Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hallo dan..pfff daar was ik weer... hihi de morgen begon hier lekker gek.. om half 8 vliegt manlief overeind in bed..oh ik heb me verslapen!!!! hihi normaal is hij rond half 8 op zn werk, hij zei: ik weet zeker dat ik de wekker heb gezet maar ws half in zn slaap uitgeduwt en verder gedut. meestal gaat hij er kwart voor 7 uit.. dus hij in schrik/paniek snel zn baas gebeld..ja sorry heb me verslapen maar kom zsm..hihi die baas is echt wel een lieverd soms dus moest lachen en zei: oh douche eerst ff lekker en ga lekker wat eten... en kom dan hierheen.maarja zo is manlief niet dus ik moest ff uit bed ontbijtje maken en hij snel wat wassen en aankleden en binnen het kwartier was hij foetsie hihi... die baas is wel echt n mafkees hoor vind ik dan, hij kan ook weleens heel rot doen maar t is toch wel n schat. dat hij zo grappig reageert. mannetje zei al...zal wel pech hebben en t de rest van de week nog moeten horen..ouwe slaapkop hihi..hij verslaapt zich gelukkig eigenlijk nooit... Stuurt hij net sms dat zn collega's enzo op t werk echt moesten lachen toen hij kwam..haha ach maakt niet uit. dikke lol daar he..is leuk!
Nou maarja toen was ik natuurlijk ook meteen klaarwakker en zoonlief hoorde ik ookal kletsen terwijl die meestal wel toch zo'n halfuur langer slaapt..ik dus ons bed afgehaald, was aangezet en zelf lekker in de douche, toen zoonlief uit bed, gegeten en daarna zooi opgeruimd van gisteravond, al mn Tupperware spulletjes weer uitgezocht en klaar gezet voor vanavond. heb ik weer een party... nog een was gedaan, gestofzogen..en toen deedt zoonlief stout...pfff gooide hij de vaas met pioenrozen om, die ik net zaterdag bij AH had gehaald...gelukkig ging het niet hard en is het nogal dik glas, dus vaas nog heel. alleen allemaal water over de vloer, dus pff dat opgeruimd en rozen weer in de vaas, alleen ff hoog weg gezet, want heb niet nog n keer zin aan zo'n waterballet..hihi.... ach ja dat heb je met kleintjes soms he, over t algemeen blijft hij overal wel af, maar nu had hij echt zo'n klier bui en lekker mama plagen..oh ja pfff ik dacht zet ff de sallontafel eens in de boenwas..doe ik niet vaak hoor...Maar had pas al het dressoir en de eettafel een keer gedaan, dus dacht, laat ik eens lekker boenen..hihi hij klimt dus nooit op de sallontafel, maar nu moest hij er steeds op meende die. ja dan wordt je vies en bruin van dat spul..pfff had hij het blikje ook nog keer te pakken, dus met zn vingers erin en ja dat was toch wel bah..hehe, toen bleef hij ff uit de buurt...hihi mama moet niet zo boenen en soppen daar houd hij niet van..haha... achja als troost hebben we ook nog ff samen boekjes gelezen... en toen gegeten en hupsa in bed..mama nog n wasje opgehangen en nu dus ff achter de pc.
En ja hoor mn vriendin die dus pas bevallen is uit zeeland was online op msn. dr mannetje heeft nu 2 weken vrij,dus die mailde me allemaal foto's!! leuk!!! oh wat een schatje joh! echt zo moooooooooooi!
Ik ga er denk ik volgende week dinsdag heen..kan gewoon niet meer langer wachten, en die week heb ik het nie zo druk, want je bent dan toch hele dag weg, en mn kleine man moet dan ook mee en moet dan vaak die dag erna echt bijkomen van zo'n stuk rijden dus, maar ik wil t ventje nu zien, nu hij nog zo schattig lief en klein is! HEERLIJK!! dus weer lekker leuke plannen gemaakt!!
Las dat Parent2b morgen de echo heeft! leuk hoor! ga er van genieten he! spannend, we horen wel hoe het was!! succes
Nou verders iedereen ook succes met alles, Nathalie geniet dat je rd'tjes weer foetsie zijn..lekker klussen weer he dames!!
Beetje echo lang verhaal maarja, heb je soms... was hier ook niet veel om op te reageren, ik ga nog ff wat poetsen hier, heb nu opeens zo'n bui dus moet ik het ff van nemen..haha is mn huisie ook weer opgeruimd en schoon!
Dikke knuf en totspreeks!!

FF iemand op msn zeggen dat ze haar klep moet houden hoor, hihih! MamaJM sttttttttttttt ik ga NU reageren! Oh die is ff zoet, gaat weer boenen, hihih

Zoooo ben ik ook weer. Jullie raden nooit wat ik heb gedaan toen ik klaar was met zwemmen, hier ff had gereageerd. De vaat had uitgeruimd enzo............ Ik ben gaan slapen! Gewoon in bed liggen, en kon eerst de slaap niet vatten doordat ik me aan andere kant de rust ook niet gunde om dat te doen, maar toen heb ik mezelf ff toegesproken van hup nu slapen dan kan je er dalijk beter tegen. En toen ben ik in slaap gevallen en werd tegen 13.15 uur lief door mijn mannetje wakker gemaakt. Ohhh wat heerlijk dit zwoele weer, weg rd-tjes dus klussen maar, hihih. Wel maf wakker worden dan hoor, hihi. Nog lekker ff blijven liggen en toen lekker onder de douche. En net ff broodje gegeten, en toen zat ik alweer hier om met jullie te klesten. Want er is zoveel gezelligs gezegd.

