Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Dankje hoor werken komt wel goed.
voel me echt eigenlijk weer helemaal de oude kan ik wel zeggen! heerlijk. bruis van energie enzo..soms nog wel wat hoofdpijn maarja zal ookwel over gaan hoop ik... Veel werken en lekker bezig zijn is voor mij het beste om iets te verwerken...
Super Nathalie dat je me weer ff opt lijstje gezet heb, leeftijd ook veranderd ja..hihi kben ouder geworden...
Ik ga hier ff iets te eten klaarmaken voor mn mannetjes en daarna badderen enzo..dus spreek jullie morgen vast wel weer als ik ff tijd heb kom ik zekers langs...
was weer gezellig hier!
Fijne avond verder en dikke knuf mij

daar ben ik weer even...ik heb vandaag gewoon nog helemaal niets gedaan..dus ik moet zo toch echt wat gaan doen  .
nathalie: hou mijn nod maar op 27 juni

groetjes en fijne avond allemaal!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08       2e bezoek    17 juni
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Zooo je staat weer op het lijstje hoor Iris. Ik wou een berichtje typen, maar toen kwam de buurvrouw plots binnen, die was weer terug van vakantie. Tis een oudere mevrouw. Ze schrok dat haar hekje weg was. Ik had van haar begrepen dat die van ons was, dus papa had eerst het gaas al weg gehaald en nu stukje hou dat er tussen stond. De schuine kant hadden we laten staan en daar hekje bij gemaakt. Maar nu bleek dat houtwerk van de buurvrouw te zijn. Ze had vroeger problemen met de vorige bewoonster die echt niet aardig tegen haar was en heel veel gebeurd, dus ze was een beetje in de war en dacht ohhh nee hè niet weer getreiter. Maar heb eigenlijk wel goed contact met haar, Nou ja als we elkaar tegen komen zeggen we vriendelijk hoi en soms ff praatje. Dus ik vertelde haar ook dat we het echt niet wisten. En we wisten dat ze met vakantie was dus hadden we het zeker eerst gevraagd en uitgelegd hoe wij het wouden veranderen en gevraagd of zij dat goed vond. Ze kon zich het ook al niet voorstellen, dat wij zo zouden doen. Gelukkig maar. Heb tegen haar gezegd dat ze maar ff moet overleggen, en als ze het stuk hout er weer tussen wil hebben dat mijn vriend dat wel ff voor haar zal doen. Dus tis weer opgelosd, hihih.

Heb net de laatste was ff in de wasmachine gedaan, de  rest is al droog, gaat zo super snel vandaag. Tis dan wel zondag, maar moet ff gebruik maken van het mooie weer. En volgende week zo onwijs druk met therapieen e.d. dat ik het nu maar ff moet doen hè. Hier nog ff wat opgeruimd en ben nu kinderziekenhuis aan het kijken. Erg hoor dat die kleine kids al zoveel leed moeten meegemaken.

Wens jullie nog fijne avond. Liefs Nathalie

Ff snel goedemorgen zeggen, voordat ik naar mijn werk moet
Wens jullie en hele fijne week! Hopelijk blijft het weer mooi
en kunnen er een aantal meiden deze week eindelijk positief testen
We gaan er weer voor!

Liefs Nathalie

Hello Chica's,

Mama22 is weer in het land....hahaha nou jah forum land....

Sorry heb nogal druk weekendje gehad. Had gedacht dat ik hier wel veel zou zitten in de avonduren aangezien mannetje nachtdienst had, maar dus niet....

Het is vandaag inderdaad maandag en tijd om de week(en) weer eens lekker positief te bekijken...Ik was me namelijk het volgende aan het bedenken:

Ze zeggen toch dat je er ongeveer 3 cyclussen over doet voordat je "ontpilt" bent.....Nu dacht ik dus zo; voor alle meiden die de 4e ronde ingaan of er al inzitten....Het is eigenlijk pas ronde 1!!!!!!!!!!! Hahahahah....Dit zou dan namelijk de eerste ronde zijn waar je helemaal in ontpilt bent....Is dat geen goed idee????
Dus Nathalie en Esther: Wij zitten pas in ronde 1 hahahaha

Sorry had weer wat te veel positieve energie geloof ik....Kga maar ff mijn haartjes föhnen voordat ze droog zijn....

Groetjes mama22

Heej kwebbelmeiden!!!
Daar ben ik ook weer eventjes. Het is echt bal hier in huis; heb vriendlief aangestoken, dus die zit nu ook ziek thuis. En onze knul heeft nu opeens ook weer koorts... Snap er niets van. Zelf ook het hele weekend nog lamlendig geweest; dat feest op zaterdagavond heeft ons geen goed gedaan natuurlijk. Weer een nacht met weinig slaap. Het was verder wel gezellig enzo hoor :).
Ook nog even leuk nieuws: net de verloskundige gebeld en ik heb nu de afspraken voor de intake en de 1e echo staan!! Jippieieieie. Nu heb ik iets concreets om naar toe te leven. De intake heb ik op 24 juni en de 1e echo op 9 juli. Klinkt nog wel heel verweg.....
Enneh, jullie moeten goed aan de klus gaan deze maand hoor!!! Zou het zo gaaf vinden om straks met z'n allen over de kunnen naar het februari-2009-zwanger-forum!! Zet 'm op meiden!!
groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan