klusmeiden 08 08

hallo dames,

@saskia, das echt balen zeg, maar wat linda zegt het kan wel raak zijn vanwege het bruine afscheiding.

@linda, wat spannend, ik hoop zo dat het deze ronde raak is.

hier in huis is de rust weer terug. me vriendin is weer rustiger geworden en is weer langs geweest om haar excus aan te bieden.
dat van me oom heb ik me bij neer kunnen leggen, er is niks meer aan te doen en het is nu afwachten hoelang het gaat duren. morgen gaan we naar delft en dan ga ik bij hem langs,
dat van me zwager proberen ze zo ver mogelijk van me weg te houden lijkt het. ik krijgt weinig info en hij wil mij zelf ook niks vertellen dus daar leg ik me ook maar weer bij, ik kan niet anders.

wat ik helemaal geweldig vind is dat de nieuwe pleegzorgwerker hier is geweest. hij vertelde mij dat ik me knopje moest omdraaien en heel veel aan hem moet overlaten wat met  amber te maken heeft. o wat was de heerlijk om te horen.
maar ik ga er weer vandoor, nog ff een broodje gebaken ei eten voordat we om 2 uur bij de verloskundige moeten zijn.

veeel liefs
peetje

Hoi dames,

Ik zit met een dilemma. Trouwens Bert was vandaag of gisteren haha de 24e jarig, vandaar dit late berichtje.
Ik ben nog niet ongi geworden, maar denk   niet dat ik zwanger ben.. Ik weet namelijk niet meer wanneer mijn NOD is. Ik dacht 24 april, maar twijfel, dus ben net gaan terug lezen. Ik zet het even onder elkaar misschien weten jullie het... Mijn cyclus was voor mijn miskraam nu 3 maand geleden 32.
Ok komt ie

24 januari - miskraam
24 februari - ongi
24 maart- ongi ( maar moest eigenlijk 27 maart ongi worden omdat februari dit jaar 3 dagen minder had. )
24 april - nog niks...

Moet ik nu dan toch ervan uitgaan dat ik het de 27e zal worden ivm de maand februari? Ik durf namelijk niet te testen. En heb niet het idee dat ik zwanger ben. Maar ja misschien weet je maar nooit..

Help ik hoop dat jullie het weten.

Liefs

Hoi meiden,

Nog even snel een berichtje van mij. Over 15 minuten staat er iemand van moeders voor moeders voor de deur....Het gaat allemaal goed, af en toe heb ik alleen wat vage menstruatie pijntjes... Weet niet wat het betekend. Of het nou met je baarmoeder rekken te maken heeft of misschien iets anders. Ik laat voor de zekerheid straks bij de huisarts even mijn urine testen, ben ook een beetje bang dat het misschien een beginnende blaasontsteking is. En dan moest je er snel bij zijn van de vk.. Dus we laten het maar even testes. MIsschien wel helemaal niets maar dan weten we dat iig.

Vanavond ga ik voor de echo naar de echopraktijk, dus al met al wordt het een spannende dag. Ik laat het jullie meteen weten. moet er om 17.45 zijn...

Linda: Heb je al getest, ben wel benieuwd, het zou zo maar eens kunnen zijn natuurlijk.

Peetje: hoe gaat het met jou? Nog erg misselijk? (gelukkig heb ik daar nog geen last van gehad tot op de dag van vandaag) Voelt jouw buik ook al anders? En kun jij al je kleren nog aan? Ik niet namelijk mijn spijkerbroeken moeten zittend met de knoop open anders krijg ik gewoon buikpijn.

Nou meiden tot vanavond!

Liefs,

Maatje

hallo dames,

@linda, weet je al meer? of hebben de duiveltjes zich gemeld, ik hoop het niet.