Hahha MamaJM dacht komt heel verhaal met wat allemaal in je koppie om gaat en niet goed gaat. Maar nee, lachen! Pfff gelukkig zeg dat je niet zo zorgen meer maakt om reacties van anderen. Nee mevrouw heeft poetsbui, hihi De kleine weet niet wat hem overkomt. Mama doet gek met al die leuke nieuwe spulletjes en als ik er dan opklim word ik lekker vies en glijd lekker, dus dat vind ie natuurlijk enig. Dat hij geen poetsdoek is had je hem misschien eerst ff moeten uitleggen. Jeetje sterke vaas hebben jullie hoor. De kleine man hielp gewoon, dan kon je meteen dweilen dacht ie. Hij vond blijkbaar dat dat nodig was, hihi. Hij kan nu niet lekker in de tuin spelen met al die regen en onweer natuurlijk. Of is het bij jullie droog? Hhaha en je mannetje die zich verslapen heeft. Wel lief hoor van de baas. Hij zal het misschien nog wel een tijdje aan moeten horen ja, maar ach als ze maar lol hebben met zijn allen.

Parent2be fijn dat je iets minder moe bent meis. Morgen echo, leukleuk! Spannend ook. Geniet er lekker van meis, en kom je het ons dan vertellen hoe het ging?

Ik wou eigenlijk nog voordat ik naar therapie moet ff de stad in, maar met dit weer doen we dat maar niet. Koud is het gelukkig niet. Maar heb mijn rok verruild voor witte linnen broek. Sta er nog steeds zomers op dus!

Meiden wens jullie nog fijne middag, hopelijk daar meer zon! En tot later. Liefs Nathalie

Zo hehe, Nathalie is weer aardig..haha wees blij meid dat ik niet meer met mn kop vol zorgen loop en alles afreageer op poetsen in huis...haha doe ik niet vaak zo als nu hoor. sinds we nu zo'n 2 jaar getrouwd zijn heb ik de meubels nog nooit in de boenwas gezet dus pas al het dressoir gedaan en dus vanmorgen de salontafel en net uitgepoetst..zo die glanst weer mooi joh!! hihi jippie, eer van me werk..haha maar voor hoelang??ach maakt ook niet uit, ben ik ff zoet geweest he..met dit weermoet je   wat bedenken om binnen te zijn..net ook nog de eettafel in de was gezet, maar mag mannetje denk uitpoetsen straks als hij uit zn werk komt..pfff wordt te zwaar en vind hij niet erg, hij vliegt er zo over..hihi..dan alles weer netjes hier! heerlijk!
Ja en idd die vaas is echt sterk gelukkig wel. pas voor mn verjaardag gehad dus zou jammer zijn als tie nu alweer kapot zou zijn gevallen..maar is dik glas en hij viel eerst tegen de bank ofzo, dus brak iets zn val denk en staan maar paar rozen in en zat niet heel veel water in dus t viel allemaal mee....gelukkig!! hihi met die kleine blijf je zoet hoor..haha
Heb m net uit bed gehaald. pfff volgens mij niet zo goed uitgeslapen haha hij was beetje sago..huilen, mopperen, niks willen dus ff lekker met hem geknuffeld en op schoot gezeten, toen de folders gekeken en leuke stoel voor hem gezien in de Kruitvat folder! met parasolletje..heel maf, ga van de week maar us kijken of ze m nog hebben. wel leuk voor buiten!
Nathalie lekker zeg dat je zo geslapen hebt! super ! die luxe durf ik me niet te permiteren...hihi... misschien donderdag middag? want morgenmiddag komt n vriendin gezellig langs dus komt er zekers niet van, maar ook niet van poetsen, dus wordt denk relax dag.....!! yes....
totlaters...

Vind het alleen maar fijn dat het zo goed met je gaat, Zit echt met glimlach op mijn gezicht je verhalen te lezen, hihih. Maar als je gezellig visite krijgt dan is het ook wel te doen hè. Ik ga maar weer eens therapieen! Houd me zoet, hihih.

Meiden tot vanavond! Liefs Nathalie

Ps. MamaJM jij werkse!

Whaha ik met al mn lange verhalen he..hahaha mooi dat je er om kan lachen! dat is gezond..hihi
En idd alleen maar fijn dat ik me goed voel. vind ik zelf ook net zo fijn!...gewoon doorgaan he... positief zien!! het komt goed...met ons allemaal.
Ik ga ff nog wat doen hier..
spreek jullie gauw weer!
Liefs en fijne dag verders...

Haha Nathalie hoest met je aardbeiend trouwens?????
xx

goedeavond allemaal!!!

vriend kwam thuis uit werk en eerste wat hij zei: morgen echo, spannend he!!! ooo, zwijmel, zo lief!!

nu weer erg moe, voor de verandering, even dvd'tje kijken en dan m'n bedje in....als ik kan slapen.....vind het zo spannend,,,,zal het allemaal goed zijn?

wordt wel steeds moeilijker om het te verbergen, grote borsten hier (da's nog niet het ergste wat opvalt) maar dan wel weer volgende week een bedrijfsuitje, met eten: biefstuk op het menu....wat moet ik nu zeggen? helemaal afzeggen of het maar vertellen? denk dat het 't laatste wordt...anders raden ze het zelf wel...

nou laterrr

Ahhhh lief hoor dat je mannetje er zo naar de echo uit kijkt. Dan is het voor hem ook allemaal wat werkelijker hè. Jij voelt natuurlijk van alles en bent moe e.d. maar voor mannen is dat toch anders.

Hey maar meiden mijn paps komt eraan, ik spreek jullie later!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan