klusmeiden 08 08

quote: maaikie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2009 20:28:31'));

quote: peetje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 11:22:20'));

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 21:26:41'));

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
27 jr
Ronde 8
Kindje 1
+- 18 mei

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli 2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli 2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
?
Hoi meiden, ik ben even zo vrij geweest om het lijstje weer even te update. Ik hoop dat jullie dat goed vinden.

groetjes maaike

Goedemorgen dames,

Hier weer even een berichtje van mij.
Alles gaat goed. Ben alleen sinds donderdag avond heel misselijk geweest, en dan de dagen erna steeds iets minder. Vandaag gaat weer goed. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik leef met degene mee die dit constant hebben sjeetje wat irritant. Je lust niets meer, als je al eet....
Had gisteren ineens mega trek in zure matjes (snoep) dus ben ik met mijn vriend even naar de appie hein gereden en dat even gehaald mmmmm heerlijk. Ook heb ik steeds zo een zin in vers geperst sap. Dus dat ook maar even meegenomen.
Ben druk bezig voor moeders voor moeders. Heb al aardig wat kannen volgepiest hihi.
Zijn er nog meer die dat doen eigenlijk?

Linda: heb je al weer een keer getest? Ben zo nieuwschierig...

Peetje: Hoe gaat het met jou verder? Voel je je al wat beter?

Maaike: kop op hoor! Weet zeker dat jij ook snel kan aanschuiven bij ons ;)

Liefs,

Maatje

Hoi dames:

Het is nu echt hoor. Ik ben zwanger!!! Ik bel vandaag de verloskundige en dan hoop ik dat ik snel voor een echo terecht kan om mezelf gerust te stellen. Ik ben de hele tijd bang dat het op de echo alsnog niet goed is. Maar daar denk ik niet teveel aan en ik probeer te genieten. Ik had het mijn beste vriendin al verteld dat ik zwanger ben. Ik moest het gewoon kwijt. Ze had had het haar vriend nog niet verteld. Dus ze kwamen zaterdag zodat we het hem konden vertellen. En toen vroeg ze wanneer ik uitgerekend was en dat is dus 2 januari. Oh zegt ze ik 9 januari!! Ik helemaal verbaasd... Ze is dus ook zwanger. Wat geweldig en wat een toeval. Ze wilden deze maand beginnen maar was dus al eerder. Zo leuk!! Met moederdag vertellen we het aan de ouders. Spannend!!

@Maaikie26: Ik had er ook de afgelopen maand niet op gelet en merkte er dus ook weinig tot niets van. Zelfs nie van mijn zwangerschap. Ik hoop ook zo dat het bij jou raak is.... Veel plezier met het klussen. Zet m op!!

@Mamasaskia: Wat heerlijk even er tussenuit...En zeeland is erg mooi, wij zijn er ook al eens geweest.. Ook voor jou hoop ik dat het snel raak. Zou toch helemaal super zijn...

@Maatje: Je merkt nu in ieder geval goed dat je zwanger bent haha. Heb je er verder veel van gemerkt. Ik namelijk niet zo heel veel. Af en toe wat steekjes en ongigevoel. Dan last van borsten en s middags erg moe... Maar ik hou het er maar op dat iedere zwangerschapp anders is en dat het wel goed komt. mijn broek zit wel al heel strak haha.. Ik denk er ook om voor moeders voor moeders iets te doen. Maar wil eerst echo/controle afwachten...

@Maaike1987: BIj jou nog wat gebeurd? haha spannnend hoor!!

Liefs Linda

hallo dames,

o wat een bagger weer vandaag, en dan moet ik straks met amber fietsen naar de andere kant van meppel even naar de kinderarts voor controle. bah op dit soort momente wilde ik dat ik een rijbewijs had en een auto voor de deur.
ik zie er al de hele dag tegenop omdat ik weer zn dag heb dat de misselijkheid blijft hangen en dan moet ik straks in het ziekenhuis gaan wachten, en ik kan al niet tegen die geur die in het ziekenhuis hangt, dus maar hopen dat ik op de terug weg nog boodschappen kan doen voor de pasta avond voor vandaag. en ik wil nog ff naar de bieb.
maar goed niet te veel klagen want ik heb net weer gelezen dat er een vrouw dagen op bed heb gelegen met alleen bezoekjes naar de wc, dat lijkt mij ook niks.