@maatje, dit is zeker een spannende dag met de echo. ik had vrijdag middag ook weer een echo, ik was daar wel heel erg blij mee want ik had de hele ochtend erg last van me buik, ik kon niet eens rechtop staan. maar na de echo was ik wat rustiger, het bleken mijn banden te zijn die uitrekken. vrijdag deden ze echt pijn, anders voelde het als lichte kramp, dus ik was flink aan het stresssen maar dat hoefde dus niet. op de echo was alles duidelijk te zien, alles zit er al erop en eraan en de navelstreng was ook heel duidelijk te zien en ze zeiden dat ie behoorlijk sterk was want hij was al aardig dik en ze konden de aderen zien lopen dus dat zit ook goed. ik noem het nog steeds monster, waarom weet ik niet maar dat kwam een keer boven en is gebleven, ik heb het vermoeden dat als het kindje er is dat ik het zo blijf noemen. lekker moeder ben ik dan he? hihi als koos naampje dan he.
dat van me broeken, ik heb veel laag  zittende broeken  dus ze zitten me nog niet echt in de weg, ik heb van het weekend wel een lange jurk gekocht en elke avond heb ik hem aan, hij zit heerlijk los.
succes vanmiddag!!

maar ik ga er weer vandoor want me oppaskindje heeft haar oren weer eens kapot geloof ik.

veel liefs
peetje

Hoi allemaal

Ja ik weet iets meer.. Ik heb gisteren toch getest en er stond een heel licht tweede streepje. Maar ik vertrouw er eerlijk nog niet zo op..... Ik denk steeds aan de vorige keer toen ik mijn miskraam heb gehad. Dus vanmorgen nog een test gedaan, had er nog een clear blue liggen een digitale. Die gaf aan dat ik niet zwanger was. Had ik al verwacht, was vorige keer ook zo. Alleen toen haalde ik dat staafje eruit en toen stonden er toch 2 duidelijke strepen.... Een was ietsje lichter, maar wel veel beter zichtbaar als gisteren.
Ik denk dat ik zo even testen van de kruidvat en dan nog een gok waag. Ik vind het zo eng. Durf echt nergens meer op te hopen.....

Liefs

Goedemorgen!

Nou gisteren naar de ha geweest voor evt. blaasontsteking. Maar er was niets te vinden dus dat hebben we weer gehad.

Echo ging goed, heb het hartje gezien en gehoord! Zo leuk! Mijn vriend was ook helemaal trots. Dus gaat allemaal goed.

Peetje: Ik heb daar ook last van, het is net of het menstruatie pijn is maar ook weer niet beetje vaag, maar soms wel pijnlijk.

Linda: wat spannend laat je het snel weten! Ben wel nieuwsschierig!

Hoi meiden,

@ linda; wat spannend meid!! Je bent nog niet ongi dus alles is nog mogelijk en dat lichte streepje... Een streep is een streep zeggen ze altijd! Ik heb goede hoop voor je meid!! Hou ons op de hoogte!

@ maatje; wat fijn dat het geen blaasontsteking was, wel vervelend van die krampen af en toe.

@ peetje; Hoe gaat het met je meid en jullie wondertje?!

Hier weinig te melden, onze klusperiode zit er weer aan te komen dus we gaan er weer voor en dan maar weer afwachtte wat komen gaat. Hopelijk mag ik me een keer aansluiten bij jullie! Moet nu weer 4 nachtdiensten gaan draaien vanaf vannacht, zijn we weer lekker bezig.

Linda ik duim voor je hoor!!

groetjes maaike

Hoi hoi

Ik ben nog steeds niet ongi. Dus gisteren toch nog maar een testje er tegen aan gegooid. En ja hoor positief. Ik ga dus heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben. Ik vind het echt heel erg spannend. Bij elke krampje of steekje denk ik zou het weer misgaan? Ik probeer er niet teveel aan te denken misschien dat het helpt. Ik wil maandag naar de gynaecoloog bellen om een afspraak te maken voor een inwendige echo. Dat heeft hij me na mijn miskraam toegezegd. Dan kunnen we met 6 weken al hartactiviteit zien, dat zal veel geruststelling geven. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Ik durf mezelf nog niet op het zwangerenlijstje te zetten. Veel te bang dat het ongeluk gaat brengen.

@Maaikie: Voor jou komt het vast en zeker ook snel. Er minder mee bezig zijn, hoe moeilijk ook is denk ik toch het codewoord. Mij is het niet echt gelukt heb alleen geen ovutesten gebruikt. Maar in mijn hoofd ben ik er steeds mee bezig hoor...

@Peetje en maatje: Fijn dat het met jullie zo goed gaat en dat echo's goed waren!!! Geniet ervan

@Mamasaskia: Hoe is het met jou? Heeft je ongi nog doorgezet of ben je misschien toch zwanger?

Verder geen nieuws

Liefs

Terug
Bovenaan