Was ikke weer! Pfff wat een dag zeg!
Eerst revalidatietherapie gehad, dat was al heel veel denk en concentratie werk. Toen ff naar huis wat eten, daarna door naar fysio, die me ff flink pijn heeft gedaan, maar nu voelt het wel wat beter. Daarna naar mijn werk. Dus was eigenlijk al moe voordat ik moest beginnen. Maar kreeg op gegeven moment steeds meer stekende hoofdpijn. Wat kunnen moeders schelle stemmen hebben zeg. Van die kids had ik niet zoveel last.
Op gegeven moment kwam de baas uit het bad om ff koffie te drinken, dus die vroeg ook al gaat het? Als ik naar huis wou moest ik het zeggen. Heb gezegd dat het nog wel ff ging. De volgende les is hij uit bad gegaan en heeft zich aangekleed. Kreeg het ''compliment'' je ziet er niet uit, hup naar huis jij, hihih. Dus lig nu lekker op de bank. Bij langs de winkel pizza gaan halen. Omdat mijn vriend vanmorge ook al voor pampus in bed lag, denk die zal ik maar niet vragen om te koken. Maar dit is vanmiddag gaan werken, ook al voelt ie zich nog niet toppie zei hij. Ik ga ff hapje eten en dan proberen wat rust te nemen. Hopelijk zakt die hoofdpijn af.
Kwam nog ff langs om jullie hele fijne avond te wensen en eet smakelijk natuurlijk!
Liefs Nathalie