@Maatje, bij jouw valt het ook nog mee  las ik. ik heb nog steeds de ochtende, het zakt al wel maar soms heb ik er dagen tussen zitten dat het de hele dag blijft hangen zoals vandaag.

@linda, hoe voel je je nu? begin je al klachten te krijgen die bij de zwangerschap horen?

maar dames ik ga er wer vandoor, nog ff bankhangen en dan op pad jag!!!
veel liefs
peetje

Hoihoi dames,

Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het allemaal goed, helaas nog steeds geen kleintje in me armen!

Sorry dat ik iedere keer zo weinig van me laat horen maar heb heel weinig te vertellen, maak gewoon te weinig mee haha!
Van de week hebben ze ons plafon eindelijk dicht gemaakt na die lekkage, morgen (eigenlijk vandaag) komen ze de boel schilderen dus dan is het weer een beetje toonbaar, alleen wat een stof komt er vanaf he!

Verder blijft het in mijn buik maar rommelen, word er niet goed van! Alsmaar harde buiken, buikpijn, krampen.. 's Nachts ben ik alleen nog maar aan het spoken, ben gewoon helemaal op! Maar goed de laatste loodjes he!

Linda hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

Peetje met jou ook alles goed? Mja die misselijkheid hoort er helaas bij, maar leuk is een ander iets!

First mum met jou ook alles goed? De kleine nog steeds in je buik? Gaat nu ook opschieten he?!

Nou tot horens maar weer!
Liefs Maaike

Hoi dames,

het is toch wel heel leuk om hier die zwangerschapskwaaltjes aan te horen. Zie je toch maar weer dat ieder zijn tijd komt! Dus ook voor jullie maaikie en mama saskia!

@maaike, jij was nog laat wakker. Kon je niet slapen?
De kleine zit gelukkig nog steeds in m'n buik. Het is ookal aan het rommelen. zondagnacht nog naar het ziekenhuis geweest, maar het waren geen ontsluitingsweeen, dus ik mocht weer naar huis. Ik voel me nu wel futloos. Hoop dat het wel beter met me gaat als ik moet bevallen, want dan kan ik wel wat energie gebruiken.
Ben ook weer misselijk en heb zelfs overgegeven. Heel de zwangerschap niet gehad! Die kleine is ook zo druk aan het doen. Hoop maar dat het daar allemaal vandaan komt. Ik heb nog een hele waslijst van kwaaltje die ik op het moment heb, maar zal jullie er niet mee lastig vallen.
Hoe voel jij je nu verder? Is het nog vol te houden? De laatste loodjes zijn toch echt het zwaarst, hè?

Nou, dames er is weer zonneschijn opkomst laten we daar maar van gaan genieten komende dagen En onze zorgen even laten voor wat het is.

Liefs,

Hee first mum,

Ja ik kon helaas niet slapen. Ik slaap gemiddeld nog maar 2,5 uur per nacht dus ben echt helemaal gebroken!!

Vandaag is de vk geweest ook, want ik zie het niet meer zitten zo. Ze hebben gekeken of ik al ontsluiting heb maar helaas dus inleiden was de gynaecoloog ook niet zo'n voorstander voor!!

Die misselijkheid komt me inderdaad bekent voor, heb nergens geen last van gehad maar vanochtend moest ik ook over me nek, en goed ook!!

Oh dat is wel eng dat je al naar het ziekenhuis moest. Hadden ze een verklaring voor de buikpijn/weeën? Hoever ben je dan nu eigenlijk?
Hou je het toch ook allemaal nog een beetje vol?

Liefs Maaike

Hallo meiden,

Morgen alweer 9 weken, gaat echt snel joh!
Ik heb alleen weer een dilemma! Ben gisteren even naar stal geweest, niet om paard te rijden maar gewoon even om te kletsen, rijden doe ik niet meer... Maar ik heb daar een schok van het schrikdraad gekregen. En ik maak me toch wel een beetje zorgen. Iemand van stal die zelf 2 kinderen heeft zei dat het geen kwaad kan.....

Hoe is het verder met iedereen?
Ik voel me nog steeds prima, alleen heeeeeeeeeeel moe. En dat wordt alleen maar erger lijkt wel!

Gr. Maatje

Terug
Bovenaan