A
Anoniem
Guest
Hallo dan..pfff daar was ik weer... hihi de morgen begon hier lekker gek.. om half 8 vliegt manlief overeind in bed..oh ik heb me verslapen!!!! hihi normaal is hij rond half 8 op zn werk, hij zei: ik weet zeker dat ik de wekker heb gezet maar ws half in zn slaap uitgeduwt en verder gedut. meestal gaat hij er kwart voor 7 uit.. dus hij in schrik/paniek snel zn baas gebeld..ja sorry heb me verslapen maar kom zsm..hihi die baas is echt wel een lieverd soms dus moest lachen en zei: oh douche eerst ff lekker en ga lekker wat eten... en kom dan hierheen.maarja zo is manlief niet dus ik moest ff uit bed ontbijtje maken en hij snel wat wassen en aankleden en binnen het kwartier was hij foetsie hihi... die baas is wel echt n mafkees hoor vind ik dan, hij kan ook weleens heel rot doen maar t is toch wel n schat. dat hij zo grappig reageert. mannetje zei al...zal wel pech hebben en t de rest van de week nog moeten horen..ouwe slaapkop hihi..hij verslaapt zich gelukkig eigenlijk nooit... Stuurt hij net sms dat zn collega's enzo op t werk echt moesten lachen toen hij kwam..haha ach maakt niet uit. dikke lol daar he..is leuk!
Nou maarja toen was ik natuurlijk ook meteen klaarwakker en zoonlief hoorde ik ookal kletsen terwijl die meestal wel toch zo'n halfuur langer slaapt..ik dus ons bed afgehaald, was aangezet en zelf lekker in de douche, toen zoonlief uit bed, gegeten en daarna zooi opgeruimd van gisteravond, al mn Tupperware spulletjes weer uitgezocht en klaar gezet voor vanavond. heb ik weer een party... nog een was gedaan, gestofzogen..en toen deedt zoonlief stout...pfff gooide hij de vaas met pioenrozen om, die ik net zaterdag bij AH had gehaald...gelukkig ging het niet hard en is het nogal dik glas, dus vaas nog heel. alleen allemaal water over de vloer, dus pff dat opgeruimd en rozen weer in de vaas, alleen ff hoog weg gezet, want heb niet nog n keer zin aan zo'n waterballet..hihi.... ach ja dat heb je met kleintjes soms he, over t algemeen blijft hij overal wel af, maar nu had hij echt zo'n klier bui en lekker mama plagen..oh ja pfff ik dacht zet ff de sallontafel eens in de boenwas..doe ik niet vaak hoor...Maar had pas al het dressoir en de eettafel een keer gedaan, dus dacht, laat ik eens lekker boenen..hihi hij klimt dus nooit op de sallontafel, maar nu moest hij er steeds op meende die. ja dan wordt je vies en bruin van dat spul..pfff had hij het blikje ook nog keer te pakken, dus met zn vingers erin en ja dat was toch wel bah..hehe, toen bleef hij ff uit de buurt...hihi mama moet niet zo boenen en soppen daar houd hij niet van..haha... achja als troost hebben we ook nog ff samen boekjes gelezen... en toen gegeten en hupsa in bed..mama nog n wasje opgehangen en nu dus ff achter de pc.
En ja hoor mn vriendin die dus pas bevallen is uit zeeland was online op msn. dr mannetje heeft nu 2 weken vrij,dus die mailde me allemaal foto's!! leuk!!! oh wat een schatje joh! echt zo moooooooooooi!
Ik ga er denk ik volgende week dinsdag heen..kan gewoon niet meer langer wachten, en die week heb ik het nie zo druk, want je bent dan toch hele dag weg, en mn kleine man moet dan ook mee en moet dan vaak die dag erna echt bijkomen van zo'n stuk rijden dus, maar ik wil t ventje nu zien, nu hij nog zo schattig lief en klein is! HEERLIJK!! dus weer lekker leuke plannen gemaakt!!
Las dat Parent2b morgen de echo heeft! leuk hoor! ga er van genieten he! spannend, we horen wel hoe het was!! succes
Nou verders iedereen ook succes met alles, Nathalie geniet dat je rd'tjes weer foetsie zijn..lekker klussen weer he dames!!
Beetje echo lang verhaal maarja, heb je soms... was hier ook niet veel om op te reageren, ik ga nog ff wat poetsen hier, heb nu opeens zo'n bui dus moet ik het ff van nemen..haha is mn huisie ook weer opgeruimd en schoon!
Dikke knuf en totspreeks!!