hallo dames,
hier weer een berichtje van mij, ik heb af gelopen week wel mee gelezen maar had niet veel te vertellen.
ik ben s ´ochtends nog steeds misselijk maar heb nu wel door hoe het werkt. als ik binnen een uur nadat ik gegeten heb alles er weer uit gooi dan voel ik me sneller fitter, ik heb ook dagen dat ik dus niet hoef over te geven.
@maaike1987, ik kan me herinderen dat jij in het begin s ´ochtends een glas cola nam tegen de misselijkheid, ik heb dat 1 keer geprobeerd maar bij mij werkte dat niet, het tegendeel juist. bij mij werkt chocomelk, ik drink er s ´ochtends liters van. me vader is me er nu al mee aan het pesten, volgens hem is het kind straks ook verslaafd aan chocomelk net als mij en me broer hahaha. dan wil het chocomelk in de fles.
@linda, dank je wel voor het veranderen van het schema ik zal nog wel de uitgerekende datum erbij zetten. ik ben op 18-11 uit gerekend, maar het zal me niks verbazen dat het op de gekke dag geboren wordt op 11-11.
maar hoe is het nu met jou? lukt het je nog om er niet zo heel veel ermee bezig te zijn?
@mamasaskia, ik ken het als je onregelmatig ongesteld bent, ik had het ook. bij mij verschilde het elke keer weer ook voordat ik aan de pil ging en daar moet je geloof ik van uit gaan, hoe je cyclus liep voordat je aan de pil ging.
ik las dat je je temp. ging bijhouden? nu is het wel zo dat je temp pas omhoog gaat nadat je eisprong is geweest, ik geloof de dag daarna. ik heb twee maanden mij temp bij gehouden waarvan 1 maand samen met ovaluatie testen en zo kwam ik er achter en ik heb het op internet gelezen.
als je zeker wil weten wanneer je eisprong komt zou ik je de ovaluatie testen aanraden, bij mij heeft het wel gewerkt en je kan goedkopen op internet vinden bij sensitest.
@maaikie, hoe is het met jou? balen zeg dat de duiveltjes zich weer gemeld hebben.
@maatje, hoe gaat het bij jou, weet je al meer? weet je al hoever je bent?
ik ga er vandoor ik wil nog ff de stad in opzoek naar een goed zittende bh want ik kan de mijne bijna niet meer aan het wordt steeds meer proppen en ik ben s ´avond blij als ik hem uit kan trekken.
veel liefs
peetje
o ja ik heb nog iets van 24, 25 ovaluatie testen van sensitest liggen iemand intressen????