klusmeiden 08 08

Hoi allemaal,

Wat heerlijk om weer van iedereen wat te horen!! Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik kan nog niet echt zeggen dat ik super veel kwaaltjes heb. Ik ben s'middags wat moe, borsten steken en doen soms bij aanraken pijn, gister hele dag misselijk maar verder nog niet gehad. Dus dat valt allemaal nog wel mee. Ik denk wel steeds, moet ik niet meer voelen? Is dat wel een goed teken, wie herkent dit??

@Maaikie en mamasaskia: Hoe is het bij jullie, zitten de klusdagen er alweer op? Ik hoop en denk echt dat het voor jullie ook snel raak zal zijn.. Ik ga in ieder geval heel hard duimen

@Maaike1987: Ik hou ook al steeds je hyves in de gaten, maar nog geen kleintje he. Een collega van mij had precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft en een dag of 2 was haar dochtertje dus wie weet... Misschien wel op moederdag!!!

@Maatje: Jeetje alweer negen weken zeg, wat vliegt de tijd dan toch. Ik ga zondag mijn 7e week in.. Wat zijn jouw klachten precies?

@Firstmum: Hoe lang moet jij nog? Vervelend dat je zo uitgeput bent maar ze zeggen toch dat tijdens een bevalling de adrenaline door je lichaam giert, misschien dat dat nog helpt. En kunn je de zon ook hierheen sturen, hier is het nog steeds grauw :S

@Peetje: Hoe is het bij jou? Je hebt nu de 12 weken gehad toch.. Dus je mag het wereldkundig maken.... Geniet er lekker van, heb je al buikje?

Liefs

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
27 jr
Ronde 8
Kindje 1
+- 18 mei

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli
2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli
2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4
??

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept 2009

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec 2009

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.
2009

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
02 januari.
2010
@ maatje: Ik heb geen idee of het schrikdraad kwaad kan, anders even ha of vk vragen...

Nou heb voor de zekerheid de verloskundige maar even gebeld maar het was niet erg en kon geen kwaad, en hoefde ik me dus geen zorgen meer om te maken. Gelukkig.

Linda: Ja 9 weken gaat snel he! Niet normaal.
Mijn klachten zijn  gespannen borsten, pijnlijk met lopen met name mijn tepels zijn erg gevoelig! Ik moet vaak plassen, heel erg moe, opvliegers. en ik pas mijn spijkerbroeken niet meer, althans niet meer met knoop dicht. Vooral aan het einde van de dag is het heel erg, dan heb ik echt een buikje al. Dat was het eigenlijk een beetje. Ik ben gelukkig niet misselijk. Dus dat scheelt een hoop. En ik doen mee aan moeders voor moeders, dus heb al een aantal kratjes laten ophalen hahh. Ze vertelde mij dat ze dit jaar veel te kort kwamen dus dat ze blij waren dat ik eraan mee wilde doen. Vind het een kleine moeite en je kunt er een hoop mensen mee helpen die niet zwanger kunnen worden.

18 mei heb ik weer een echo. Hopelijk gaat alles nog goed. Heb vorige keer het hartje gehoord! Was zo leuk.
Wanneer heb jij je echo? Ben je al bij de Vk geweest?

maatje

hallo,

het is wat met die credietcrisis, helaas wordt ik er door me werk ook door getroffen. het bedrijf waar de vader van me oppasgezin werkt gaat voor deeltijd de ww in. dat houdt in dat het bedrijf 2 dagen per week dicht gaat, en precies twee dagen dat ik oppas waardoor er maar 1 dag over blijft dat ik kan oppassen. dus daar gaan me uren en me inkomen daalt ook flink hierdoor.

@linda, ja ik ben nu 12 weken en 3 dagen dus ik mag het wereldwijd bekent maken hihi. de meeste in mijn omgeving weten het al wel dus ik hoef het niet meer zoveel mensen te vertellen ik zet het wel op hyves en dan weet iedereen die ik ken het wel.
me buik lijkt nu wel op te komen, me darmen worden naar voren geduwd waardoor me buik dikker lijkt maar het is niet heel erg zichtbaar alleen s avonds.

@maatje, o dat was schrikken met het stroomdraad maar gelukkig kan het geen kwaad.
wat gaat de tijd snel he, alweer 9 weken, ik weet af en toe niet waar de tijd blijft, o ja dat weet ik wel hihi ik lig smiddags rustig 3 uurtjes te slapen op de bank als ik tenminste niet gestoord wordt. gister was het zo een dag dat mensen maar bleven bellen dus viel ik pas om half 5 in slaap en werdt om kwart voor 6 door tony wakker gemaakt voor het eten.
dat van je broeken heb je nou niet de neiging om al positie kleeding te gaan halen? me moeder begint er bij mij elke keer over maar ik pas nog steeds in me broeken, dat komt ook alleen maar doordat ik 4 kilo ben kwijt geraakt. ik ben me kont bijna kwijt snif snif waardoor ik voor mee ruimte heb. ik merk wel dat ik die kilo ´s kwijt ben want als ik in bed lig, lig ik op me botten en dat ligt niet lekker.

maar ik ga ervan door nog ff snel bedenken wat we kunnen gaan eten en dan wachten tot de regen over is want ik heb geen zin om nat te worden.

