Goedemorgen maartkwebbelmeiden!! allemaal lekker geslapen? en nu heerlijk weekend!! Allemaal vrij of zijn er ook nog medegenoten voor mij? die ook moeten werken? ik vanavond en morgenavond..maar wel weer leuk hoor na mn vakantie en al die toestanden hier. ik heb wel weer zin om ff wat anders te doen. Mn hoofdpijn is eigenlijk ook helemaal verdwenen.. heb er sinds ik niet meer ongesteld ben ook eigenlijk geen last meer van gehad gelukkig. ik denk dat het gewoon ook erg met mn hormonen had te maken ofzo... Nu weer lekker genieten gelukkig! Netzo fijn he!
Zoonlief is heerlijk buiten aan het rondspelen in de tuin, is hier weer redelijk lekker weer, zonnetje komt afentoe door dus dan ist wel uit tehouden buiten!
Heeej Nathalie, wat lag je weer laat op bed zeg. zolaat hier nog reageren..hihi we lagen allemaal allang op 1 oor haha.. wel leuke banner zeg! ik zat natuurlijk meteen je ff na te apen ook op die site, maar je moet je eerst registreren ofzo. dat ging volgens mij niet helemaal goed en die site is ook engels dus snap ik er niet veel van hahahah dus maar weer op babybrabbel gegaan.. toch wel grappig zo'n bannertje!
En leuk he Hollands got talent, ik volg het ook meestal als ik niet moet werken ofzo, vind wel maf programma.. heb jij al n fan daar?? haha ik het slangenmeisje! vind dat zo knap...hihi hoop dat ze wint!Nou ja ik dwaal helemaal af van ons onderwerp hier he...maarja kheb ook verders niet veel te vertellen...dus ik ga nog maar ff lekker surfen opt net en met zoonlief spelen...Manlief is ff voor zn werk een klusje doen en komt voor t eten weer thuis dan kan ik vanmiddag ff boodschapjes doen,eten koken, genieten van mn mannen en dan om 20.00u ga ik werken..
Hier nog iemand wilde/leuke plannen voort weekend?
Totlaters misschien vandaag..fijne dag en prettig weekend allemaal alvast!
Liefs mij