Hoi hoi lieve meiden. een hele fijne zondag..
Hier heerlijk relax dag hoor. gister avond tijdens mn werk ff met mn schoonzusje gesmst, die komt hier regelmatig oppassen...en zo nu gisteravond ook. ik kwam tijdens werk toch langs hun huis, dus vroeg of ze zin had om mee te gaan? bij ons blijven slapen zeg maar t/m vandaag. nou dat vond ze heel gezellig plannetje! Maar wat een weer zeg gisteravond...pfffff niet normaal wat een bliksem en onweer! wel erg mooi om te zien. we waren toch nog wakker om 12 uur, dus hebben gewoon ff naar die gave flitsen staan kijken. erg bijzonder en appart hoor..en wat een regen hihi staan de doorgaande straten hier in de wijk altijd snel blank..wel grappig..zo laat ist toch nie meer echt druk op straat dat scheelt..dan blijft iedereen binnen... pfff bui bleef best lang hangen, heeft denk wel n uur geonweert..maarja..ook weer gehad. nu ist stralend weer. vanmorgen nog wel n buitje maar nu is zoonlief weer heerlijk in de zandbak aant spelen!
Voor de rest dus rustig dagje van daag...
Vond het zo'n schattig plaatje...wij vanmiddag ook ff lekker naar bed geweest... hihi echt lekker luie dag.
Vanavond moet ik werken om half 8 beginnen tot zo'n half 11 dus ben ik weer ff heerlijk zoet he...
Verders weinig nieuws te melden vanaf hier...
Hoe ist met de rest??
Iris jammer hoor toch de rd'tjes, maarja weet je wel waar je aan toe bent he.. volgende ronde maar weer gaan met die banaan!!
Hoe zou boefieboh het hebben op Pinkpop? daar ging ze toch heen? ik hoor t net op nieuws vandaar dat ik aan dr denk??hihi dat politie tevreden is, nou das alleen maar fijn...
Allemaal verders fijne dag en succes de komende week weer met werken..ik ben druk.. elke avond eigenlijk wel wat..maarja ook wel weer lekker voldaan gevoel he, en afleiding en bezigheid..hihi ik hou wel van lekker druk en bezig zijn!!
Nou totlaters..liefs mij
zo ff al mn bannertjes erbij..en weer helemaal op de hoogte hier...hihi