Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ja in het begin klonk 30 mei nog zooooo ver weg. Maar sinds vorige week vind ik het zooo snel gaan. Tis nu alweer woensdag dus nog 2 nachtjes slapen, hihih

Ja pfff moeilijk is dat he mama22... ik vind het ook heel vervelend dat ik er zo mee zit...zo van als het dan maar goed gaat???? dat is ook zo'n onzeker rot gevoel, als waar jullie nu ook mee zitten???? wel niet testen?? wel niet ongi??? nou succes.....

Ik denk dat ik wel een test meeneem, maar niet zeker weet of ik dan ook test...ligt eraan hoe ik me voel......en als ik daar test dan ga ik snel zo'n internetcafe in....ohhhh heb er echt zin in.....ff lekker ontspannen samen....alleen jammer dat ik dan mijn rd'tjes krijg als het negatief is.......

Wachten met testen tot ze terug is gaat haar nooit lukken. Zullen we gewoon een deal maken wanneer we testen? Vrijdag? Zaterdag? of andere datum roept u maar. Dan hebben we beide een stok achter de deur, hihih.

MamaJM je moet er niet vanuit gaan dat je weer een miskraam krijgt meis. Ik snap heel goed je gevoel. En hoop ook echt dat jullie dit niet nog eens mee hoeven maken. Maar kijk eens naar die kleine man van jullie. Die is ook niet zomaar aan komen waaien. Als dit nu jullie 1e kindje zou zijn, zou het misschien anders zijn. Geniet gewoon lekker van elkaar, en wie weet wat er van komt. Het wil niet zeggen dat je dan meteen zwanger moet zijn, maar denk wel dat het belangrijk is voor jullie saampjes om als je gewoon zin hebt lekker te klussen. Die genegenheid samen. En dan niet met de veronderstelling ohhh we moeten een kindje, maar gewoon genieten.

ik denk als morgen de andere meiden van maart hier komen dat ze denken dat deze topic voor Nathalie, mama22 en mamaJM en Kipling is...hihi dit is echt erg...we lullen zo 2 blz vol saampjes!!!! gezellig!!kvind jullie echt lief!!

MamaJm weet je dat ik ook heel bang ben dat mochten wij zwanger raken dat dan iets mis gaat! Omdat ik zo iets heb van dat rot lichaam van mij heeft al zoveel meegemaakt op medische gebied, kan ik wel zwanger worden, is mijn lichaam sterk genoeg om een kleine te kunnen laten groeien of gaat ie het kindje verstoten. Maar dan denk ik weer Nath. denk niet zo negatief over jezelf. Geef het een kans, ook voor ons is het geluk weggelegd. Maar tis wel zooo spannend. Ik denk dat ik het dan niet eens durf te vertellen. Stel dat ik zwanger mag zijn en dan vertel ik het mijn ouders, en dan gaat het mis .............ksttttt weg die rot gedachten!

het gaat allemaal zo snel, dat ik nog niet eens kan reageren............

ik zou echt niet weten wanneer ik wil testen. moet donderdag en zaterdag en zondag werken.....donderdag gelukkig maar tot 10 en zaterdag en zondag tot 15 uur....
Wat is een mooie datum??????

Terug
Bovenaan