veel liefs
peetje

Hoi Dames,

Vanmorgen was het vroeg: 06.00UUR! Ons nichtje van 7 was komen logeren bij onze dochter van 5 en die vonden dat de dag op dat tijdstip al moest beginnen!
Een half uur later werd onze jongste van 2 natuurlijk ook wakker...
En als ik ergens slecht in ben is dat wel........ juist: vroeg opstaan!
Maar goed, het weekend is weer begonnen en het zonnetje schijnt, dus m'n lach weer op.
Wanneer je al 2 kinderen hebt, wil dat absoluut niet zeggen dat het minder pijnlijk is om elke periode weer ongi te worden i.p.v. zwanger te zijn.
Augustus komt steeds dichter bij en dat betekend dat we dan al een jaar bezig zouden zijn. Hopelijk halen we dat niet, maar soms heb ik het idee, vooral na die verplichte wip dat het toch geen zin lijkt te hebben!
OK: nu wordt ik wel heel zwaarmoedig, niet doen!
Nadat mijn vorige cyclus 7 weken heeft geduurd, ben ik bang dat het deze keer ook weer zo'n lange wordt. Mijn temp geeft aan dat ik nog geen ei sprong heb gehad en afgelopen donderdag zat ik op dag 14 van mijn cyclus. Vanmorgen dus weer 36,3!
Maar goed, genoeg geklaagd!

Peetje@: balen zeg dat een stuk van je inkomen wegvalt! Hopelijk is het op te vangen! En hoe komt het dat je zo bent afgevallen? ben je zo ziek (geweest)?

First-mum@: ook voor jou al de laatste loodjes? of gewoon veel last van harde buiken?

Maaike@: ik begrijp het zo dat je klaar bent met de zwangerschap! Eerste instantie kijk je er zo naar uit en voor je het weet ben je het alweer beu.... Kom maar op baby. Come to momy! succes!

Maatje@: 9 weken alweer met al die kwaaltjes, hou vol, over een aantal weken wordt dat vast minder en kan je gaan genieten van een bolle buik vol getrappel!

Linda@: Al een beetje aan het idee gewend? Morgen gaan jullie het toch vertellen aan de ouders? succes! Alvast een fijne moederdag.

Maaikie@: Heb je het idee dat jouw ei sprong al is geweest? spannende 2 weken weer! Bij mij is ie dus nog niet geweest. Dit is de 3e cyclus dat ik temp. denk ook m'n laatste, houdt me wel teveel bezig, iedere dag die termometer op je nachtkastje!

Fijn weekend iedereen!
Groeten Saskia

Hoi mamasaskia.

Ik denk idd dat het goed is om er niet teveel mee bezig te zijn. Bij ons werd het ook echt een verplichting. En dat is voor beide niet leuk!!! En dan blijkt dat het du ook niet lukt. Dus ik zou zeggen weg met de thermometer en lekker genieten van elkaar omdat het zo leuk is!! Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het werkt wel. Ik besef me ook heel goed dat ik makkelijk praten heb, nu ik wel zwanger ben. Maar het blijkt toch dat het het beste is om er niet teveel mee bezig te zijn.. Ik vond dat heel lastig maar door geen ovutesten te gebruiken, lukte het toch aardig.  

Natuurlijk wil je graag een derde kindje. En je hebt er al twee maar dat maakt jouw wens niet kleiner dan een ieder die nog geen kindje heeft... Zet m op deze maand en het jaar ga je vast niet halen.. Wie weet is het deze maand raak als je er minder mee bezig bent...
Succes

Liefs

hoi mamasaskia,

nee ik ben niet heel erg ziek geweest, om heerlijk te zijn ik ben al niet zn grote en goede  eter. ik sla eerder een maaltijd over dan dat ik daar echt tijd voor maak en er van geniet. en als ik niet lekker ben eet ik nog minder en stress werkt ook heel snel op mijn lichaam. als ik een stress periode heb ben ik in een week 2 kilo kwijt terwijl ik gewoon eet (gewoon voor mijn doen dan).
nou heb ik gelukkig wel reservens waar ik op kan teren, ben 1.67 en weeg tussen de 60 en 64 kilo dus dat zit wel goed (vergeleken met 5 jaar geleden, toen woog ik 50 kilo).
maar als ik wat kwijt raak dan merk ik het snel aan me kleren en als ik op bed lig, maar ik weet ook van me lichaam dat het er ook weer snel aan kan zitten dus zich weer hersteld, dus het zal niet lang duren voordat die er weer aan zitten met wat extra ´s denk ik hihi.
en dat van mijn werk, ik heb het gastouder bureau al gebeld en kreeg te horen dat er nog steeds aanvragen binnen drupelen voor oppas dus ik ben er van overtuigd dat ik niet voor heel lang thuis zit. in de tussen tijd moet ik maar creatief met geld omgaan, voor de zoveelste keer dus daar maak ik me niet al te veel zorgen om. we zien vanzelf wel waar het op uit komt.
veel liefs
peetje

Hee hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

Met mij goed, ben erg moe maar goed je moet er wat voor over hebben he!
Ik heb ook af en toe een vlaag van misselijkheid maar goed dat valt ook wel mee denk ik.
Ik heb wel af en toe nog van die menstruatie achtige krampjes, herkent iemand dat?

Ben ook weer zenuwachtig voor maandag dan heb ik mijn 2e echo, ben dan al weer 10 weken en 2 dagen, het gaat zo snel! hihi ook goed natuurlijk.

Nou iedereen veel liefs van mij!

Maatje

Terug
Bovenaan