Lage Rugpijn

Wat leuk!! Ahah ik denk wel dat het gewoon raak is aangezien deze testje ook een streepje aangaf, maar zoals je zegt maandag of vandaag nog eens testen dan zal die heel duidelijk zijn denk ik! Echt super leuk en is je van harte gegund!❤️
Jaa ik ben gewoon nog steeds positief, hopen dat de dagen wat sneller voorbij gaan tot ik aan mn eisprong zit ahah. En zeker na jou berichtje heb ik weer hoop gekregen. Hoe gek nu je het zegt, deze keer voelde je niets speciaals en je kan gewoon zwanger zijn. Eigenlijk moeten we niet zo heel hard letten op die symptomen. 
En ga je deze morgend nog een testje doen? Ik vind dit zo spannend he ahah

AH super fijn dat je de moed er goed inhoud! Dat zal wel helpen! En je weet dat je niks mankeert en alles nu ook goed doorgaanbaar is, dus dat is top! 
Ik heb vanmorgen stiekem weer getest inderdaad. Haha. Heb er nu toch een aantal liggen. 
https://www.mupload.nl/img/tqpg3x5o.jpeg
Het laatste testje is gefotografeerd binnen afleestijd, dus is wel wat donkerder, maar nog niet heel donker.
De sushi heb ik laten staan Haha. Wilde het niet riskeren. Ben voor de warme dingetjes gegaan. Het viel niet zo op omdat ik voor de rest wel veel at Haha. 

Ik zie op alle foto's een heel duidelijk streepje dus bij deze PROFICIAT !haha en morgen kan je eventueel een digitale kopen van clearblue die je vertelt hoeveel weken je bent, en misschien voor jou ook meer een bevestiging als die testjes 'zwanger 'aangeeft dan dat je twijfelt aan die streepjes.

Haha, ja dankjewel! ik zie het streepje ook wel duidelijk nu! Na de afleestijd kleuren ze ook meer aan. 
Het is alleen wel heel pril, dus het kan nog wel zo zijn dat het ‘fout’ gaat. Daarom nog eventjes een klein beetje huiverig, maar wel heel happy! 
Goed idee van de clear blue met indicatie! Denk dat ik die dan volgend weekend zou willen doen (als alles goed gaat). 
Ben ook al helemaal aan het denken hoe ik onder alle sushi dates uitkomt die gepland staan. Ik ben echt een sushi gek, vooral zalm, dus we gaan er ook vaak met een groep eten! Heb nu als plan om vegetariër te worden: geen vlees, geen vis. Moet ik me er alleen een beetje in verdiepen vanwaar ik geen vis meer zou eten Haha. Alles is verdacht nu in mijn eigen hoofd.

Ja tuurlijk snap ik, je wilt nog voorzichtig blij zijn. Maar komt helemaal goed! En je kan zeggen dat je op dieet bent, nu zo voor de zomer en daardoor eventjes geen vlees of vis meer wilt eten ahah. En voor de rest gewoon lekker jezelf blijven ahah.
En voel je u voor de rest gewoon goed, niet anders dan normaal of misselijk? Dus morgen normaal gezien zou je ongesteld moeten worden maar ga je de test doen, ga je dan ook al naar de huisarts gaan voor een bloedafname?

Haha, ja, denk idd dat ik gewoon ga zeggen dat ik geen vlees en vis eet. Normaal js zalm echt mijn lievelings ‘visje’, dus dat wordt een challenge. Al zal ik thuis nog lekker vis blijven eten. Ik eet al geen vlees dus dat scheelt.
Verder voel ik me inderdaad goed! Wel iets meer moe, maar ik probeer geen koffie meer te drinken in de ochtend en ik slaap wat minder lang (misschien ook door de warmte). Ben af en toe wel een beetje misselijk, maar ben normaal gesproken ook snel misselijk, dus dat valt me ook nog niet echt op. Mijn darmen zijn wel wat rommelig en heeft een mega vol gevoel + enorm opgeblazen, maar ook met die darmen heb ik normaal gesproken ook al last Haha. Dus eigenlijk alle doorgaands kwaaltjes zijn minimaal iets erger. Wat wel nieuw was was die lichte buikpijn met af en toe steekjes, meer afscheiding en iets grotere borsten. 
Denk dat wij volgende week ergens eens gaan bellen met de huisarts/verloskundige. Dan heb je al een weekje meer zekerheid. Had zo hier en daar al gelezen dat best nog wel wat mensen 1 a 2 weken na hun nod alsnog ongesteld worden. Wil eigenlijk nog niet alles ‘regelen’ of officieel bij de arts hebben lopen, want dan lijkt me de tegenslag erg mocht je nog ongesteld worden. Stom hè zulke gedachten? Vraag me af wat het volgende obsessieve punt wordt hahaha. 
Hoe is het met jou nu? Jij zit denk ik weer in je nieuwe week waarin je het gezellig gaat maken? En weer met de ovulatietestjes aan de slag? 

En heb je nu nog steeds afscheiding, of valt dat goed mee ?
Ja ik snap jou bezorgdheid wel, je wilt nog even wachten om zeker te zijn. Je hebt er naar uitgekeken en wil dat alles goed verloopt. Maar maak je geen zorgen en denk aan de leuke dinges die op je te wachten staan ahah! En zoals ik toen al zei, nu kan je een topic openen bij de zwangere ladies ahah.
Over een paar dagen begin ik weer met de ovu testjes, dus dat word ook weer spannend en een beetje stressvol ahah. Eens ik weet dat men eisprong er was dan valt die last ook al van mijn schouder. 

Terug
Bovenaan