Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeej Parent2b:Lief zeg dat je mannetje er ook zo mee bezig is, maar ik zie op je bannertje dat je nog maar net 7weekjes bent klopt dat?? en dan nu al de echo? is dat niet wat vroeg? maakt mij niet uit hoor en het mooiste en leukste wat er is, maar ze doen de termijn echo toch meestal rond de 11weken dacht ik??
Maar veel plezier morgen, ga van jullie mooie moment en kleine wondertje genieten saampjes! we horen wel hoe het was.....succes! en sterkte met je moeheid,vervelend hoor, en trouwens als op de echo nu alles oke is zou ik maar gewoon op dat uitje zeggen hoe het zit dan hoef je ook niet moeilijk te doen om de biefstuk te ontwijken hihi....
Nathalie, komt je pa alweer helpen? schatje hoor! plaats us keer foto van je tuin op je hyves ofzo???! ben wel benieuwd hoe tie wordt..na al je verhalen haha!
Nou ook verders iedereen fijne aaf..ik ga jullie verlaten...totmorgen maar weer. hopelijk ist sochtends droog, kan ik ff met zoonlief naart dorp!! doegiedoei..
liefs mij

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08

Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08

El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

Loempia, 22 jaar             2e ronde - 1e kindje            03-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be        
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Yippieee we hebben er weer een zwanger kluskippie bij. Ons lijstje hier is nog wel erggg klein hoor meiden. Wat gaan we hier aan doen? Dat kan natuurlijk niet hè. Ik wil hier ook zo'n lijst als bij de kluskippies, hiihih. Dus duimduimduim!

MamaJM leuke avond gehad? Veel verkocht?

Parent2be, heelllll veel plezier en geluk vandaag (wat tis al na 0.00 uur, hihih) met jullie echo. Laat je als je terug bent weten hoe het was, want wij zijn veel te nieuwsgierig na de mooie foto e.d. En wat betreft je uitje. Tja als de echo helemaal goed is kan je het natuurlijk vertellen. Maar kan me voorstellen dat je het liever ook nog ffies geheim houd. Staat er niks anders op menu dan? Anders misschien een optie om niet de hele tafel het te vertellen maar samen met een collega er iets op te bedenken? Denk er maar ff over na. Als ik jou was zou ik wel gewoon gaan. Want is voor jou ook wel ff fijn om eruit te zijn. Of anders nog een optie. Biefstuk gewoon goed laten bakken, dan mag je het wel eten. maar ja dan is het wel erggg droog hè, hihih.

Vanavond weer 1 aardbeitje gegeten, mmmm! Het gaat goed met mijn plantje hoor. Ik zal binnenkort eens ff wat foto's maken idd MamaJM. Vanavond heb ik foto's van vroeger bekeken. Echt leuk. Heb er een paar ingescand en op hyves staan paar foto's van vroeger van mijn ouders. Echt zoooo lief mijn paps met krullend haar. Dan kunnen jullie zien van wie ik die krullen heb, hihih. Zal morgen ofzo eens ff kijken of ik mijn beroemde aardbeienplant op de foto kan zetten, hihih. Paps heeft idd weer heel lief geholpen. Hebben samen het hek afgemaakt, want daar wou ik nog paar schuine stukjes aan. En het gras komt er zelfs al een klein   beetje door. Dus begint beetje bij beetje steeds mooier te worden.

Ik ga nu maar eens slapen. Maar was zo aan het kletsen bij kluskippies toen ik las van Vlinder zwanger is. En moest daar ook nog dingen bijlezen omdat mijn mams ook nog ff kwam kijken bij ons vanavond. Hebben samen GTST gekeken en koffie gedronken. Dus tja dan kan ik niet gaan zitten lezen of reageren hier hè.

Vanmiddag trouwens met therapie een voorteken. Er werd gevraagd of ik weet hoe een baby slaapt? Of ik baby in mijn omgeving had enzo. Heel vreemd, hihih. Baby's bewegen namelijk ook constant. Alleen als ze slapen liggen ze stil. Tja als je daarover na denkt klopt dat idd wel. Heel apart. Heb de laatste  week wel vaker dat iemand ineens met mij over kids begint, hihih. Nou hier klussen we gewoon lekker verder, zeg ik natuurlijk niet tegen hun, hihih. Volgende week (vruchtbare) klusweek!

NU ga ik echt, want klets weer veel te veel!

Weltrusten & Slaap lekker! Liefs Nathalie

Goedemorgen lieve meiden,

Is het bij jullie ook zulk donker grauw weer?
Regen regen regen hier en wie moet er dalijk door!
Een ding weet ik zeker. Ik hoef vanavond de tuin niet sproeien, hahaha
Foto's maken doe ik ook nog maar ff niet, tis geen gezicht zo.

