Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

En toen waren we nog maar met zijn tweetjes. Pff ja echt moeilijk
Zaterdag moet jij werken, maar ja dan ben ik vaak ook wat later wakker.
Nou ja teministe ik blijf dan steeds weer ff liggen, want ben steeds zo vroeg wakker.

Uhm pfff ik durf niet meer, hihih

Wel toevallig dat we allebei ook naar ziekenhuis moeten, hihih
Hoelaat moet je zondag beginnen, want dan is het de 1ste van de maand en hebben we toch een paar daagjes gewacht, hihih

zondag moet ik volgens mij om 8 uur beginnen dus om 7 uur vertrekken....maar wil liever niet testen als ik moet gaan werken, want dan kan ik mijn mond niet houden!!!!!!!

Wat heb je maandag?????

Hahha nee das ook zo en net voor het werken dan heb je niet echt de kans of ff te laten bezinken allemaal hè. Maandag kan wel. Pff klinkt nog wel ver weg hoor

Kreeg vanavond een sms van een oud schoolvriend om ik zin had om eens naar Maastricht of Scheveningen te gaan in juni. Toen moest ik meteen aan je denken, hihi
Ze heeft treinkaartje en ik kan met korting. We gaan waarschijnlijk 28 juni, maar zijn er nog niet over uit waar we nu naar toe gaan.

Ze had het ook nog over de musical Tarzan. Een musical lijkt me echt zo mooi om eens te zien. Maar ja wel duur die kaartjes allemaal. Ik denk dat ik paps maar ga vragen om een geldboompje te planten met al onze plannen, hihih.

Liefs Nathalie

Ik kom overal zwangere meiden tegen. En maandag kleine op schoot gehad, ik zat niet eens te staren, hihih. Dacht dat moet ik voorkomen anders valt het op. En opeens heeft iedereen het over kids, hoe kan dat toch? Staat er iets op mijn voorhoofd? Is het in mijn ogen te lezen?

Hahha volgens mij worden de andere meiden van Maart morgen helemaal gek van ons!

Hey meis,

maandag is inderdaad nog ver weg, maar weekend is altijd zo snel voorbij....mannetje komt net binnen en ik vertelde hem dat ik bijna had getest en toen vroeg ie: kan dat al??? met een lach op z'n gezicht....dus wie weet morgenvroeg al.........aaaahhh ik weet zelf niet meer wat ik moet doen....wat jij??? heb jij er een thuis???

Ik ga nog ff lekker met hem op de bank liggen en dan zien wij ons morgen wel weer!!!!!

Als je trouwens naar maastricht komt dan moet je het wel zeggen he dan gaan we samen een bakkie doen.....

Meid slaap lekker en tot morgen........Hele hele hele dikke kus mama22

Jaa daar zat ik ook al aan te denken, maar dan weet die vriendin wel meteen hè, hihih.

Nou ja tis niet zomaar een vriendin. Ze is licht autistisch. Hebben elkaar leren kennen via school. Deden niet eens dezelfde opleiding, maar toch in de wandelgangen soms ff kletsen. Ze kan soms heel claimend zijn en heeft een hele irritante lach, hihi. Dus ze heeft al regelmatig gevraagd of ik ergens een keer met de trein naar toe wou. Maar dan meestal krijg je in de week een smsje of je die zaterdag iets wil doen, en tja dat werkt niet altijd hè. Nu hebben we dus 28 juni als datum. Tis ook wel ff lekker om eruit te zijn.

Maar tis idd wel gezellig om eens elkaar te zien. Vind ik ook met MamaJM en andere meiden. Pff moeten nog lang wachten voor een meeting hoor als eerst onze kleintjes geboren moeten zijn. Houden we dat zolang vol?

Liefs die reactie van je mannetje! Volgens mij vind hij het ook ontzettend spannend en hebben jullie daarom beide last van jullie hormoontjes. Geniet lekker saampjes. En hoor het morgen wel. Of dat we vrijdag misschien testen? Hahah tis wat met ons! Ik ga ook maar eens naar boven  mijn mannetje knuffelen. Want die hoor ik nog steeds kletsen achter de pc, hij moet maar ff tijd voor me maken hoor, hihih

Hele dikke nachtknuffff. Ik vond het heel gezellig met jullie meiden. En hoop idd dat MamaJM snel weer een beetje extra geluk in haar leventje krijg en over een tijd ook zwanger mag zijn van een gezond kindje, want tis een Kanjer. Ze verdiend het!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan