Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hallo allemaal,

hier heerlijk uitgeslapen!!! hopelijk hou ik het vanavond dan wat langer vol....

weer een wasdag vandaag.....kost me de laatste tijd zoveel energie, dat het dan het enige is wat ik vandaag voor elkaar ga krijgen....maar ja, heb me er al bij neergelegd en scheelt de helft!!!

andere meiden veel succes in de volgende rondes....hoop dat jullie me snel gezelschap komen houden!!!

Hier was ik ook weer ffies!
Vanmorgen plantjes gekocht voor in de tuin en
druk bezig geweest hier, vandaar dat ik nog niet langs kwam
Boodschapjes zijn al binnen, vast wel dingen vergeten, maar
heb geen zin om nog eens te gaan, lui hè.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, gelukkig niet meer zo erg vloeien, maar heb op het moment wel weer buikkrampen. Heb niet veel zin om vanmiddag nog iets te doen. Wil de stad nog wel ff in, maar tis al aan de late kant dus laat maar lekker. Hier is het heerlijk weer, ben beetje moe op het moment. Kan zijn dat ik dalijk wel met een boek in de zon ga. PROBEREN te lezen, kijken of ik die rust ff kan vinden.

Wens jullie allemaal hele fijne dag!   Liefs Nathalie

hai hai meiden, pfff zonnetje bij jou Nathalie??? die was hier net ff ver te zoeken en natuurlijk net toen ik int centrum was, maar toen ik binnen bij AH was hoosde het echt heel hard. zelfs hagelsteentjes. ik heb gewoon mn fietstassen volgeladen en lekker door de bui naar huis gefietst..ruikt zo lekker nu he.. is weer droog en zonnig nu..echt raar weer...Ik doe nu ook niks meer. net nog ff klein wasje op zolder gehangen en vanavond moet ik werken dus vind wel weer mooi geweest voor vandaag.... je bent een keer klaar he..
Nathalie hoe maak je die leuke handtekeningen?? ik wou er ook 1 maken, maar je moet je eerst registreren ofzo?? klopt dat? nou dat deedt ik, maar is 1 of ander niet goed, want het lukt me nog steeds niet??? ksnap ook geen bal van zo'n engelse site...hihi
Liefs mij

ff testen of tie werkt.....

JAAA het is gelukt denk ik... wat een schatje..weer us wat anders...bedankt Nathalie!! hihi

Jaaaa dat wil jij wel weten hè. Ikke is helemaal trots op mijn nieuwe bannertje. Echt heelllll veel mooie kun je daar maken, ook van die boxen met je cyclus erin. Die heb ik ook al gemaakt, zal ff kijken of ik die dalijk kan plaatsen.

Je moet je idd registeren, dan krijg je een mailtje met een link, dan moet je dat ff doen en ben je geactiveerd. Ik ben ook niet goed in Engels, maar kon niet slapen dus tis me gelukt om het allemaal uit te vogelen, hihi.

Nou hier (drenthe)  is het heerlijk weer hoor meiden. Wij gaan denk ik vanavond wat vlees op de kleine bbq doen, lekker makkelijk.

Liefs Nathalie

Leuk zeg, zo blijf ik plakken..en van de straat he, wat een grappige site zeg... daar zijn we nog wel ff zoet me...
Haha maar nu ga ik echt eerst naar mn zoontje...totstrakjes...liefs mij

lekker na ge aapt...hahahahaha

Ohhh nu ben ik niet orgineel meer, hihih
Nou die van mij blijft lekker het eerste dusssssssss!
Is echt leuke site hè meis. Je moet af en toe ff uitvogelen hoe alles werkt,
maar dan heb je uiteidenlijk ook af, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan