A
Anoniem
Guest
Nou meiden, ik kom toch nog ff langs hoor..hihi ff jullie fijne avond wensen.....
En wil nog ff kwijt dat ik best hele middag heb lopen denken dat hoe mensen je kunnen beinvloeden of kwetsen door zich met je leven te bemoeien, terwijl ze het misschien helemaal niet zo bedoelen maar dan komt het zo over..pffff vermoeiend soms.
Maar ik ga het allemaal op n rijtje zetten in mn koppie en vanavond lekker genieten en dan zal het morgen wel weer gaan denk..pfff zit me nu gewoon dan ff dwars. wel ff goed met manlief over gepraat en die begrijpt me goed gelukkig en zegt ook, het is ons leven, moeten wij weten hoe we dat invullen en hoeft niemand mee te bemoeien, niemand weet hoe groot onze kinderwens is, ookal zijn we nog jong... vinden het gewoon super jonge ouders te zijn....maarja, jullie hebben er ook niks aan al zit ik me hele klaagzang hier neer te zetten, dus ik stop er maar mee en ga nog ff van mn 2 mannekes genieten en Nathalie zwemze vanavond he! geniet ervan meis! en hoe ist met je aardbeien? alweer een rijpe gevonden?? hihi succes ermee... stuur er maar 1 op, kan ik m ook proeven haha
Meiden......Liefs mij