A
Anoniem
Guest
Ja sorry meid ik vond ze ook leuk.... keer wat anders he...
Ik hou deze wel hou jij ff die..zijn we toch verschillend...
Was nog vergeten te vertellen dat ik mezelf klein beetje heb verwend vanmiddag..
Heb paar mooie pioenrozen gekocht. vind ik altijd zo gaaf! zitten nog helemaal dicht, dan heb je er t langste plezier van. waren bij AH dus dacht..ach doe eens gek, staat gezellig voor het weekend he!!
Ook ff op de kamer van mn zoontje wat veranderd, stond altijd mandje met vanallerlei dingentjes...echt nog voor baby zijn zeg maar op zn schapje boven de commode en daar heb ik nu ff wat kleiner mandje voor gekocht, want je gebruikt voor zo'n knulletje helemaal niet meer zoveel baby spulletjes dus.. de mand met babyspul maar ff in een lade gezet van zn kast, is dat ook weer weg...hihi.. snelle verandering dus...
Manlief is nog ff naar zn werk. is een klein huishoudtrapje aant maken, vind hij zo leuk, vanalles zelf in elkaar maken dus ja is hij ook zoet he....hihi Het grote bed voor zoonlief gaat hij ook zelf maken.. ombouw dan hoor..de rest is al in bestelling, latte bodem en matras enzo..maar wordt vast heel gaaf. hij is een heel handige man! super, hij maakt t meestal soms bedenk ik het dan en ik schilder of verf het daarna! zo hebben we het dan samen zelf gemaakt he...al veel hier hoor. o.a. de kapstok, tuinset, sidetable in de woonkamer enz.... heerlijke, echte klussers dus..hihi...
Liefs mij