klusmeiden 08 08

Eén goedeavond dames,

ik schaam me diep, ik heb zeker een week niet gekeken en geschreven.
Ik heb het ook wel druk. Behang afkrabben van 2 kamers en schuren en een beetje verven. En met het lekkere weer toch maar wat aan de tuin gedaan, anders word het zo'n oerwoud.
Ik ga ook bijna elke middag even naar bed, zodra onze zoon er ook op ligt. Ben toch wel al moe halverwege de dag. En dan schiet mijn vrije uurtje achter de pc erbij in.
Sorry.

@peetje, wat een vervelende periode zo. Maar zoals al gezegd is probeer het je niet teveel aan te trekken. Al die negatieve energie is niet goed voor je. En blijf er over praten, krop het niet op. Daarvoor kun je natuurlijk altijd hier terecht!
Wel fijn om te horen dat het je zo toch goed afgaat. Je kunt het er wel over hebben, maar zorg ervoor dat het 'buiten' je blijft. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Geniet maar lekker van je zwangerschap! En pak je rust waar je kan.

@linda,  gefeliciteerd! Wat fijn om te horen dat je zwanger bent.
Wel zo prettig dat je met 6 weken al een echo krijgt, dan hoef je niet zo lang te wachten.

@maatje, die soort  ongi krampen horen ook bij de zwangerschapskwaaltje. Maak je er niet al te druk om. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar het proberen waard. Al die stress vreet ook energie.
Het is natuurlijk wel een geruststelling dat je nu de echo hebt gehad.

Dames, ik maak het niet al te lang, ga me bedje maar weer eens opzoeken.
Ik hoop nu toch wel weer wat vaker langs te komen.

Liefs,

hallo dames,

@linda, nogmaals gefeliciteerd, en dat je je nog niet op het lijstje durf te zetten begrijp ik, ik had het ook in het begin. elke keer als we het aan iemand vertelde had ik het idee of ik het jixste, als jullie begrijpen wat ik bedoel. ik was bang dat hoemeer mensen ik het vertelde hoe groter de kans werdt dat ik het verlor. maar het is niet gebeurt. doe rustig aan en probeer er nog niet te veel bij stil te staan je moet nu niet als een mus bij huis blijven dan heb je geen leven meer.

@maaike26, met ons wondertje gaat het goed. we moesten gister nog voor de intake gesprek naar de verloskundige, wat een saaie boel was dat zeg!!! op het einde wilde naar het hartje luisteren als het lukte dan met 11 weken. na wat zoeken vonden we hem, we konden duidelijk het hartje horen, het zat rechts boven in, volgens haar klopte het sterk en op de goede snelheid dus dat zit wel goed. door de spanning begon ik te lachen en dat hoorde je dus ook haha

@firstmum, heerlijk he s middags ff liggen slapen ik doe het ook. straks ook weer. amber wordt opgehaald om leuke dingen doen dus ik heb het huis voor mezelf, wat ik heerlijk vind na een ochtendje werken. lekker languit opde bank met een dekentje erbij en drie kuikjes van katten, o ja en de hond niet vergeten hihi.

@maatje, o wat lekker om te zien en te horen dat het goed met de kleine gaat. wordt jij er dan ook weer wat rustiger van?

maar dames ik ga er weer vandoor, moet nog wat rekeningen over maken en dan lekker languit op de bank hihi.

veel liefs
peetje

Hoi hoi

Hier is alles nog steeds prima. Ben al heel erg blij dat het nog allemaal goed gaat. We hebben nog niet aan de ouders verteld. Dat gaan we met moederdag doen. Om het bij schoonouders te vertellen heb ik een slabbetje laten bedrukken met de tekst: Yes, nog een pruisscher erbij!! die doe ik om bij een van mijn nichtjes. En voor mijn mama heb ik een babyflesje gekocht en daarin doe ik om en om roze en blauwe muisjes en aan het flesje hang ik een speentje met daarop I love oma...
Ik heb besloten om niet voor de inwendige echo te gaan. Omdat deze in het ziekenhuis is en dan zal ik voor de volgende controles daar ook steeds heen moet. En dat ziekenhuis is in Emmen terwijl ik hier ook gewoon naar de verloskundige kan. Dus ga ik maandag naar toe bellen...

Verder eigenlijk geen nieuws

@Peetje: Fijn dat alles goed gaat daaro!!! Geniet er lekker van en ik hoop dat je rust voor jezelf kunt vinden

@Maaikie: Zitten de klusdagen er alweer op of komen ze er nog aan. Super leuke tijd is dat he, haha!!

@Maaike1987: Bij jou duurt het niet zo lang meer he, tot jullie prinsesje er is.. Hou je ons op de hoogte??

Liefs

Hoihoi,

Ohh Linda wat heerlijk voor je meid! Wanneer moet je naar de vk toe dan voor de eerste keer?

Hier is alles nog rustig, dus ben erg benieuwd wanneer ze komt. Zodra het zover is horen jullie het natuurlijk!!!!

Verder weinig nieuws te vertellen!
Liefs Maaike

Hoi dames,

Terug van een weekje vakantie in Zeeland!
Het bruine is de volgende dag al overgegaan in een gewone menstruatie, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Er is hier weer een hoop gemeld in een week tijd.

@Linda: wat ontzettend geweldig, gaaf voor jou! Niet verwacht, maar toch gekomen deze maand! Hopelijk blijft alles deze keer wel goed gaan en kan je er van genieten!

@Maaikie ik klus weer met je mee deze maand, hopelijk deze ronde meer geluk voor ons.....

@Maaike: Laatste loodjes zijn altijd zo spannend! Ben benieuwd!

@Peetje: Hopelijk gaat het weer wat beter in jouw hoofd en kan je langzaam wel gaan genieten!

@Maatje: Laat je niet gek maken door je lijf en vertrouw erop dat alles goed gaat! Fijn dat de controle dat ook zei, is toch altijd een opluchting!

Ben ik niemand vergeten?

Verder niks te melden,
Groetjes Saskia

Hoi meiden,

Linda: GEFELICITEERD MEID!! wat gaaf voor jullie!! Toch gelukt deze maand! Het werkt toch er minder mee bezig zijn misschien. Voor jou wel in ieder geval! Niks gemerkt deze keer? Lekker van genieten meid!!

Mama saskia; Nou meid nu zijn we nog samen over! Wij zitten midden in onze klusdagen, ei kan 1 deze dagen springen en dan is het weer afwachtte geblazen.. Maar nu ik minder op de dagen let heb ik er minder last van.

Peetje; Nou meid hopelijk kan je nu lekker gaan genieten!! Lijkt me heel bijzonder om het hartje te horen.

Maaike;  Spannend hoor nu kan je bijna je keintje vasthouden! Succes met de bevalling!

Hier wachtte we rustig af! Allemaal een hele fijne week!

groetjes maaike

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 11:22:20'));

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 21:26:41'));

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
26 jr
Ronde 6
Kindje 1
+- 18 mei

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
?
Hoi meiden, ik ben even zo vrij geweest om het lijstje weer even te update. Ik hoop dat jullie dat goed vinden.

groetjes maaike

quote: maaikie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2009 20:28:31'));

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 11:22:20'));

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 21:26:41'));

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
27 jr
Ronde  8
Kindje 1
+- 18 mei

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
?
Hoi meiden, ik ben even zo vrij geweest om het lijstje weer even te update. Ik hoop dat jullie dat goed vinden.

groetjes maaike

Terug
Bovenaan