Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ahhhhh jammer Iris! Hoeveel dagen was nu je cyclus? =xXx= Nathalie

hey, ik kon maar niet slapen...dus vandaar dat ik hier op dit belachelijke tijdstip ben..dit ik duurde mijn cycles 'maar' 24 dgn, is korter als anders (27dgn).
begin eigenlijk wel een beetje te twijfelen of ik wel echt ongi ben..ik had namelijk vanmorgen gevreeen met mn mannetje en daarna had ik dus bruin bloedverlies...dus ik dacht...he bale...normaal gesproken zet het wel goed door maar vanavond eigenlijk niets gehad...voelde me ook niet echt ongesteld moet ik zeggen...vreemd he?!of is mijn lichaam me echt heel erg voor de gek aan het houden?(waarschijnlijk zet het morgen(lees vandaag) wel goed door hoor...maar ik vond het een beetje vaag..

nou ik ga toch maar weer proberen een slapie te doen, want ik moet straks weer in het huis klussen

groetjes

Goedemiddag,

Was ik ook weer ffies, vannacht niet zo goed geslapen helaas.
Dus lig nu lekker op de bank, bevallingsverhalen te kijken, hihih.
Echt lief hoor die kleintjes. Kan me haast niet voorstellen dat ons dit in de toekomst ook allemaal zal overkomen, gek hè, hihih.

Iris jij was idd nog laat wakker meis. Heb je verder vannacht een beetje kunnen slapen? Zijn de rd-tjes nu echt gekomen of was het gewoon dat het van het klussen kwam.

Hoe is het met de rest van de meiden? Lekker geslapen?
Nog leuke plannen vandaag? Wens jullie in elk geval hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

wat een leuke nieuwe bannertjes allemaal zeg!

hier doe ik bijna niks anders dan slapen en slapen....gister na uitslapen 's middags van drie tot vijf weer geslapen en 's avonds gewoon weer bijtijds naar bed....

lijkt wel of ik in het weekend bijtank van de rest van de week. vriend zegt gelukkig, gewoon aanpassen en naar je lichaam luisteren.,,,,er gebeurt zoveel in, niet raar dus dat je zo moe bent. af en toe misselijk.....maar dat kan dan natuurlijk ook weer door de moeheid komen...

ach, ik zeur niet hoor, want ik weet dat er in mijn buik hard gegroeid wordt! woensdag hopelijk bevestiging dat alles goed gaat....eerst zien dan geloven...spannend hoor!!!

Goedemiddag, ik vind jou bannertje ook nog steeds heel erg mooi meis.
Spannend hè deze nieuwe tijd. Vervelend dat je zo moe bent, maar je hebt idd iets heel speciaals wat in je buik groeit. Lief da tje vriend ook vind dat je voldoende rust moet nemen. Wens jullie fijn weekend!

Liefs Nathalie

vandaag toch echt ongesteld geworden...dus nieuwe ronde nieuwe kansen

net effe hier de stad in geweest,was wel gezellig,allemaal kraampjes enzo, maar voor de rest vind ik de zondag meestal wel een saaie dag hoor.mn vriend is net weg die moest werken vandaag
hebben jullie nog plannen voor vandaag?

fijne dag!!!

Ahhh jammer Iris, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Reken je je eerste cyclus dag vandaag neem ik aan? Wanneer is je nieuwe nod heb je dat al berekend? Dan zetten we je ff weer op het lijstje, als je dat wilt natuurlijk.

Hier net ff de wasmachine aangezet, doe ik toch nog iets nuttigs vandaag. Net met vriendlief film gekeken, maar die is nu weer world of warcarft aan het spelen met vrienden online. Die denkt ook lekker weekend, volgens mij. Hier dus verder geen plannen. Tis nu al bijna 16.00 uur dus heeft ook niet echt zin meer. Tis wel heerlijk weer buiten, maar kan me vandaag niet echt tot iets zetten. Dalijk maar ff mijn mooie plantjes water geven en kijken hoe het met mijn aardbeitjes is.

Liefs Nathalie

Ahhh jammer Iris, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Reken je je eerste cyclus dag vandaag neem ik aan? Wanneer is je nieuwe nod heb je dat al berekend? Dan zetten we je ff weer op het lijstje, als je dat wilt natuurlijk.

Hier net ff de wasmachine aangezet, doe ik toch nog iets nuttigs vandaag. Net met vriendlief film gekeken, maar die is nu weer world of warcarft aan het spelen met vrienden online. Die denkt ook lekker weekend, volgens mij. Hier dus verder geen plannen. Tis nu al bijna 16.00 uur dus heeft ook niet echt zin meer. Tis wel heerlijk weer buiten, maar kan me vandaag niet echt tot iets zetten. Dalijk maar ff mijn mooie plantjes water geven en kijken hoe het met mijn aardbeitjes is.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan