Heeeeeeej lieve meiden, was ik ook weer ff...pffff hele morgen druk geweest..maar wel weer lekker hoor..nu dus ff zitten en hier bij lezen....
Nathalie, ik merk meteen dat je me mistte gisteravond?? haha.. arme jij.. ik heb alleen nog ff 1 puntje.. bij die lijstjes met NOD,zwanger enzo..staat bovenaan..lijsje zonder T dus, dat staat zo stom, moet je ff veranderen joh. anders lijken we wel blondjes net als ik dus ben..haha maar dan domme blondjes..
Jij lekker gewerkt verder?? wat een heerlijk zonnig, warm weer he. ik heb alweer een wasje droog! super!
Mama22: echt goed van je dat je het zo heerlijk positief bekijkt weer meid! helemaal uit je rd-dipje..dat is altijd ff balen he..maar nu kunnen jullie er weer met frisse moet weer tegenaan! en wel nogmaar in ronde 1 haha. ik vind het wel goed! succes! ik duim voor allemaal!
Kipling: leuk zeg de afspraken staan!! nu jullie nog weer ff beter worden en de lol kan niet meer op in jullie huisie. balen zeg dat je knulletje weer koorts heeft, maarja niet zo gek als mama en papa ook allebei ziek zijn wordt hij natuurlijk ook weer ziekjes...sneu..geef m maar dikke knuffel van mij en beterschapjes voor jullie allemaal!
Christel: jammer hoor niet positief getest..hou moed!!!
Dan nog ff over mezelf...hoor ik net van iemand die ook een miskraam had gehad dat de gyneceloog tegen haar had gezegd dat je na een miskraam tot 2 maanden positief kunt testen omdat het HCG hormoon in je lichaam dan zeg maar nog heel hoog is en dat het beter is dat je nog 2maanden wacht met weer zwanger worden, voor je lichaam dan zeg maar... nou dat had ik nog nooit gehoord dus vind ik diep in mn hartje klein beetje onzin.. toen ik de vk belde zei ze juist dat t alleen maar beter is voor je lichaam om weer snel zwanger te raken omdat dat hormoon dus nog veel in je zit en het dan vaak wel goed gaat.. maarja zo praat dus iedereen weer anders..pffff dat is weleens vervelend hoor. de 1 zegt dit, de ander dat... blablabla denk ik dan stiekum, ik doe gewoon waar ik me goed bij voel.. klaar, punt uit en niemand beinvloed me. ik krijg nu ook van die reacties naar mn hoofd gesmeten, ja meid: doe maar ff rustig aan, veel beter voor je en je bent nog jong...pffff weet je wat ik dan denk: als ik graag jong mama klaar wil zijn zeg maar dan moet ik dit toch zelf weten!!??! of zie ik dit mis...?? is toch mijn keuze...pfff ik zit me hier klein beetje op te winden hoor..sorry..mama22 bruist van positieve energie hihi en ik van soort opwind energie..maarja ik probeer me er geen bal van aan te trekken want diegene die dat zei heeft wel vaker van die dingen dat ik denk van..jaja en jij bent volmaakt??ieder mens is anders dus ik weet heus wel waar ik mee bezig ben...pfff sorry voor mn hele relaas...hihi ben ik het weer ff kwijt. bedankt voor t lezen hoor...
Nou meiden, vanavond moet ik weer werken, dus helaas Nathalie, moet je het weer ff zonder mij doen..hahahaha hej totgauw lieve meiden, succes met alles deze week en knuf van mij!!