Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08       2e bezoek    17 juni
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08
Kipling                  1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur
Kipling                 1e echo                 9 juli

Heyyyyy Girls,

Ik bruis hier ook van de goede moed. Vanmorgen lekker gewerkt, ging goed. Niet teveel uurtjes, lekker afwisseld en toch best veel gedaan. Al heel wat telefoontjes gepleegd ook, tis wat met al die instanties. Maar het geeft me een voldaan gevoel dat ik dit allemaal alweer gedaan heb. Nu lekker ff met de beentjes hoog, ff bijkomen. Heb me voorgenomen om tot 13.30 uur niks meer te doen, want moet dalijk naar therapie, dus ff rustig aan nu hè. De dag is nog langer dan alleen de ochtend, hihih. Maar ja dat krijg ik als het ff goed gaat. Ben wel wat moe en verneem mijn spieren wel, maar ach die moeten maar ff niet piepen hoor. Maar nu dus wel ff grenzen bewaken (ben ik alweer beetje overheen gegaan) anders moet ik het vanavond en de aankomende dagen weer bezuren. Tis in elk geval heerlijk weer.

Kipling, nu komt het allemaal een beetje dichterbij hè meis. Langzaam een beetje meer werkelijkheid. Vind het wel grappig dat mijn voorgevoel klopte hoor.

Mama22 de rd-tjes alweer kwijt? Ik heb ze eigenlijk maar 3 dagen echt gehad. 2 dagen hevig en de 3de dag viel alweer mee. Gisteravond alweer lekker geklust, al had ik vannacht dan bij het afvegen nog beetje licht roze gloed. Maar hier is het alweer voorbij. Wel raar hoor, want normaal was ik altijd best veel dagen. Duurde eerst ff een dag ofzo voordat het goed opgang kwam en dan echt wel aantal dagen aanwezig. Dus we zien deze ronde wel weer hoe het zal gaan lopen. Het gekke is krijg geen voorgevoel hoeveel dagen mijn cyclus nu zal zijn duss, hihih.

Ik ga ff bij de kluskippie lezen, kijken of daar nog wat gezegd is. Wens jullie fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi Dames,

Ik heb vandaag toch stiekem een test gedaan, maar die was helaas negatief.
Dus de rode duiveltjes zullen deze week zich wel melden.
Ik had al zo'n vermoede.
Jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Het leuke nieuws is wel dat mijn vriendin wel zwanger is van nummer 2!
Echt super leuk.

Tot gauw.

gr. Christel

Heeeeeeej lieve meiden, was ik ook weer ff...pffff hele morgen druk geweest..maar wel weer lekker hoor..nu dus ff zitten en hier bij lezen....

Nathalie, ik merk meteen dat je me mistte gisteravond?? haha.. arme jij.. ik heb alleen nog ff 1 puntje.. bij die lijstjes met NOD,zwanger enzo..staat bovenaan..lijsje zonder T dus, dat staat zo stom, moet je ff veranderen joh. anders lijken we wel blondjes net als ik dus ben..haha maar dan domme blondjes..
Jij lekker gewerkt verder?? wat een heerlijk zonnig, warm weer he. ik heb alweer een wasje droog! super!

Mama22: echt goed van je dat je het zo heerlijk positief bekijkt weer meid! helemaal uit je rd-dipje..dat is altijd ff balen he..maar nu kunnen jullie er weer met frisse moet weer tegenaan! en wel nogmaar in ronde 1 haha. ik vind het wel goed! succes! ik duim voor allemaal!

Kipling: leuk zeg de afspraken staan!! nu jullie nog weer ff beter worden en de lol kan niet meer op in jullie huisie. balen zeg dat je knulletje weer koorts heeft, maarja niet zo gek als mama en papa ook allebei ziek zijn wordt hij natuurlijk ook weer ziekjes...sneu..geef m maar dikke knuffel van mij en beterschapjes voor jullie allemaal!