Ik heb druk dagje vandaag. Revalidatietherapie, fysio en vanmiddag nog ff werken. En dan zit mijn woensdag er alweer op. Ik kom jullie dan ook een hele fijne dag wensen. Geniet van de verkoeling.

Liefs Nathalie

hallo allemaal,

alles ziet er goed uit op de echo!! hebben het hartje zien kloppen!!!

mijn placenta komt waarschijnlijk aan de voorkant te liggen, grappig dat ze dat nu al in kan schatten.

veel foto'tjes mee en heerlijk uitgebreid gekletst daar!

ze schatten ieniemienie op 6 weken en 6 dagen, maar op 4 juli weer een echo en dan kunnen ze echt wat zeggen over de uitgerekende datum, nu 22 januari

ga nu snel naar cursus, maar moet het hier even melden!!!

binnenkort echofoto's, ga het eerst familie etc, vertellen en dan kan via hyves de echo online!!!

Hoi lieve meiden, hier ben ik ffies.. voordat jullie me gaan missen als actieve mamajm hihi...
Met mij gaat t goed hoor, maar er gaat ff HEEEEEL veel door mn hoofd. kwam hier net n vriendin van me met haar tweelingzusje, wat dus ook wel beetje vriendin van me is, maar toch anders en die waren dus zeg maar met n andere vriendin van ons trouwjurk wezen afpassen omdat die gaat trouwen, die is ook zwanger, maar wat wil dus nu het geval, die tweelingzussen zijn dus ook allebei zwanger. erg onverwacht allebei, de 1 had al echo gehad(het zusje dus van mn vriendin) die is nu zo'n 12 weken en mn vriendin nog maar 7 weekjes. zij voelde zich er niet echt goed bij. had een keer wat groene afscheiding gehad...nou ja blablabla verders nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel gekletst natuurlijk. die ene zit in erg vervelende situatie, ja en als je dan tweeling ben maak je je snel zorgen om je zusje, dus mijn vriendin zit in erg rottige situaties....nou ja jullie hebben er allemaal niks aan, maar ik wou het hier toch ff neerzetten... ik heb het ook best druk met vanalles. maar ik kan ook zo uren op de bank gaan zitten en denken nu...sorry meiden er gaat zoveel door me heen... we hebben altijd zoveel samen mee gemaakt en dan nu dit, en dan hoor je verhalen over nou ja pfffffffff sorry meiden dat ik zo vaag doe..het hele verhaal komt nog wel maar moet het eerst ff laten bezinken en bedenken hoe ik dat hier ga omschrijven, voordat t een lap tekst wordt van 7pagina's ofzo...... moeilijk uit te leggen...
Maar meiden ik denk aan jullie en ik vernam dat Vlinder toch zwanger is..eindelijk meis! na die 10 ronde's....pfffff ook zoiets apparts waar ik dan aan denk he, de 1 zit zeg maar met smart op een zwangerschap te wachten en de ander krijgt het op heel onverwacht/ongepland moment letterlijk in zn schoot geworpen...pff wat is de moedernatuur/wereld soms oneerlijk....maarja Vlinder ik gun het je VAN HARTE!! en alle andere meiden   hier natuurlijk ook...
maar heb nu ffies wat anders aan mn hoofd... dus ben er ffies wat minder denk...heb zoveel om over na te denken...
nou fijne middag allemaal dikke knuf van mij...

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje            05-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar             2e ronde - 1e kindje            03-06-08
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be        
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Fijn zeg Parent2be dat jullie echo zo mooi was en veel hebt kunnen praten. Je hoord meiden dat het allemaal zo snel gaat en voor dat ze het weten weer buiten staan. Ze gaan er dus nu vanuit dat je een week minder ver bent? Ik ben benieuwd hoe dat de volgende keer zal zijn. Wanneer is jullie nieuwe afspraak?

MamaJM soms zit het leventje ingewikkeld in elkaar en weet je het ff niet meer hè. Dan gebeurd er zoveel, heb je zoveel ingrijpens te horen gekregen dat je het allemaal niet zo goed meer weet. Niet teveel piekeren hoor meis, want dat is niet goed voor je lichaam en krijg je koppie pijn van.

Ik heb ook heftig dagje achter de rug hoor. Auto die ineens vaag deed waardoor ik na revalidatietherapie eerst nog naar de garage moest, die ik gelukkig haalde en nu mijn auto gelukkig weer klaar. Ff snel langs huis een appeltje en broodje halen. Bleek er niet genoeg brood te zijn. Daarna door naar fysio en toen werken, dat ook nog langer was dan normaal omdat er nieuw zwemlesgroepje bij is gekomen. Nu lekker op de bank tv kijken, ben ik wel aan toe!

Wens jullie hele fijne avond! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan