Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ja sorry meid ik vond ze ook leuk.... keer wat anders he...
Ik hou deze wel hou jij ff die..zijn we toch verschillend...
Was nog vergeten te vertellen dat ik mezelf klein beetje heb verwend vanmiddag..
Heb paar mooie pioenrozen gekocht. vind ik altijd zo gaaf! zitten nog helemaal dicht, dan heb je er t langste plezier van. waren bij AH dus dacht..ach doe eens gek, staat gezellig voor het weekend he!!
Ook ff op de kamer van mn zoontje wat veranderd, stond altijd mandje met vanallerlei dingentjes...echt nog voor baby zijn zeg maar op zn schapje boven de commode en daar heb ik nu ff wat kleiner mandje voor gekocht, want je gebruikt voor zo'n knulletje helemaal niet meer zoveel baby spulletjes dus.. de mand met babyspul maar ff in een lade gezet van zn kast, is dat ook weer weg...hihi.. snelle verandering dus...
Manlief is nog ff naar zn werk. is een klein huishoudtrapje aant maken, vind hij zo leuk, vanalles zelf in elkaar maken dus ja is hij ook zoet he....hihi Het grote bed voor zoonlief gaat hij ook zelf maken.. ombouw dan hoor..de rest is al in bestelling, latte bodem en matras enzo..maar wordt vast heel gaaf. hij is  een heel handige man! super, hij maakt t meestal soms bedenk ik   het dan  en ik schilder of verf het daarna! zo hebben we het dan samen zelf  gemaakt he...al veel hier hoor. o.a. de kapstok, tuinset,  sidetable in de woonkamer enz.... heerlijke, echte klussers dus..hihi...
Liefs mij

Hoi lieve meiden!
Hier ben ik ook weer eventjes. Ik ben al 4 dagen zooo verkouden dat ik er gewoon ziek van ben. Ik heb altijd last van bijholte-ontstekingen, zo ook nu weer. En het erg is nu, dat ik daar geen medicijnen voor mag nemen!!! Heb zo'n knallende koppijn... En tsja, die kleine knul moet wel gewoon verzorgd worden. Heb m'n vriend nu ook al aangestoken, dus die loopt ook al te snuffen. Hij heeft vandaag wel lekker de boodschappen gedaan zodat ik 2 uurtjes in bed kon liggen. En tussen de middag heb ik ook bijna 2 uur geslapen. Vanavond hebben we een feest van m'n vriend z'n werk waar we naartoe moeten, maar zoals jullie kunnen begrijpen hebben we daar echt GEEN zin in.... Sorry voor al m'n geklaag!
Vanochtend hebben we weer een test gedaan . We konden het gewoon zo NIET geloven, dat we toch wel weer graag die 2 streepjes wilden zien. En gelukkig, ze stonden er weer. We zijn al aardig aan het dagdromen hoe het straks zal zijn met een gezinnetje van 4....
Nou, dag lieve meiden, klets maar weer lekker verder, ik duik nog even m'n bed in vordat ik vanavond op moet zitten en pootjes moet geven
Groetjes,
Kipling

Heeeeej Kipling gezellig dat je ook ff langskwam! meid, wat naar zeg die bijholte onts..pfff en dan mag je geen med idd..lastig hoor! fijn dat je wel veel hebt kunnen slapen..heerlijk hoor. sterkte voor vanavond. kan me voorstellen dat je er tegenop zie. want ja jullie willen het vast nog niet vertellen...dus moet je je maar goed zien te houden he.kan je die bijholteonts. wel de schuld geven, dat je daar zo moe van bent enzo..de rest merken ze vanzelf wel een keer he.
Alweer getest hihi..kan me voorstellen!! nou meid komt vast goed met jullie! heerlijk gezinnetje met 4..daar kijken wij ook naar uit...maar nog ffies geduld hier....
Ik ga nu ff macaroni maken, mn mannen willen zo eten dus aan het werk...hihi
Manlief kwam trouwens net thuis met zelfgemaakt trapje..echt knap werk. heel leuk met 3 treetjes. kan je dus ook schattig bloementjes opzetten ofzo als je m niet gebruikt! gezellig voor in de tuin. ik moet t alleen nog ff keer beitsen dan blijft hij langer mooi he...
Jakkie, begint hier nu te onweren...maarja liever nu dan vanavond, want moet ik werken en best stukken rijden omdat de clienten aardig eind uit elkaar wonen maarja komt wel goed...meiden, fijne avond, eetse en totsnel!! Dikke knuf van mij

BETERSCHAP Kipling!

Wat vervelend zeg meis, dat je je nu zo akelig voelt en je mannetje ook al hebt aangestoken, anders had ie je lekker kunnen verzorgen, hihi. Begrijp dat jullie niet echt veel pufff en kracht hebben om vanavond feest te vieren. Moeten jullie er echt heen? Misschien valt het uiteidenlijk wel mee als jullie er eenmaal zijn. Hoop dat je toch nog een beetje opknapt het weekend en kunt genieten van het mooie weer.

Liefs Nathalie

Geeft niet hoor MamaJm dat je ook daar een bannetje hebt gemaakt. Tis idd een hele leuke site. Hup nu koken jij anders krijgen de mannen honger!
Bah onweer, nou mag hier nog wel ff wegblijven, wij willen namelijk dalijk wat vlees op kleine bbq bakken, dat word ons avond eten, met salade erbij en brood ofzo. Zien het wel. Ik was net aan de diaree, dus hoop niet dat ik ook ziek begin te worden, want heb volgende week echt drukke week en eigenlijk geen zin om al die dingen af te gaan zeggen. Maar goed, lekker rustig aan het weekend en dan komt het vast wel goed. Als het zo mooi weer blijft heb ik eigenlijk morgen wel zin om naar de dierentuin te gaan. Moet maar ff kijken welke plannen mijn mannetje al heeft gemaakt voor het weekend. Die is vanmiddag druk in de weer geweest in de tuin. Dus zal vanavond ook wel lekker rustig aan willen doen denk ik. Of heb ook wel zin om weer eens naar de bios te gaan, of ff kijken of er een goede film op tv komt. Ik bedenk nog wel ff wat, hihih

Ik zie dat het alweer 16.45 uur is, wat gaat de tijd toch snel hè. Eet smakleijk allemaal voor strakkies en fijne avond!

Liefs Nathalie

heeej Eten is alweer klaar hoor...haha zo gebeurt, macaroni is een eitje..zo heerljk snel lekker klaar! manlief is nu aant tafel dekken dus we kunnen eten..heerlijk , ik heb trek...we eten lang niet altijd op zaterdag warm eten, maar ik moet vanavond werken dus wel energie hebben he...
Zoonlief net heerlijk   buiten gespeeld, ik had wat nieuwe wasknijpers gekocht, gewoon heel goedkope, nou dat is natuurlijk helemaal leuk, in de vrachtwagenbakjes enzo...hihi waar kinderen al niet zoet mee zijn he, met de simpelste dingen!!
Nou we gaan eten hoor, en vanavond werken om 20.00u dus ben weg...doegie.
Nathalie jij ook beterschap zeg, diaree is ook niet fijn..pffff iets eten wat beetje stopt he... sterkte! Liefs mij

Nou na het eten was het helemaal mis. Dacht dat ik van de diaree af was (sorry voor details) maar helaas dus niet. Mijn maag lijkt een beetje op zijn kop te staan, dus zit nu maar lekker ff op de bank. Net de plantjes in de tuin allemaal ff water gegeven. Heb al 2 bijna rijpe aardbeien aan mijn plant. Ikke is helemaal blij, hihih. Misschien morgen al wel beschuitje met aardbeien en suiker. Had mijn mannetje al ff een hint gegeven, kweet niet of ie erin trapt, hihih. Wij hebben vanavond wat vlees op kleine bbq gebakken. Wat frietjes wou vriendlief erbij. En had komkommersalade gemaakt. En voor hem huzadensalade gehaald. Dus was wel ff gezellig zo buiten. Onze tuin begint er steeds meer op te lijken. Hier kunnen we volgens mij best een keer een gezellig feestje houden, hihih. Planten we er gewoon een partytent neer, ruimte zat! Wens jullie allemaal hele fijne avond. MamaJM werkse!   =xXx= Nathalie

hallo,...helaas helaas, hier zijn de rd'tjes gekomen...vroeger als ik had verwacht,maar goed..liever te vroeg als dat ik de hele tijd in spanning zit...op naar de volgende ronde! en gaan met die banaan!  mijn nod is (denk ik ongeveer) 25/06

fijne avond allemaal!

groetjes

Terug
Bovenaan