klusmeiden 08 08

First mum, ja het gaat echt snel hoor.. had ik niet verwacht. Zo lang als het duurt voor je gevoel om zwanger te worden zo snel gaat je zwangerschap.

Nee hoor er is geen verhoogd risico. Wij hebben niemand in de famillie die een kindje heeft met het Down syndroom, alleen wilde we het wel gewoon uit kunnen sluiten zegmaar. Mijn vriend liever dan ik, ik maak me er op zich geen zorgen om. Maar we doen het toch maar wel even. Heb jij het niet gedaan?

Maatje

Hallo dames,

Wat goed om te lezen dat jullie zwangerschappen allemaal goed gaan (op de kwaaltjes na dan), hopelijk mag ik ook snel gaan klagen over die kwaaltjes!

Ik heb eindelijk op dag 21 mijn eisprong gehad, dat betekend dat mij NOD valt op 28 mei, spannend!

Verder heb ik niet veel te melden.....

Tot snel,
Saskia

hoi maatje,

o die test, die heb ik niet gedaan en die laat ik ook niet doen. ik kreeg die vraag toen ik voor het eerst de verloskundige opbelde om een afspraak te maken, ik hoefde daar eigenlijk niet over na te denken. als het straks zo is dan is het zo, en als we het van de vooren hadden geweten lieten we het ook niet weg halen, je kan het dan toch niet meer veranderen toch? en bij ons in de familie is er geen verhoogde kans op.

mijn volgende echo is pas weer met 20 weken dus ik moet nog 6 weekjes wachten voordat we monster weer te zien krijgen hihi. volgende week woensdag moet ik weer voor controle, ik vraag me af of me bloeddruk nog zo laag is. de vorige keer was ie 100 over 55 of zo iets dus behoorlijk laag.

maar ik ga jolein uit bed halen want die wordt over een uurtje opgehaald, en dan kan ik ff slapen want ben bek af gaap zzzzzzzzzzzzzz hihi.

veel liefs
peetje

Hoihoi dames,

Daar was ik weer!

Heb een tijdje niks meer van me laten horen omdat ik woensdag 14 mei ben opgenomen in het ziekenhuis met een enorm hoge bloeddruk. En sinds maandag middag ben ik weer heerlijk thuis ..... met onze nieuwe aanwinst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zondag ben ik bevallen van onze prachtige dochter Aymée Rose.
Ze weegt 3360 gram en is 50 cm lang.
De bevalling is heel erg snel gegaan, heb er 3 uur en 50 minuten over gedaan! Met mij zelf gaat het ook wel redelijk, flink ingescheurd dus zitten is nog niet erg lekker maar het gaat iedere dag een stukje beter, en ons kleine meisje doet het uitstekend!

Veel liefs Maaike

Wow! Van harte gefeliciteerd Maaike en wat een leuke naam!

Gelukkig gaat alles goed met jullie! En dat uitscheuren lijkt me niet lekker nee inderdaad.
Geniet lekker van jullie kleine meisje!

liefs, Maatje

Hoi ladies,

Hier was ik weer eens... Ik heb wel steeds meegelezen maar weinig nieuws. Alles gaat nog naar wens. Ik zal wel blij zijn als ik  8 juni mijn echo heb gehad en dat ik dan weet of alles goed is.

@Maaike1987: De eerste forumbaby van de klusmeiden 08 08 is een feit. Wat heerlijk dat jullie meisje er is:) stiekem  wist ik het al via je hyves. Maar nu alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Wel kloten dat je bent uitgescheurd, hopen dat dat snel beter wordt. Geniet van de kleine meid!!

@Mamasaskia en maaikie: Hoe is het bij jullie? Hebben jullie al goed nieuws?? Ik ben echt heel hard voor jullie aan het duimen. Hoe erg is jullie baalgehalte?? Ik ben heel benieuwd naar jullie

@Maatje: Ik ga niet voor de combinatietest. Er is bij ons geen verhoogd risico en mocht het kindje toch down hebben, dan veranderd het niets voor ons. Dan houden we het toch! Ik moet maandag voor het eerst naar de verloskundige en dan 8 juni voor de echo..

@Peetje: Hoe is het met de vermoeidheid. Trek je het allemaal nog een beetje? En hoe is het verder met je?

@Iedereen: Heeft iemand een tip tegen ochtendmisselijkheid? Ik heb een cracker 's morgens al geprobeerd, maar die komt er net zo hard weer uit. Ik heb het er allemaal voor over, maar als ik het kan minderen, graag

Liefs Linda

Hoi dames,

@Maaike: Van Harte, heerlijk dat je eindelijk jullie kleine meid in je armen kan nemen!
Geniet ervan! Hopelijk geneest alles daaronder naar wens....

@Linda: Hier verloopt alles nog prima, volgende week donderdag mijn NOD, dus wel weer spannend. Ik voel nog niks, dus ga mezelf ook nog niks in m'n hoofd halen.
Mijn baal gehalte is op dit moment ver weg, maar als ik donderdag ongesteld wordt is ie wel weer op een hoogte punt denk ik !!!!
Helaas heb ik geen tips voor je op het gebied van misselijkheid, heb ik beide zwangerschappen niet gehad. Ze zeggen echter wel dat je voor het opstaan al wat moet eten, vraag vriend/man lief of die jou wat wil bregen voor je opstaat?!

@Maaikie: Hoe is het met jou? lees je nog wel hier? Misschien probeer je jezelf wat minder druk te maken over dit onderwerp... Maar hoop echt dat het voor ons ook gaat lukken!

Groeten Saskia

hallo dames,

@maaike1987, van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!!

@linda, bij mij ging de misselijkheid niet weg door wat te eten, ik dronk chocomelk. het overgeven deed ik zo en zo of ik nou wel wat at of niet. het schijnt te helpen om wat te eten als je nog op bed ligt (een beschuitje of een cracker of zo), je moet het dan liggend opeten en dan pas rustig overeind komen. bij mij werkte het niet maar misschien bij jouw wel. ik maakte tony altijd wakker om het voor me klaar te maken hihi ook om half 6 s ochtends. je moet gewoon van alles proberen zo kom je erachter wat bij jouw werkt.
de moeheid begint nu ook wat te zakken gelukkig!!! soms heb ik nog wel een dag dat ik s middags slaap omdat ik zo moe ben en af en toe slaap ik ff omdat ik daar ff zin in heb.

hier gaat het verder goed, ik heb van de week weer ff wat meer uren kunnen maken en ben nu tot donderdag vrij.
maar ik heb een vraag!!!
wie heeft er nog meer last van hooikorts??????? ik wordt er nu wel ff gek van, het is gelukkig wel alleen me neus maar toch aaaaaaaaaaaaaaaa. het lijkt net of ik verkouden ben. nou ben ik al aan het zoeken geweest op internet wat ik daarvoor mag gebruiken maar ik kom er niet helemaal uit van wat wel mag en wat niet mag, dus heeft iemand nog tips.
maar ik ga er weer vandoor verder met film kijken
veel liefs
peetje

Terug
Bovenaan