Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nathalie!!! dat zijn echt lieve woorden!! je bent n schat!! daar heb ik wat aan...gewoon helemaal waar wat je zegt... ik moet nog ff een knop om zien te zetten dat het klussen enzo niet alleen om kindjes gaat maar ook om dat wat jij zegt...maar dat is nu wel ff heel moeilijk.....
Maar lieve meiden, ik ga naar bedje denk ik. ik vond het oergezellig en hoop morgen nog weer gauw langs te komen.
Maar ik moet morgenvroeg eerst om boodschappen naar AH en om kwart voor 1 komt mn vriendin met dr dochtertje van 3 maandjes waar ik dan ff op mag passen als zij naar de fysio moet en daarna blijft zij nog ff lekker n bakkie doen..en kletse we...is die vriendin waar ik in de vorige topic over vertelde die dus maar niet ongi werd enzo....hihi spannend... ik hou jullie op de hoogte hoor. morgen avond moet ik ook weg. dus zal ik hier ook niet zijn.. helaas..maar donderdag ben ik vast weer helemaal van de partij!!! jullie zijn veel te gezellig!!
Hihi..
nou dikke knuf en weltruste hoor!!! liefs mij

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Pfff lastig hoor. Vrijdag ben je dus vrij? Das wel lekker dan.
Ik ben weer een beetje afgekoeld geloof ik. Zowiezo wachten tot vrijdag vind ik.
Maar dan, stel dat mijn cyclus weer langer is. We maken onzelf het wel moeilijk hè
Aan ene kant denk ik echt van kijk naar Kipling die had haar nod niet eens, maar kan toch al lekker genieten van positieve test dat lijkt me ook wel wat.   Maar ik ben zooo bang dat het toch negatief is. Grr dillemaa's en dan zitten we dalijk wel weer te stressen om iets anders tis wat met onze hormonen, hihih

Liefs Nathalie

meis, kruip lekker in je bedje bij je mannetje en praat met hem over wat nat. zei want ze heeft er echt inderdaad helemaal gelijk in (wat moet jij toch een goed "huwelijk" hebben nathalie) Vraag wat hij ervan vind en doe wat jullie gevoel jullie zegt.....baat het niet schaat het niet of hoe zeggen ze dat....

Meid welterusten en misschien tot morgen en anders tot donderdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love you!!!

Hele dikke kus mama22

MamaJM, graag gedaan meis! Jij bent ook een schat!
Morgen heb ik revalidattherapie, fysio en morgen middag werken. Maar kom tussentijd wel ff lezen denk ik. En reageer zowiezo morgen avond ff. Maar meestal 's ochtends dat ik ook nog ff kijk. Ik moet om 10.00 uur in het ziekenhuis zijn dus dat red ik wel.

Fijne droompjes, kruip maar lekker naast je mannetje!

Hele dikke knuffff en veel plezier morge

=XxX= Nathalie

hihi moest mannetje nog ff die foto laten zien van mn vriendin hihi lief!!!
dankje lieverds..truste...ik ga....xxx jullie ook truste!!

Hahhah ik weet mooi uit mijn woorden te komen, maar mijn mannetje zit op het moment vastgeplakt in een spel. Grrr dus ik lig dalijk denk ik eerst ff alleen in bed, maar word meestal wel wakker als mijn mannetje naar bed komt. En dan nog ff lekker tegen hem aan kunnen kruipen. Soms werkt klussen gewoon helend, als je je ff verdrietig voelt en allemaal ff niet meer weet.

hey nathalie,

je raadt het nooit: ik moet morgen ook naar het ziekenhuis!!!!!! (controle voor mijn been)
Wat is het toch een lieverd he die mamaJM.
Hoop zo dat ook zij snel weer een positieve test in haar handen krijgt............en dat alles dan goed gaat natuurlijk.

Nou meis, wat doen we?????? Wanneer??????????? Wat is het toch moeilijk he....

Terug
Bovenaan