker wil weten wanneer je eisprong komt zou ik je de ovaluatie testen aanraden, bij mij heeft het wel gewerkt en je kan goedkopen op internet vinden bij sensitest.

@maaikie, hoe is het met jou? balen zeg dat de duiveltjes zich weer gemeld hebben.

@maatje, hoe gaat het bij jou, weet je al meer? weet je al hoever je bent?

ik ga er vandoor ik wil nog ff de stad in opzoek naar een goed zittende bh want ik kan de mijne bijna niet meer aan het wordt steeds meer proppen en ik ben s ´avond blij als ik hem uit kan trekken.
veel liefs
peetje

o ja ik heb nog iets van 24, 25 ovaluatie testen van sensitest liggen iemand intressen????

Terug
Bovenaan