Christel: jammer hoor niet positief getest..hou moed!!!

Dan nog ff over mezelf...hoor ik net van iemand die ook een miskraam had gehad dat de gyneceloog tegen haar had gezegd dat je na een miskraam tot 2 maanden positief kunt testen omdat het HCG hormoon in je lichaam dan zeg maar nog heel hoog is en dat het beter is dat je nog 2maanden wacht met weer zwanger worden, voor je lichaam dan zeg maar... nou dat had ik nog nooit gehoord dus vind ik diep in mn hartje klein beetje onzin.. toen ik de vk belde zei ze juist dat t alleen maar beter is voor je lichaam om weer snel zwanger te raken omdat dat hormoon dus nog veel in je zit en het dan vaak wel goed gaat.. maarja zo praat dus iedereen weer anders..pffff dat is weleens vervelend hoor. de 1 zegt dit, de ander dat... blablabla denk ik dan stiekum, ik doe gewoon waar ik me goed bij voel.. klaar, punt uit en niemand beinvloed me. ik krijg nu ook van die reacties naar mn hoofd gesmeten, ja meid: doe maar ff rustig aan, veel beter voor je en je bent nog jong...pffff weet je wat ik dan denk: als ik graag jong mama klaar wil zijn zeg maar dan moet ik dit toch zelf weten!!??! of zie ik dit mis...?? is toch mijn keuze...pfff ik zit me hier klein beetje op te winden hoor..sorry..mama22 bruist van positieve energie hihi en ik van soort opwind energie..maarja ik probeer me er geen bal van aan te trekken want diegene die dat zei heeft wel vaker van die dingen dat ik denk van..jaja en jij bent volmaakt??ieder mens is anders dus ik weet heus wel waar ik mee bezig ben...pfff sorry voor mn hele relaas...hihi ben ik het weer ff kwijt. bedankt voor t lezen hoor...
Nou meiden, vanavond moet ik weer werken, dus helaas Nathalie, moet je het weer ff zonder mij doen..hahahaha hej totgauw lieve meiden, succes met alles deze week en knuf van mij!!

nog ff mn bannertje...en nu heerlijk buiten van t mooie weer genieten!!!
Fijne middag allemaal! knuf ikku

Hey ratelkippie, hihih Ohhh nee we zitten hier in maart hè. Wat lijkt dat alweer lang geleden zeg. Maar voelt soms ook nog maar heel kort, gek hè. Je bannertje is lekker fout! Je moet wel opletten hoor, hihih. Ik zal ons LIJSJE dalijk ff veranderen in LIJSTJE, hihi, was me nog niet opgevallen. Is vast al hele tijd zo dan! Mensen kletsen altijd meis. Je moet maar zo denken als ze niet meer over je praten moet je je zorgen gaan maken, hihih. Iemand anders denkt het vaak altijd beter te weten of weten soms niet met de situatie om te gaan, waardoor je juist dingen gaan zeggen die dan verkeerd over komen ook al bedoelen ze het misschien wel goed.

Christel (uhm je naam was met Ch maar of het nou Christel was weet ik niet meer, sorry, hihih) je hebt wel al vroeg getest hè meis, misschien is er nog hoop, tis nu nog maar 2 juni hoor. We blijven gewoon duimen en anders laat de rd-tjes maar snel komen dat je teministe geen mega lange cyclus hebt.

Ik ga het wel redden vanavond zonder jou hoor MamaJM (ohhh komt ook weer lekker vriendelijk over, hihih) Ik ga namelijk om 20.15 uur zwemmen en vanavond rustig aan doen, omdat ik morgen ook weer heel druk dagje heb. Dan moet ik alles een beetje verdelen hè. Ben geen wonderwoman! Nee niet nee, hihih

Meiden nog fijne middag en avond natuurlijk. Wie heeft er nog leuke plannen?

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08       2e bezoek    17 juni
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08
Kipling                  1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur
Kipling                 1e echo                 9 juli

Terug
Bovenaan