Ik ben 30 okt. bevallen van een zoon. Binnen 48 uur stonden mijn ouders met onze oudste zoon en mijn zus maar man en 2 kinderen op de stoep. Ondanks dat ik mijn moeder expliciet had gevraagd niet met z'n allen tegelijk te komen. Het resultaat: ik ben in panier geraakt en heb op een schijnbaar niet zo'n vriendelijke toon gezegd dat het met te druk werd aan mijn bed. Metals gevolg dat we dit jaar geen kerst gaan vieren bij mijn ouders. Dit doet mij erg veel pijn. Ik ben op erg veel onbegrip van mijn hele familie gestuit. Kraamvisite is toch een groot feest. Dat IS toch leuk!! Ja, maar wel op mÃ'jn voorwaarden. Niet die van hen.
Miscommunicatie is hierin een grote factor. Maar het onbegrip voor dat wij het misschien anders zouden willen blijf ik stuitend vinden.
Verder blijft het met de kraamvisite lekker rustig. Ik vind het zelf niet erg als dat 4-6 maanden duurt. Ik heb nu per week zo'n 2 dagen visite. Dat is meer dan voldoende. Het gewone leven kan op deze manier zo snel mogelijk weer opgepakt worden. Ook voor de oudste van 3. Die vindt het al raar genoeg. Hoewel hij super trots is op zijn kleine broer.
Iedereen: succes met kraamvisite.
L.
Miscommunicatie is hierin een grote factor. Maar het onbegrip voor dat wij het misschien anders zouden willen blijf ik stuitend vinden.
Verder blijft het met de kraamvisite lekker rustig. Ik vind het zelf niet erg als dat 4-6 maanden duurt. Ik heb nu per week zo'n 2 dagen visite. Dat is meer dan voldoende. Het gewone leven kan op deze manier zo snel mogelijk weer opgepakt worden. Ook voor de oudste van 3. Die vindt het al raar genoeg. Hoewel hij super trots is op zijn kleine broer.
Iedereen: succes met kraamvisite.
L.