klusmeiden 08 08

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 21:26:41'));

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? April

Linda
24 jr
Ronde  9 na mk
 Kindje 1
24 april

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
20 april?

Overtijd

Alice          
26 jr
Ronde 4
Kindje 1
03 december

Liefding63
?? jr
Ronde 4
Kindje 2
05 december

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.

Liefs

Hoi dames,

Moet even van me afschrijven, want ik ben me toch een partij chagarijnig!
Ook van de kinderen kan ik niet veel hebben, grrrr.
Ik baal hier erg van, of het nu komt omdat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, of omdat het komt dat ik te zenuwachtig ben tot mijn NOD aankomende zaterdag....

Zo raar, na mijn eigenlijke NOD in deze ronde is volgens mijn temp pas mijn eisprong gekomen (vorige week zaterdag) en ben dus ook nog niet ongi...

Peetje@: mocht deze ronde niet raak zijn wil ik die ovu testen wel van je overnemen.
Altijd wat meer zekerheid naast de temp.curve.

Linda@: deze week ook jouw NOD?! spannend hoor, al tekenen?

Tot snel,
Saskia

hallo dames,

mag ik ff zeiken over van alles??????
okee de maatschappij laat blijken dat vrouwen die zwanger zijn op een roze wolk zitten, nou de mijne is ver te zoeken.

ik zat al niet op een roze wolk en nu is ie helemaal zoek. ik probeer een rustige omgeving voor mezelf te creeeren zodat ik niet te veel stress heb maar dat lukt tot nu tot niet echt. vorige week, 2de paasdag ging een vriendin weer erg ver in een bordeline aanval ze had de insuline spuit van haar vriend te pakken en de volle lading gespoten dus heb ik 2 uur met haar in het ziekenhuis gezeten, dat was stress factor 1.
afgelopen maandag avond werden we gebeld door me schoonmoeder met het bericht dat me zwager hepatitus heb, welke wisten ze niet alleen dat ie een zware kuur krijgt met chemo, dus dat is stress factor 2.
en dan de laatste!!!!
gister middag toen we op een terrasje zaten werdt tony door me varder gebeld met het bericht dat  een oom van me  alvleesklier kanker heb met uitzaaiingen naar lever en nieren. hij is opgegeven en heeft nog hooguit een half jaar. dat is stress factor 3.
aaaaaaaaaaaaaa ik heb het gevoel hier gek te worden, is een beetje rust te veel gevraagt.
ik ben nu alleen zo bang dat omdat ik zwanger ben mensen op mij gaan steunen omdat ik het lichtpuntje mee draag in deze rot tijd, en ik ben daar niet toe in staat. ik heb al weinig energie en dat kan ik merken in het huishouding hier. er wordt niet optijd gestofzogen, de was schiet erbij door en ik heb geen fut om alles te staan strijken, wat tenminste gestreken moet worden.
ik heb ook niet al te veel zin in werken, ik ben tegenwoordig blij als ik de oudste naar school heb gebracht en als de jongste ff gaat slapen.

het ergste vind ik nog is dat tony zich zorgen gaat maken over mij, hij is bang dat ik depresief wordt, en als dat gebeurt is het geen pretje. ik ben erzelf ook bang voor maar ik weet van me verleden dat als ik er tegen ga vechten het alleen maar erger wordt dus ik vecht er niet tegen.

sorry dat ik ff moest zeiken maar ik moest het ff kwijt en ik kan het nu niet bij de familie leggen want die zitten al in de stress.
maar ik ga me bedje in en poging doen tot slapen want morgen gaat me wekker weer om half 6

veel liefs
peetje

Hey Peetje,

Heftig allemaal hoor!
Blijf vooral dicht bij jezelf en geef het aan als je het even niet meer trekt.

Wanneer je van jezelf weet dat je vatbaar bent voor een depressie dan weet jij als geen ander de symptomen (kan er over meepraten).
Misschien dat je het bij de huisarts kwijt kan, misschien heeft hij/zij advies.

