Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Kon het niet laten om nog ff een lief plaatje te plakken

Ik lig nu lekker onder de wol en ga mijn oogjes sluiten

Vond het kei gezellig vanavond & hoop
de ander meiden van Maart morgen te spreken!

Slaaplekker knuff van Mij!

jeetje he! wat hebben jullie veel geklets.....was even zoeken, maar gelukkig snel weer gevonden.

nu geen tijd om te lezen, moet echt richting werk! lees vanavond wel even bij als ik dan niet te moe ben....

Ff tussen alle therapieen en werk door om jullie een fijne dag te wensen!

=xXx= Nathalie

Hoi lieve kwebbel meiden, wat hebben jullie nog gezellig verder gekwekt gisteravond!
Ik kom ff melden dat t best met me gaat hoor alleen druk. mn vriendin is straks t dochtertje komen brengen is ze is hier lief gaan slapen. ik was vanochtend boodschappen wezen doen en zoonlief ondertussen bij oma dus ook heel zoet.
Nu heb ik met vriendin afgesproken dat dr dochtertje hier nog gezellig ff blijft. kan best. dan hoefde ze niet weer naar andere oppas straks, is ook zo onrustig voor zo'n kind.
Nu moet ik dr dus wakker gaan maken en flesje geven en dan heb ik zo 2 kindjes om voor te zorgen...hihi heel druk dus... dus ik ga gauw weer..
vanavond moet ik weg dus ik ben hier morgen pas weer!! lieve meiden ik denk aan jullie en ben heel benieuwd hoe het met iedereen is... Fijne dag verders...ik gaaaaaaa....doeidoei

Was ikke weer! Pfff wat een dag zeg!
Eerst revalidatietherapie gehad, dat was al heel veel denk en concentratie werk. Toen ff naar huis wat eten, daarna door naar fysio, die me ff flink pijn heeft gedaan, maar nu voelt het wel wat beter. Daarna naar mijn werk. Dus was eigenlijk al moe voordat ik moest beginnen. Maar kreeg op gegeven moment steeds meer stekende hoofdpijn. Wat kunnen moeders schelle stemmen hebben zeg. Van die kids had ik niet zoveel last.
Op gegeven moment kwam de baas uit het bad om ff koffie te drinken, dus die vroeg ook al gaat het? Als ik naar huis wou moest ik het zeggen. Heb gezegd dat het nog wel ff ging. De volgende les is hij uit bad gegaan en heeft zich aangekleed. Kreeg het ''compliment'' je ziet er niet uit, hup naar huis jij, hihih. Dus lig nu lekker op de bank. Bij langs de winkel pizza gaan halen. Omdat mijn vriend vanmorge ook al voor pampus in bed lag, denk die zal ik maar niet vragen om te koken. Maar dit is vanmiddag gaan werken, ook al voelt ie zich nog niet toppie zei hij. Ik ga ff hapje eten en dan proberen wat rust te nemen. Hopelijk zakt die hoofdpijn af.

Kwam nog ff langs om jullie hele fijne avond te wensen en eet smakelijk natuurlijk!

Liefs Nathalie

Heeej meiden,

Zoals jullie mij vast en zeker ondertussen wel kennen, heb ik het niet kunnen laten om te testen. Helaas was er niks te zien.....behalve die controle streep dan.
Ik had zo gehoopt dat ik de zelfde verassing als kipling zou krijgen, maar helaas. Had het eigenlijk ook niet verwacht. Ik zou het ook niet erg vinden als het deze maand weer niet raak zou zijn.
Heb met manlief afgesproken dat ik dan wat minder ermee bezig wil zijn. Ik ga dus ook weer gewoon drinken en eten en alles doen wat god verboden heeft hahahaha...nou jah niet alles, maar ik wil gewoon gaan genieten van alles zoals ik dat eerst ook dee.
Nu we ons dit hadden voorgenomen komt mijn oom vanmiddag langs, met een doos met 6 flessen wijn. hahahaha alsof ie 't wist.

Ik ga gewoon verder met ronde 4.....hoe langer het duurt hoe dichter ik bij mijn "wens" kom. Nou jah wens....ik heb het laatste jaar geschreeuwd dat ik het super zou vinden om tijdens de diploma uitreiking van mijn vriend, zijn allerhoogste baas hem de hand schud het diploma geeft en hem verteld dat hij papa wordt. Dit lijkt me zo super. Dan zit ik daar in het publiek met mijn shoonouders en oma....hahaha die weten niet wat hun gebeurd...hahahaha
En manlief heeft altijd gezegt dat hij graag een kindje in de lente of zomer wilt krijgen, want dan heeft hij altijd mooi weer op zijn verjaardag. hahahahah hoe die mannen kunnen denken he....

Verder gaat het goed met mij vandaag. Voel me goed (buiten dat ik wat moe ben). Heb vandaag echt tot 11 uur in bed gelegen. Toen op het gemakkie gedoucht....pannenkoeken als ontbijt gegeten (meer dan 1 ging echt niet naar binnen) en ff voor controle op het ziekenhuis geweest. Alles was gelukkig goed alleen moet ik wat vaker mijn been laten masseren zodat het litteken weefsel wat soepeler wordt, maar dat wilde die dokter wel doen vertelde die....hahahaha chameur...

Ik ga weer ff verder met koken en kijken of er al iemand op 't forum is....

Dikke kus mama22

Mijn mannetje en paps zijn ff in de tuin graszaad aan het zaaien en besproeien, dus ik dacht ff hier spieken en ja hoor mijn vriendinnetje is er ook weer gezellig. Jammer dat je negatief heb getest meis. Ik heb me lekker nog in kunnen houden nanananan. Kweet niet wanneer ik ga testen hoor, haat die negatieve dingen. En denk toch dat ik ongi word. Ook al ben ik wel zenuwachtig hoor. Ben echt zoo moe de laatste dagen en nog steeds die stekende hoofdpijn. Maar lig nu lekker rustig op de bank, maar kan het dan toch niet echt laten om hier te kijken, hihih.

Liefs Nathalie

Heeej lieve meiden was ik ook nog ff tussendoor.. druk hier..hihi met 2 kids. maar tis echt super gegaan! ze wordt zo weer opgehaald door mama...Maar ik heb de test doorstaan hihi 2de kindje kan er best bij.. zoonlief vind t ook geweldig is er heel lief voor en zegt steeds baby!!! hihi
Mama22 ik vind het verstandig van je hoe je over zwanger worden denkt... teveel er mee bezig zijn kan alleen maar negatief uitwerken, dus geniet gewoon lekker en alcohol is echt niet zo gruwelijk slecht als veel wordt gezegdt en als je overtijd bent op den duur en dan een test doet kan je dan nog stoppen met drinken. dat is vroeg genoeg hoor!! succes ermee meis.
nathalie balen zeg dat je je zo naar voelt. doe rustig aan en beterschap! hopelijk wordt je niet echt ziek..misschien ist wel zwangerschapsmisselijkheid???!! wie weet...
Nou ik ga... huilt er 1 hier..dus die wil uit bed, moet nog ff de plantjes buiten water geven..dan zoonlief in bed en dan straks weg!
Wens jullie allemaal fijne avond!
Dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan