Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nou meiden, ik kom toch nog ff langs hoor..hihi ff jullie fijne avond wensen.....
En wil nog ff kwijt dat ik best hele middag heb lopen denken dat hoe mensen je kunnen beinvloeden of kwetsen door zich met je leven te bemoeien, terwijl ze het misschien helemaal niet zo bedoelen maar dan komt het zo over..pffff vermoeiend soms.
Maar ik ga het allemaal op n rijtje zetten in mn koppie en vanavond lekker genieten en dan zal het morgen wel weer gaan denk..pfff zit me nu gewoon dan ff dwars. wel ff goed met manlief over gepraat en die begrijpt me goed gelukkig en zegt ook, het is ons leven, moeten wij weten hoe we dat invullen en hoeft niemand mee te bemoeien, niemand weet hoe groot onze kinderwens is, ookal zijn we nog jong... vinden het gewoon super jonge ouders te zijn....maarja, jullie hebben er ook niks aan al zit ik me hele klaagzang hier neer te zetten, dus ik stop er maar mee en ga nog ff van mn 2 mannekes genieten en Nathalie zwemze vanavond he! geniet ervan meis! en hoe ist met je aardbeien? alweer een rijpe gevonden?? hihi succes ermee... stuur er maar 1 op, kan ik m ook proeven haha
Meiden......Liefs mij

Aardbeitjes zijn nog niet goed rood, jammer jammer! Ja halloooooo dalijk eet de postbode mijn lekkere aardbeien op. Kom maar halen, hihih. Moet er eerst wel meer aanzitten, anders kom je dalijk voor niks, zijn de aardbeitjes nog niet rijp genoeg, hihih.

Meis, soms weten mensen niet wat hun woorden door iemands koppie blijven spoken. En ze weten idd niet hoe groot jullie kinderwens is. Het is iets tussen jou & je mannetje en natuurlijk de kleine man ook wel een beetje, want die ziet het volgens mij al helemaal zitten als ie steeds beebie zegt, hihih. Dus hup weg zie spookgedachtes. Je koppie ff een beetje leger maken en vanavond gewoon lekker genieten. Morgen weer een dag!

Liefs Nathalie

Heeej meis, bedankt voor je lieve woordjes weer! je bent super! ik weet ookwel dat t zo is..moet er niet over nadenken, maar dat doe je toch automatisch..het is gewoon vervelend maarja.. ik ga vanavond over andere dingen praten en vanavond vast heel moe, dus slaap ik goed denk en dan morgen zie ik alles weer heel anders in... komt wel goed denk ik. het is ons leven, zei mn mannetje ookal en daar hoeft niemand mee te bemoeien...hoe goed ze het misschien ook bedoelen, sommige mensen kunnen soms beter dr mond houden... Net of zij volmaakt zijn en weten hoe wij het willen?? nee dacht ik niet...hihi ik hou er over op..klaar..!
ander onderwerp... het begon hier net opeens te regenen..hihi k snel zonnescherm in en zandbak dicht..hihi en toen was het weer droog.. gek weer... maar wel lekker voor de tuin afentoe een drupje en ook wel verfrissend...!! Zoonlief bleef gewoon in de regen staan, hij vond het wel maf, van die grote druppen...
maar nu is het dus weer droog en speelt hij nog ff   lekker buiten en gaat hij zo naar bed en dan mama werken...en papa lekker relax avondje...
Meiden totmorgen..dan heb ik overdag lekker niks geen verplichtingen dus ben ik hier vast wel weer te vinden!
Dikke knuf mij

Toepasselijk plaatje!

Hier zijn de rd-tjes gelukkig weg! Dus het klusseizoen (nou ja ronde, hihih) kan GEOPEND worden, hihih

Allemaal heel veel klusplezier vanavond/vannacht/morgenvroeg/morgen/of een andere dag, hihih

Liefs Nathalie

Hydro therapie er alweer op zitten. Nu ff bijkomen hoor en hier thuis nog wat dingetjes doen. Eind van de middag nog weer therapie en dan zit het er weer op voor vandaag. Wat een noodweer was het hier net. Onweer en hoosbui, niet normaal. Maar tis gelukkig niet koud. Heb een rok aan en is het zulk weer. Gisteren spijkerbroek en was het bloed heet, hihih. Ja maar had geen tijd om om te kleden dus dan krijg je dat hè. Dus dacht vandaag begin de dag goed. Tis ook niet koud ofzo. Maar met die regen koeld het wel af hoor. Ohh het onweerd nog steeds. Nou ja ben er gelukkig niet bang voor.

Ik kwam ff langs om jullie hele fijne dag te wensen vandaag!

Liefs Nathalie

hoi meiden,

jullie waren alweer een stukje naar beneden gezakt op het lijstje, moet helemaal zoeken, hihihi

hier alles goed, moeheid begint iets minder te worden...maar hou dan ook echt rekeing met m'n lichaam, niet teveel plannen en rustig aan.....morgen echo.....

Hoi lieve meiden. nietzo veel meer gekletst hier zeg..hihi helemaal niet van die kwebeltjes gewend hier..??? iedereen druk,
ikku ook. ga nu eten en kleine man naar bed en kom dan ff verhaal doen..
Doegie. fijne dag allemaal met alles!
knuf ikku

Terug
Bovenaan