Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Haha die Nathalie, je snapt me weer helemaal verkeerd...hihi geeft niet hoor..je kan niet alles ruiken..haha
Mn schoonzusje is 18 en woont nog thuis dus ging hij bij  mn schoonouders ophalen snapje..vaak als het savonds laat wordt komt zij oppassen omdat ik wel 2 zusjes hebt, maar die ene kan vaak niet en die ander kan niet tot heel laat volhouden, die heeft soort ziekte met bloedplaatjes..dus vandaar..dat is lang verhaal maar daarom past zij graag en regelmatig op! heel gezellig. dan blijft ze gewoon ook slapen..
Ohja en konden we vanmorgen nog us gezellig samen naar de kerk. gebeurt ook haast nooit meer sinds zoonlief er is..
Zijn er hier trouwens meer die naar de kerk gaan?? zomaar vraagje?? of gelovig?
En Nathalie voor jou ff tip om wat lekkers te eten..hihi soep, gebakken eitje/gevuld..wraps? enz enz..bbq?? succes met wat bedenken hoor meis..
liefs mij

Ohhhh ikke snap. Ben ik dan helemaal in de war. Heb je meer schoonzusjes? Je vertelde toch laatst over haar dat ze het zo zwaar had enzo? Of is dat een andere? Tja dat kan ik dan idd niet ruiken, hihi.

Tis hier elke zondag wel iets met het eten. Hele week moet ik al bedenken wat we eten en dan weet ik het zondag vaak niet meer hoor, hihih. Afgelopen twee zondagen had ik zin in soep, maar niet in huis. Nu heb ik soep in huis maar geen zin, ahahhaha. Tis toch wat met mij. Bbq hebben we gisteren al gedaan op een kleine bbq wat vlees gebraden. Ohh ik geloof dat ik nog wat vlees over heb. Dan maar ff bakken in de pan, op een broodje ofzo. Salade is er ook nog over. Dus denk dat het kliekjes dag met van alles en nogwat word, ja das wel een idee!

Liefs Nathalie

Oh ik merk dat je t nog niet helemaal snapt..haha geeft niet ik ga nu alles haarfijn uitleggen..proberen tenminste..
Dat schoonzusje die het moeilijk heeft, tenminste die jij daarmee bedoel dat is de vrouw van mn broer dus. en dat schoonzusje die hier dus kwam oppassen is zusje van mn man.jij snap. die heeft nog 2 zusjes, hij is de oudste thuis..
We komen allebei uit gezin met 6kids thuis, heel gezellig enzo en ook allebei uit beetje dezelfde leeftijden zeg maar, want ik heb 2 oudere broers, dan ik, 2zusjes onder me en nog n broertje die 7 jr achteraan komt..hihi verrassing, maar wel leuk hoor, vooral nu voor zoonlief. zo'n jong oompje..hihi Nou en bij manlief thuis, hij is de oudste, heeft 2zusjes onderzich, dan broertje, zusje en dan dus ook nog een achteraan komertje..hihi ook een jongentje die is 10jr netals mijn jongste broertje. Bij manlief thuis heeft 1 zusje verkering zeg maar en bij mij thuis is dus 1 broer getrouwd... snapje t nu   allemaal?? moet wel volgens mij..
Kan nog veeeel meer over mn fam. vertellen maar dat doe ik maar niet, want dan praat ik nu vanmiddag nog t hele forum vol haha..vooral over mn schoonfam..hihi.. ohoh.. niet roddelen he..
Nou en kliekjesdag is ook weleens lekker hoor Nathalie, wij eten straks ws ook restje macaroni van gisteravond op. ff lekker opbakken   met kaas erdoor en smullen maar weer... vanmiddag al heerlijk tomatensoep door manlief gemaakt op met satestokjes en stokbrood. en heerlijk aardbeien, slagroom, ijs, en vla als toetje!! mjammie...hihi...
Nou succes met je eten hoor meis en totklets... Ik ga zo denk ik weer, want zoonlief wil ook nog wel us aandacht van mama..haha.. maar je merkt vanzelf he als ik niet meer reageer..dan ben ik foetsie.... en er morgenmiddag vast weer..xxx

Ohja meiden ik wou nog ff zeggen dat ik op zich wel weer op de lijstjes wil maar dan wil ik liever niet dat er gevraagd wordt van hoe is het?? enzo..snappen jullie..laat dat gewoon ff met rust, want ik weet natuurlijk niet hoe mn cyclus precies is nu na mn miskraam dus dat is voor mezelf ook ff afwachten en wil ik niet TEveel mee bezig zijn.. als ik gewoon weer op tijd enzo ongi ben klets ik weer helemaal mee zeg maar.. maar om niet op de lijstjes te staan voelt net of ik er niet helemaal bij hoor..hihi..
Maar vraag dan verders niet overal naar oke??? zeg me dan maar weer op delijstjes hoor..mn NOD is nu volgens mij alst dus gewoon zo loopt als voor de miskraam 16juni dacht ik, maar kan natuurlijk iets anders zijn dat weet ik niet precies...liefs mij

Zooo ben ik weer. Jeetje ik moet wel nadenken hoor, en dat op zondag, hahaha.

Ik ben katholiek opgevoed. Heb naar Katholieke basisschool gegaan. Als klein meisje ging ik meestal elke zaterdagavond naar de kerk. Maar nu eigenlijk nooit meer. Ja met begravenis ofzo en met kerst als het uitkomt. Heb 1e communie gedaan, maar geen vormsel (kweet niet eens of je dat zo schrijft, hihi) want ik vond/vind dat je geen papiertje nodig hebt voor je geloof of je nu naar de kerk wilt of niet, je gaat wanneer je wilt gaan. En meestal is vormsel groot feest, dure cadeau's enzo en dat hoefde voor mij niet.  Ik sta er nu ook anders tegenover, anders in het leven. Er is voor mij in het leventje een beetje teveel gebeurd. Heb niks tegen het geloof, maar de vraag waarom? is bij mij heel sterk!

Mijn mannetje komt net beneden, die gaat lekker vlees braden nu, heerlijk hoef ik dat niet te doen, hihih. Ga ik nog ff kijken bij de was. En zie wel of je nog gereageerd hebt of niet, hihih. Eet smakelijk voor straks in elk geval en werkse vanavond!

Ik zag net trouwens opname van Pinkpop waar het regende, dus snap er niks meer van, hihih. Tis natuurlijk niet live. Dus Boeffie moet ons de komende dagen maar ff vertellen hoe het was, hihih

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje           --------------

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08       2e bezoek    17 juni
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Terug
Bovenaan