Laat je er niet in weg zakken, zoek afleiding!

Sterkte

Saskia

Hallo allemaal,

ben er even een lang weekendje tussen uit geweest mte vrienden. (ze hebben er niets van gemerkt dat ik niet gedronken heb).
Gisteren naar de vk geweest. Bloed getapt en ijzer getest. Ijzer is wat laag maar niet ernstig. Ook heb ik een wat andere bloedgroep, resus negatief. Schijnt dat dat anders in de gaten wordt gehouden ofzo.... (iemand ervaring hiermee?)

Verder heb ik weinig last van de zwangerschap. Ben totaal niet misselijk, wel zere borsten weer (dus linda en maaike jullie hadden gelijk) schommelt gewoon.
Steken heb ik nauwelijks, af en toe een beetje..Verder voel ik weinig. Wel ben ik meer moe dan anders valt me op. Maar goed dat hoort er natuurlijk bij.
Volgende week maandag heb ik de echo (dan ben ik 7 weken) dus ben erg benieuwd. Heb geen tekenen van een miskraam gehad tot nu toe dus ga ervan uit dat het allemaal goed gaat. (Je hoeft toch niet steeds steken ofzo te voelen???)

Peetje: Wat erg voor je zeg! Ik kan me voorstellen in wat voor situatie je zit, heb een soortgelijke gehad voirig jaar. Je moet proberen het voor jezelf een plek te geven zodat je er verder mee kunt. Zo heb ik het tenminste gedaan. En het is gewoon erg moeilijk! Maar ga gerust je gang   om het hier allemaal kwijt te raken hoor! Geen probleem.

Nou meiden van de week zal ik nog wel even wat schrijven, zoniet dan horen jullie maandag hoe de echo gegaan is!

Liefs,

Maatje

Hoi hoi

Daar was ik weer. Ik heb wel meegelezen, maar geen tot weinig nieuws. Dus zal even reageren op iedereen

@Maatje: Spannend   hoor dat je bijna heen moet! Ik weet zeker dat alles goed is, dat hoop ik ook van harte natuurlijk. Lekker hoor een weekendje er tussen uit. Waar zijn jullie heen geweest? Jullie hebben wel echt geboft met het weer. HIer is het nu bewolkt. Hoe is het verder met je? Kan je al aan het idee wennen dat je zwanger bent?

@Mamasaskia: Hoe is het nu met je? Niet meer zo chagie? Je mag hier altijd je hart luchten, dat vind ik oa het fijne van hier. En niemand die er last van heeft. We kennen het allemaal en jij bent het lekker kwijt. Je NOD nadert of   niet!! Denk je dat het raak is? Ik duim voor je....

@Peetje: Pff wat krijgen jullie wat te verduren zeg!! Ik begrijp dus ook dat niet iedereen nog weet dat je zwanger bent. Dan is het nog lastiger!! Ik hoop dat je de rust voor jezelf kan vinden.. En anders mag je hier alles eruit gooien hoor! Zet m op!!

Liefs Linda

Hoi Dames,

Bij mij weer niks deze maand!
Zo raar, ik heb van die eindes aan de cyclus dat ik niet rood bloed menstrueer, maar bruin slijm!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het klopt qua gevoel niet, net of het niet schoon gemaakt wordt voor de volgende cyclus.

Maar dus, BALEN!

Op naar de volgende NOD ergens eind mei.

Groeten Saskia

Hey saskia

Zet je ongi goed door dan?? Als het wat bruinig is dan kun je alsnog zwanger zijn!!! Maar misschien is het toch niet zo... Echt balen. Waarschijnlijk ga ik met je mee hoor naar de volgende ronde... Morgen NOD en denk gewoon dat ik ongi wordt. Geen tekenen van zwangerschap helaas. En vorige maand was de ongi er ook opeens. Dus zal nu ook wel zijn. We gaan ervoor meis, samen met maaikie!!

Liefs

Terug
Bovenaan