klusmeiden 08 08

Hoi hoi dames,

helaas zit het weekend er weer op. Maar gelukkig aankomend weekend extra lang.

@Maaike, nog een keer van harte gefeliciteerd. Gaat het allemaal nog goed?

@peetje, volgens mij is er op homeopatisch gebied wel iets te koop voor die hooikoorts
maar ik durf zo niet te zeggen wat. Heb er zelf geen last van, maar het staat me bij dat ik onlangs zoiets gelezen heb.

Ik kijk even of ik vandaan nog tijd heb om een langer berichtje achter te laten, want moet er nu weer vandoor.

Liefs,

Hoihoi,

Hier weer ff een korte update.

Inmiddels is Aymée alweer 1 week en een dag oud, de tijd vliegt echt!
Gister was de kraamverzorgster en voor het laatst dus nu komt het echt op ons aan!
Tot nu toe is het nog steeds een erg tevreden meisje, ze huilt weinig en slaap heerlijk door 's-nachts!
Met mijzelf gaat t ook wel redelijk, nog erg veel last van mijn hechtingen maar ook niet zo gek, gisteren ook te horen gekregen dat ze me vergeten waren te vertellen in het ziekenhuis dat me kringspier ook doorgescheurd was, dus achteraf gezien niet zo gek dat ik veel pijn heb gehad aan de onder-achterkant.
Ahh tis het allemaal meer dan waard, als je dan ziet wat voor mooi poppetje er in de wieg ligt, dan weet je waar je het voor gedaan hebt!

Ik zal binnenkort weleens proberen om een foto'tje te plaatsen!
Meiden, ik zal proberen snel weer te reageren!
Liefs Maaike en Aymée.

hoi meiden, hier was ik weer!
Ik lees wel mee hoor maar niet zo vaak meer want probeer er nog steeds minder mee bezig te zijn. Helaas deze maand weer ongi geworden dus we gaan naar ronde 9. Toch elke keer weer een teleurstelling! ik hoop dat jij deze maand meer geluk heb mama saskia!

Maaike1987; Gefeliciteerd meid, ik lees dat je bevallen bent van een mooie dochter! Wat een mooie naam ook! geniet van de kleine!!

Peetje en Linda; gaat met jullie zwangerschap ook alles goed? Lekker van genieten hoor! Ik hoop voor jou linda dat de misselijkheid snel minder wordt.

nou meiden hier dus verder geen nieuws(helaas) ongi is weer achter de rug dus de nieuwe ronde is weer begonnen! we gaan er weer met frisse moed tegen aan zullen we dan maar zeggen!

Saskia succes met wachtte, blijft toch spannend!

groetjes maaike

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2009 10:18:24'));

NOD Lijstje  

Mama Saskia              
27 jr
 Ronde ?
 Kindje 3
 ? mei

Maaikie 26
27 jr
Ronde 9
Kindje 1
+- 18juni

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
 04 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
10  juni 2009

Firstmum
25jr
Ronde 2
Kindje 2
20 juni 2009

Pien
33jr
Ronde 2
Kindje 3
25 juni 2009

Mayka9
25jr
Ronde 4
Kindje 1
09 juli
2009

Bloempje25
25jr
Ronde 3
Kindje 1
12 juli
2009

Yvonne        
28 jr
Ronde 1 na mk
Kindje 1
12 augustus
2009

Zoetteke        
29jr                        

kindje 4
??

Kwebbel80
27 jr

kindje 2
11 sept 2009

Maatje1
24jr
Ronde 2 na mk
kindje 1
14 dec 2009

Peetje1982
26 jr        
Ronde 8
Kindje 1
18 novem.
2009

Linda
24 jr
Ronde 9 na mk
Kindje 1
02 januari.
2010
@ maatje: Ik heb geen idee of het schrikdraad kwaad kan, anders even ha of vk vragen...

Hoi Dames,

Helaas is deze ronde voor mij ook voorbij, gisteren ongesteld geworden! Voelde het al wel aankomen vanaf zaterdag, maar toch hoop je dat je jezelf vergist.... Balen, op naar de volgende ronde! Nou Maaikie, we gaan er samen weer voor, jij ook weer veel succes en hopelijk meer geluk deze keer.

@Maaike: wat fijn dat alles goed gaat met jullie dochtertje. Wat ontzettend pijnlijk lijkt me dat een gescheurde kringspier! Geneest dat wel weer goed? hou je daar niks aan over? Succes met het gezinsleven in z'n nieuwe jasje!

Gaat het met de rest van de zwangere ook goed?

Tot snel,

Saskia

hallo dames,

@ mamasaskia en maaikie, wat k"$#$ dat de duiveltjes zich hebben gemeld. heb geduld, ik ben er van overtuigd dat het niet lang meer duurt voor jullie.

hier is het rustig, me misselijkheid is praktisch weg en de moeheid wordt ook steeds minder. ik leef nu s ochtends op danootjes en na een paar uurtjes neem ik een geroosterd broodje me smeerkaas en dat gaat goed. ik denk dat het ook komt omdat ik nu nog maar 1 dag werk in de week dus ik kan rustig aan doen. ik ben nu beetje bij beetje de rotzooi van de af gelopen maanden aan het opruimen, overmorgen is de badkamer aan de buurt voor weer een grondige schoonmaak, ik zal er wel de hele dag over doen maar het moet weer gebeuren. en volgende week is de keuken weer aan de beurt.
vandaag doe ik niks, ik heb er ff geen zin in om wat te doen. vanmiddag moet ik weer voor controle naar de verloskundige, weer het hartje horen. me moeder gaat vandaag met me mee. ik vind het altijd weer spannend, maar het  hoort erbij hihi
ik ga er weer vandoor, nog ff een broodje eten.
veel liefs
peetje

Hallo meiden,

Ben even niet geweest, maar heb wel meegelezen. Morgen ga ik voor de 2e keer naar de vk., Ben beniewd en dindsdag ga ik naar de echo weer (3e) en dan gaan ze nekplooimeting doen en krijg ik de uitslag van de bloedtest voor syndroom van Down. Dus ook dat is weer even spannend. Verder voel ik me met de dag beter. En ben geen dag meer misselijk geweest (voor zover ik dat was). Dus op naar de leuke weken hahah.
vandaag al weer 12 weken, ga het vandaag tegen mijn nieuwe baas vertellen waar ik net 2 weken bij in dienst ben, ben benieuwd hoe hij gaat reageren. En volgende week na de echo ga ik het derest vertellen famillie, vrienden, collega's etc...

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs,

Maatje

Hoi meiden,

Mama Saskia wat een teleurstelling weer he die ongi, maar onze tijd komt vast ook gauw zullen we dan maar hopen!   We gaan samen weer op naar de volgende ronde! Hoe was jouw cyclus deze keer, was die nu een beetje regelmatig? Mijn cyclus is nu weer  redelijk  regelmatig heb 2 maanden geleden 1 uitschieter van 34 dagen gehad maar nu weer rond de 30/31 dagen.Volgende week zijn hier de klusdagen weer aangebroken dus dan gaan we er weer voor.

Peetje; Lekker rustig aan doen meid en hopelijk is de misselijkheid snel over bij je.

Maatje; Leuk alweer de derde echo!   Hopelijk is de nekplooimeting en bloedonderzoek ook allemaal goed is wel spannend lijkt mij als is de kans klein.

Nou meiden fijn pinksterweekend allemaal en geniet van het lekkere weer!

groetjes

Terug
Bovenaan