Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Gezelllig zeg MamaJM zo met die kleintjes. Kon je ff oefenen, hihih. Echt lief dat je zoontje zegt baby zegd. Die wil dus ook wel een broertje of zusje, hihi. Wens je nu fijne avond meis!

Het graszaad zit hier in. Paps is weer naar huis dus kan weer ff veilig hier rondneuzen.

Liefs Nathalie

Hey meisjes,

Ik was me net iets aan het bedenken.....ik las hier (of een ander topic) over iemand met een te hoge zuurgraad (van onder). Nou zou ik wel eens hier wat meer over willen weten, kun je je hier op testen, ruik je dat ook  enz. enz. enz...
Het zou mij niks verbazen als ik dat ook heb. Hierdoor komen dan nl. geen zaadjes bij je eitjes en dan kan het nog lang duren voordat je zwanger bent.

Als iemand hier meer van weet of weet waar ik dit op internet kan vinden dan hoor ik dat graag..........

Dikke kus,

mama22

Was ik ook weer! Uiteraard, hihih

Ik weet niks over die zuurgraad, maar heb het idd wel eens gehoord en gelezen hier ergens op het forum. Ik zal eens ff gaan lezen, misschien kan ik het nog terug vinden.

Liefs Nathalie

Ikke heeft iets gevonden. Via testjezelfnu kun je pH-Balance vaginale pH zelftest  bestellen waarmee je de zuurgraad kan testen.

Nog ff wat info:
Heeft u last van vaginale afscheiding (wit of grijs), onaangename geur, jeuk of irritatie? Meet uw vaginale pH-waarde  en voorkom dit. Het regelmatig  controleren van  deze waarde  (een gezonde waarde is  4.5 of lager) geeft u de kans tijdig in te grijpen en vervelende gevolgen te voorkomen. Een verandering in uw vaginale pH-waarde duidt veelal op een sterk verhoogde kans op bacteriële vaginose met vervelende gevolgen als afscheiding, onaangename geur, jeuk en irritatie. Door een regelmatige meting kunt u deze problemen nu voor zijn.

Maar er staat ook dat het tijdens zwangerschappen getest dient te worden. Dat dat bepaalde dingen kan voorkomen zoals vroeggeboorte, late miskraam, vroegtijdige weeen, te vroeg breken van vliezen, te laag geboorte gewicht etc. etc.

Maar nog niks gevonden over het zwanger willen worden of dat invloed heeft op zuurtegraad enzo. Dus ik koekeloer nog ff verder.

hoi,ik kom weer es even buurten...gefeliciteerd met deze nieuwe  (hopelijk)vruchtbare topic.(jaja ik weet het een beetje late reactie..).
mijn nod komt ook weer dichterbij...kben zooooo benieuwd.ik   heb de afgelopen twee dagen (heel genant om te vertellen) last van winderigheid  en een vaag gevoel in mn buik, lijkt een beetje op vlinders in je buik...leek gisteren wel om de haverklap te moeten plassen,maar misschien had ik wel erg veel gedronken?!waarschijnlijk zit ik me wel weer wat te verbeelden hoor maar ik moest het toch even kwijt..

voor de rest druk   met werken en klussen in huis...onze huiskamer is bijna klaar om geverfd te worden...iemand nog leuke iedeeen over een kleur???ik wil nl 1 wand een kleur verven en de rest gewoon licht..

groetjes

Hi Iris, gezellig dat je weer langs komt meis. Wij hebben gisteren zoveel gekletst dus lijkt of deze topic al langer bestaat maar is pas sinds gisteren hoor. Dus fijn dat je weer gezellig mee kletst. Je hebt wel veel kwaaltjes zeg meis, je nod komt ook dichterbij. Zal voor je duimen. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan