Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Jeetje wat is dat wat zeg. EHBO (eerste hulp bij opvoeden) dat ben ik nu ff aan het kijken. Wat kan het soms uit de hand lopen. Wij zullen het in de toekomst ook heus niet altijd ff goed doen, maar als je dat ziet. Hoe kunnen sommige mensen het soms zover laten komen. Tja misschien dat je soms wel eens machteloos bent. Ik zal ook heus wel eens met handen in het haar komen te zitten. Maar dit is wel heel bond hoor.

Ik zit prima hierzo met de beentjes op de bank. Te smsen, hier lekker te neuzen en te genieten van zwoele avond. Alleen nog ff een ober regelen die me drinken brengt, hihih. Lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil graag een glas water. Maar hij reageerd niet, hihih

Liefs Nathalie

Heej Boefieboh leuk hoor om je echo te zien! mooi! en lekker ervan genieten he! en hopelijk komt er gauw een nieuwe koper voor jullie huis, balen zeg wat een gedoe...
Ik ben vanavond ff weggeweest en nu erg moe..pff het was wel gezellig maar kan toch wel voelen dat ik nog niet helemaal weer 100% de oude ben. Heb ook snel moeie bovenbenen, soort mn bekken ofzo.. zitten nog hormonen in denk ik..hihi..maar ja, eerder was ik echt n avond mens, maar manlief is ook moe dus we gaan heerlijk op tijd naar bed!
Morgenavond en zondagavond mag ik weer'us werken dus doe ik overdag lekker rustig aan... morgenmiddag ff wat boodschappen doen nog voor t weekend en dan verders niks overdag denk ik. vandaag al zat gedaan in en om het huis.
Meiden, allemaal een fijn weekend, gezellige avond en ik hoop op mooi weer voor ons allemaal!
Dikke knuffel voor iedereen!!!
Slaaplekker  voor straks!

Net nog ff bij mijn mams geweest, want dacht dat die alleen zou zitten
Paps is naar bruiloft van zijn werk en aangezien mijn mams niet tegen die harde muziek en drukte aan haar hoofd kan hebben was hij dit keer alleen gegaan.
Is hij er ook ff uit hè. Mijn broertje & zijn vriendin waren er. Dus ff de finale van Holland Talent ofzo gekeken en beetje bijgekletst en nu lekker thuis in bedje. Ramen hier open gezet, want tis benauwd boven. Morgen ff boodschapjes doen en denk ff de stad in ofzo. Ik zie wel wat ons morgen het dagje brengt.
Tis hier zo rustig dat niemand die vanavond wellicht nog zal lezen dus zeg alvast weltrusten en slaap lekker. Liefs Nathalie

Ff mijn mooie nieuwe bannertje met jullie delen voordat ik mijn oogjes sluit
en lekker slaapies ga doen! Tot morgen lieve meiden!

Liefs Nathalie

Ik zit te twijfelen of ie wel klopt, want ben donderdag ochtend ongi geworden, dus do, vr en nu is zaterdag dus zit ik eigenlijk op dag 3 van cyclus, maar als je bij andere bannertjes kijkt kom je uit op nog 26 dagen tot testen dus dat houd in dag 2 van cyclus, maar donderdag telt eigelijk ook me hè. Ga ik als ik wakker ben maar ff veranderen, wat vinden jullie?

Liefs Nathalie

Goedemorgen maartkwebbelmeiden!! allemaal lekker geslapen? en nu heerlijk weekend!! Allemaal vrij of zijn er ook nog medegenoten voor mij? die ook moeten werken? ik vanavond en morgenavond..maar wel weer leuk hoor na mn vakantie en al die toestanden hier. ik heb wel weer zin om ff wat anders te doen. Mn hoofdpijn is eigenlijk ook helemaal verdwenen.. heb er sinds ik niet meer ongesteld ben ook eigenlijk geen last meer van gehad gelukkig. ik denk dat het gewoon ook erg met mn hormonen had te maken ofzo... Nu weer lekker genieten gelukkig! Netzo fijn he!
Zoonlief is heerlijk buiten aan het rondspelen in de tuin, is hier weer redelijk lekker weer, zonnetje komt afentoe door dus dan ist wel uit tehouden buiten!
Heeej Nathalie, wat lag je weer laat op   bed zeg. zolaat hier nog reageren..hihi we lagen allemaal allang op 1 oor haha.. wel leuke banner zeg! ik zat natuurlijk meteen je ff na te apen ook op die site, maar je moet je eerst registreren ofzo. dat ging volgens mij niet helemaal goed en die site is ook engels dus snap ik er niet veel van hahahah dus maar weer op babybrabbel gegaan.. toch wel grappig zo'n bannertje!
En leuk he Hollands got talent, ik volg het ook meestal als ik niet moet werken ofzo, vind wel maf programma.. heb jij al n fan daar?? haha ik het slangenmeisje! vind dat zo knap...hihi hoop dat ze wint!Nou ja ik dwaal helemaal af van ons onderwerp hier he...maarja kheb ook verders niet veel te vertellen...dus ik ga nog maar ff lekker surfen opt net en met zoonlief spelen...Manlief is ff voor zn werk een klusje doen en komt voor t eten weer thuis dan kan ik vanmiddag ff boodschapjes doen,eten koken, genieten van  mn mannen  en dan om 20.00u ga ik werken..
Hier nog iemand wilde/leuke   plannen voort weekend?
Totlaters misschien vandaag..fijne dag en  prettig weekend allemaal alvast!
Liefs mij

Terug
Bovenaan