Jaa daar zat ik ook al aan te denken, maar dan weet die vriendin wel meteen hè, hihih.
Nou ja tis niet zomaar een vriendin. Ze is licht autistisch. Hebben elkaar leren kennen via school. Deden niet eens dezelfde opleiding, maar toch in de wandelgangen soms ff kletsen. Ze kan soms heel claimend zijn en heeft een hele irritante lach, hihi. Dus ze heeft al regelmatig gevraagd of ik ergens een keer met de trein naar toe wou. Maar dan meestal krijg je in de week een smsje of je die zaterdag iets wil doen, en tja dat werkt niet altijd hè. Nu hebben we dus 28 juni als datum. Tis ook wel ff lekker om eruit te zijn.
Maar tis idd wel gezellig om eens elkaar te zien. Vind ik ook met MamaJM en andere meiden. Pff moeten nog lang wachten voor een meeting hoor als eerst onze kleintjes geboren moeten zijn. Houden we dat zolang vol?
Liefs die reactie van je mannetje! Volgens mij vind hij het ook ontzettend spannend en hebben jullie daarom beide last van jullie hormoontjes. Geniet lekker saampjes. En hoor het morgen wel. Of dat we vrijdag misschien testen? Hahah tis wat met ons! Ik ga ook maar eens naar boven mijn mannetje knuffelen. Want die hoor ik nog steeds kletsen achter de pc, hij moet maar ff tijd voor me maken hoor, hihih
Hele dikke nachtknuffff. Ik vond het heel gezellig met jullie meiden. En hoop idd dat MamaJM snel weer een beetje extra geluk in haar leventje krijg en over een tijd ook zwanger mag zijn van een gezond kindje, want tis een Kanjer. Ze verdiend het!
Liefs Nathalie